اجتماعیاخبار کسب و کار

۱۰ مدل جدید پرده آشپزخانه برای خانه های شیک و لاکچری+ثبت سفارش آنلاین

جدیدترین و مجلل ترین مدل پرده سال

شیک ترین و جدیدترین مدل پرده های ساده و سلطنتی و همچنین انواع پرده آشپزخانه و پرده های پذیرایی را در این مقاله بخوانید. مدل پرده استفاده شده در پذیرایی ،اتاق خواب و حتی آشپزخانه در جذابیت دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار است. بی شک خانم های خوش سلیقه برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود ارزش زیادی قائل هستند و همیشه به دنبال انتخاب جدیدترین و زیباترین مدل پرده برای دکوراسیون خود هستند. اگر تا پایان با پرده بازار همراه باشید;می توانید جدیدترین مدل پرده پذیرایی و آشپزخانه و اتاق خواب را مشاهده کنید.

۱۰ مدل جدید پرده آشپزخانه برای خانه های شیک و لاکچری+ثبت سفارش آنلاین

راهنمای انتخاب پرده

رنگ در انتخاب پرده آشپزخانه خیلی مهم است. شما می توانید با انتخاب صحیح رنگ هماهنگ با محیط بر جذابیت محیط بیفزایید. همچنین می توانید با انتخاب جنس پارچه مناسب، طراحی جدید و اندازه پرده، به زیبایی دکوراسیون داخلی و ایجاد گرمای محیط در خانه دست پیدا کنید. خوب است بدانید استفاده از پارچه های حریر با توجه به ظرافت فوق العاده و لطافت پارچه، همیشه منجر به تولید جدیدترین مدل های پرده می گردد. البته استفاده از مدل پرده حریر در مکانی که به نور زیادتری نیاز است، بسیار تأثیر گذار است.

جدیدترین مدل های پرده

  پرده های چاپی

 یکی از انواع مدل پرده های جدید، می توان به پرده های چاپی، اشاره کرد. امروزه پرده های چاپی با پیشرفت کیفیت چاپ، دارای محبوبیت زیادی است. در این مدل پرده طرح و نقش بر روی انواع جنس پارچه قابل اجراست.

 مزیت پرده های چاپی

ویژگی مثبت خرید پرده آشپزخانه این است که شما هر پارچه ساده ای را که انتخاب کنید. می توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را با چاپ دیجیتالی روی آن پارچه، چاپ کنید. در این صورت شما یک مدل پرده خواهید داشت که دارای طرح و نقش رویایی خودتان است. به طور کلی شما می توانید هم جنس پارچه و هم طرح را خودتان انتخاب کنید.نکته دیگر این است که شما اگر تمایل داشته باشید طرحی یکسان برای کل دکوراسیون داخلی خود هماهنگ با طرح پرده داشته باشید می توانید این کار را انجام دهید؛ حتی می توانید از عکس خودتان یا عزیزانتان را برای نقش پرده استفاده کنید.

پرده های رومن

یکی دیگر از مدرن ترین مدل های پرده می توان، به پرده رومن اشاره داشت. پرده مدرن رومن، با تاخوردن به صورت عمودی ، سادگی و هزینه نسبتاً پایین، یکی از مدلهای جدید پرده محسوب می شود.

ویژگی مثبت پرده مدرن رومن

  • قیمت ارزان
  • قابلیت تمیز کردن آسان
  • قابلبت نصب موتور برای بالا و پایین کردن اتوماتیک
  • داشتن تنوع در طراح با توجه به سلیقه شما
  • قابلیت نصب مکان هایی مثل آشپزخانه به دلیل امکان تمیز شدن راحت

جدیدترین پرده های شیک پذیرایی

پرده در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. با اهمیت ترین بخش هر خانه برای دکوراسیون، اتاق و سالن پذیرایی است. برای همین به اجزای آن بیشتر از هر بخشی از خانه توجه می شود. هر جز در این بخش از منزل شما، باید به دقت انتخاب شود و در تناسب با سایر بخش های آن باشد.

مدل جدید پرده های سلطنتی

یکی از زیباترین مدل پرده ها برای سالن پذیرایی ، استفاده از پرده های سلطنتی است. پرده سلطنتی، باید بلند و دارای زرق و برق و تجملات زیاد باشد. والان دار بودن پرده خصوصاً در استفاده از چوب پرده طلایی، نیز در مدل پرده سلطنتی به نحو زیبایی بر هیجان دیدار از دکوراسیون خانه شما می افزاید. جنس پارچه این نوع پرده ها اغلب گرانقیمت بوده و از پارچه های ابریشم، مخمل و ساتن درخشان تشکیل می شود. زیبایی پرده سلطنتی، در رنگهای آبی فیروزه ای، زرشکی و طلایی و در تلفیقی با پارچه حریر واقعاً تماشایی است.

جنس پرده و تناسب آن با دکوراسیون

پرده ها را می توان با جنس های مختلف تهیه کرد. اما کدام جنس پرده، می تواند با دکوراسیون شما تناسب بیشتری داشته باشد؟ برای پاسخ به این سوال، چند حالت مختلف را بررسی می کنیم. پرده های حریر، پارچه های گیپور، پارچه های تور کاربرد زیادی در پرده برای سالن پذیرایی دارند البته هر کدام از این جنس از پارچه ها می توانند با دیگر پارچه ها ترکیب شده و طرح های بی نظیری را ایجاد کنند.

مدل پرده های ساده و حریر

پرده های حریر در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. ظاهر نسبتا ساده این پرده ها، برای دکورهای مدرن و کلاسیک بسیار مناسب است.پرده های حریر را می توان به عنوان لایه ثانویه و مکمل با پارچه های ضخیم تر به کار برد. استفاده ترکیبی از این جنس پرده دکوراسیون بی نظیری را خلق می کند.

پرده های گیپور

اگر در دکوراسیون به دنبال موتیف های بیشتر هستید. شاید پرده های گیپور انتخاب بسیار مناسبی باشد. وجود عناصر مختلف و تکرار شونده در طرح این پرده ها، هم به تنهایی زیبا هستند و هم زمانی که آن را با عناصر مختلف بیامیزید.

پرده های تور

اگرچه پرده توری را در دکورهای مختلف استفاده می کنند. اما باز هم باید در نظر داشت که برای برخی دکورها مناسب تر و با برخی ازآن ها همخوانی کمتری دارد. به عنوان مثال، در دکورهای سنتی استفاده از پرده های توری ساده چندان زیبایی بصری ندارد. اما اگر بخواهید یک دکور مدرن داشته باشید. انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. مخصوصا اگر به دنبال فضایی ساده و بزرگ هستید، این انتخاب بیشتر نقش خود را نمایان می کند.

توجه داشته باشید زمان انتخاب پرده پذیرایی، دو حالت وجود دارد. اگر سایر اجزای محیط را طراحی و خریداری نکرده اید. کمی دستتان بازتر است. چرا که با توجه به پرده می توانید آن­ها را انتخاب کنید. اما اگر سایر اجزا تهیه شده اند. آنگاه باید با دقت بیشتری تصمیم گیری کرد.

پرده اتاق خواب

ابتدا به بررسی انتظارات خود، از مدل پرده اتاق خواب بپردازید. اگر زوج جوان هستید،استفاده از رنگ های تیره چندان مناسب برای شما نیست. سعی کنید از پرده های رنگهای شاداب و رمانتیک استفاده کنید. در این صورت روح شما و شریک زندگیتان با دیدن دکوراسیون پرده اتاق خواب، طراوت و نشاط می یابد.

یک نکته مهم!

برخی به اشتباه فکر می کنند که باید در اتاق خواب همه وسایل موجود در دکوراسیون هارمونی کامل تمام داشته باشد;در صورتی که نیاز نیست کلا از یک طیف رنگی استفاده شود; همین که چند تا از وسایل از یک طیف رنگ باشد کافی است و بیشتر از آن چندان زیبا نیست.

اگر در پرده اتاق خواب از حریر یا پارچه کتان استفاده می کنید، پرده را حتماً با آستر بکار ببرید;در این صورت حریم خصوصی شما حفظ می گردد; همچنین اگر تزئینات اتاق خواب با وسایل کلاسیک مزین شده باشد;از پرده های والان دار یا پرده سنتی استفاده کنید.

پرده های فانتزی آشپزخانه

اگر خواهان ایجاد دکوراسیون آشپزخانه شاد و با نشاط هستید، از پرده های فانتزی بهره بگیرید. پرده های فانتزی آشپزخانه، مناسب پنجره های کوچک بوده و در رنگ های شادی آور و روح افزا و به طراحی های جذاب و متنوع وجود دارند. توجه به جنس پارچه که باید قابلیت شست و شوی مداوم را داشته باشد، در انتخاب پرده فانتزی آشپزخانه مؤثر است. طراوت حاصل از پرده های فانتزی آشپزخانه در روحیه اعضای خانواده به خصوص خانم خانه بسیار موثر است.

منبع : paedebazar