فرهنگ و هنر

? نگاه برخی مدیران رسانه به اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر + ویدئو

? نگاه برخی مدیران رسانه به اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر + ویدئو

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران با عنوان «رصتا» از ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش تیتر نیوز، شرکت‌کنندگان این نمایشگاه سکوهای دارای مجوز از ساترا، معاونت‌های تولیدی سازمان صداوسیما، شتابنده‌ها و موسسات حامی صنعت صوت و تصویر فراگیر هستند.

در این‌ نمایشگاه، علاوه بر اینکه سکوهای دارای مجوز از ساترا خدمات خود را معرفی و عرضه خواهند کرد، خود ساترا هم خدماتی را ارائه می‌کند که این موارد شامل مشاوره صدور مجوز، مشاوره حقوقی، آشنایی با تنظیم‌گری داده محور، آشنایی با فعالیت‌های تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، آشنایی با فعالیت‌های تنظیم‌گری اقتصاد محور و تنظیم‌گری محتوایی ساترا خواهد بود.

غیر از فعالان صنعت صوت و تصویر، اپراتورهای مراکز داده، اپراتورهای تلفن همراه و پیام‌رسان‌ها نیز به نمایشگاه دعوت شده‌اند. همچنین مساحتی در حدود ۱۲ متر برای استقرار تمام شرکت‌کنندگان به‌صورت رایگان درنظر گرفته شده است که درصورت تمایل با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانند غرفه خود را افزایش دهند.

افتتاحیه، برگزاری سمینار علمی برای بازدیدکنندگان، میزگرد تخصصی با فعالان صنعت، رونمایی برخی سرویس‌ها و محصولات، استفاده از ظرفیت استودیوی رادیویی برای برنامه‌سازی رادیویی در نمایشگاه و برپایی استودیوی تلویزیونی برای برنامه‌سازی تلویزیونی، ارزیابی شرکت‌های شتاب‌دهنده آومیک و اعلام فراخوان جشنواره سواد رسانه‌ای و اختتامیه نمایشگاه برنامه‌های جانبی هستند که در این‌ چهار روز برگزار خواهند شد.

در ادامه ویدئویی از اظهارات برخی مدیران رسانه درباره این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام