اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

پرفروش ترین رنگ کرم پودر نارس

نکات مهم در انتخاب و خرید کرم پودر

  1. اگر می‌خواهید کرم پودر صورت را انتخاب کنید که به صورت روزانه از آن استفاده کنید، باید میزان پوشانندگی کمتری داشته باشد، بنابراین حتی می‌توانید برای این منظور از مرطوب‌کننده‌های رنگی نیز استفاده کرده و یا برای پوشانندگی بیشتر از کانسیلر استفاده نمایید.
  2. سه رنگ سایه‌ای را انتخاب کنید که از نظر شما بیشترین شباهت را به پوست شما دارند و آنها را کنار هم از روی گونه تا نزدیک فک روی پوست بزنید، رنگی که تقریبا ناپدید می‌شود و به رنگ پوست درمی‌آید را انتخاب نمایید. اگر قرار است محصول را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید باید با توجه به کاتالوگ محصولات و ته رنگ و رنگ پوست خود از مشاوران آنلاین سایت‌ها مشاوره گرفته و محصول مورد نظرتان را خریداری نمایید.
  3. رنگ کرم پودر را در نور طبیعی امتحان کنید.
  4. دو رنگ کرم پودر داشته باشید، یکی برای مواقعی که بیشتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید و رنگ پوستتان تیره‌تر می‌شود و کرم پودر دیگر برای استفاده در فصل زمستان یا مواقعی که پوستتان روشن‌تر است.
  5. گر پوست چربی دارید، ماندگاری کرم پودرتان را با ست کردن به کمک یک پودر سبک امتحان نمایید.
  6. اگر رد کرم پودر روی پوستتان می‌ماند، براش خود را کنار گذاشته و به کمک یک بیوتی بلندر یا نوک انگشتان، از آن استفاده نمایید. هر دو می‌توانند به شما در داشتن پوستی زیباتر کمک کنند.

پرفروش ترین رنگ کرم پودر نارس

بهترین و پرفروش‌ترین کرم پودرهای ایران و جهان

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین کرم پودرهای ایران و جهان را ارائه خواهیم داد:

کرم پودر استی لادر مدل دابل ویر

 یکی از پرطرفدارترین کرم پودرها در جهان است و یکی از ضروریات در کیف آرایش هر فردی خواهد بود که به آرایش و زیبایی علاقمند است. برخلاف اینکه روی پوست بسیار سبک است اما پوشانندگی بسیار بالایی داشته و حتی در هوای گرم و مرطوب و با تعریق نیز از بین نخواهد رفت. تنها ایرادی که می‌توان به این کرم پودر گرفت این است که فاقد پمپ مناسب است و بنابراین در هر بار مصرف مقدار زیادی از محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم پودر استی لودر در طول روز اکسید نشده و تغییر رنگ نمی‌دهد، بعلاوه با کنترل چربی پوست پایانی مات و بسیار طبیعی به چهره می‌دهد. حجم کرم پودر استی لادر مدل دابل ویر 30 میلی لیتر بوده و قیمتی معادل 34 یورو دارد.

کرم پودر مک مدل استودیو فیکس

 به کمک اصل می‌توانید به همان درخشش و جذابیتی دست پیدا کنید که همیشه به دنبالش بوده‌اید. فرمولاسیون بادوام این محصول پوششی 24 ساعته به پوست داده و در نهایت پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان خواهد آورد. مواد سازنده کرم پودر مک استودیو فیکس فلوید که به صورت کاملا خلاقانه مورد استفاده قرار گرفته‌اند، میزان تعریق و براقیت پوست را کاهش داده و آن را به گزینه‌ای مناسب در هنگام عکسبرداری تبدیل کرده است. این کرم پودر پایانی طبیعی به پوست داده و به شما این امکان را می‌دهد که پوششی متوسط تا کامل به پوست خود دهید. رنگ بندی کرم پودر استودیو فیکس مک بسیار متنوع بوده و برای همه افراد با هر رنگ پوستی که داشته باشند گزینه‌ای ارائه می‌دهد. این محصول با حجم 30 میلی لیتر قیمتی حدود 25 یورو دارد.

کرم پودر فنتی بیوتی پرو فیلتر

 ریحانا کرم پودری تولید کرد که به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین محصولات فنتی بیوتی تبدیل شد که در 50 رنگ و سایه متنوع روانه بازار شده بود. به سرعت پوست را صاف و یکدست کرده و در نهایت پوششی متوسط تا کامل ایجاد می‌کند. فرمولاسیون این محصول فاقد چربی بوده و طوری طراحی شده که در برابر رطوبت و تعریق مقاوم است، بعلاوه به منافذ پوست نچسبیده و پوششی صاف و یکدست ایجاد می‌کند. کرم پودر فنتی بیوتی برای انواع پوست نرمال، حساس، خشک، مختلط و چرب مناسب خواهد بود به شرط اینکه برای هر نوع پوست، زیرسازی مناسب با خودش نیز انجام شود.

کرم پودر نارس مدل نچرال رادیانت

با خرید کرم پودر نارس اصل می‌توان پوستی کامل و بی عیب و نقص را تجربه کرد. این کرم پودر بسیار سبک است و با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد کمک می‌کند تا پوست به راحتی نفس کشیده و با رنگدانه‌های بسیار ریزی که دارد، رنگی بسیار طبیعی به پوست می‌دهد. این محصول فاقد رایحه، پارابن و الکل است. ماندگاری کرم پودر نارس نیز بسیار زیاد بوده و به راحتی از روی پوست محو نخواهد شد. این کرم پودر در 34 رنگ متنوع روانه بازار شده است و بنابراین برای همه افراد با هر رنگ و تن رنگی پوستی که داشته باشند، مناسب خواهد بود. ضدحساسیت و ضدآب بوده و در برابر تعریق و رطوبت مقاومت به خرج می‌دهد. این محصول با حجم 30 میلی لیتر حدود 38 یورو به فروش می‌رسد.

کرم پودر رولوشن کانسیل اند دیفاین

 این کرم پودر پوششی کامل به پوست داده و روی پوست بسیار سبک خواهد بود. این کرم پودر همه کاره طوری طراحی شده که نوع پوستی که داشته باشید برایتان قابل استفاده خواهد بود. فرمولاسیون کرمی و در عین حال فاقد چربی این محصول، به سرعت خشک شده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. پایانی که این محصول به پوست می‌دهد نیمه مات است، به منافذ پوستی نچسبیده و در نهایت جلوه‌ای صاف و یکدست به آن می‌دهد.

رنگدانه‌های بسیار زیاد به خوبی روی پوست خوابیده و پوششی کاملا طبیعی و جذاب به آن می‌دهد. یکی از مزایای این محصول این است که کاملا وگان بوده و ضد خشونت علیه حیوانات است. رنگ بندی کرم پودر رولوشن نیز بسیار متنوع بوده و حدود 50 رنگ سایه مختلف را عرضه کرده است. قیمت این کرم پودر نسبت به سایر محصولات با این حجم و کیفیت بسیار مناسب‌تربوده و حدود 12 دلار است.

کرم پودر کت وان دی لاکیت

 این کرم پودر نیز یکی از معدود کرم‌پودرهای وگانی است که پوششی کامل به پوست داده و از آنجا که بسیار غلیظ و فشرده است، تنها با یک قطره، پوستی صاف و یکدست برایتان به ارمغان خواهد آورد. تنوع رنگبندی این کرم پودر نیز بسیار بالاست و با 40 رنگ سایه متفاوت برای انواع رنگ پوست مناسب است. به راحتی از روی پوست محو نشده و تا ساعت‌ها سر جای خود ثابت می‌ماند و باعث ایجاد لک روی لباس نیز نمی‌شود. میزان پوشانندگی این محصول روی پوست بستگی به خودتان خواهد داشت، می‌توانید پوشش متوسط تا کاملی را روی پوست تجربه کنید. قیمت کرم پودر کت وان دی حدود 60 دلار می‌باشد.

کرم پودر دیور فوراور

 کمپانی دیور محصولی ارائه کرده که پوشانندگی 24 ساعته داده و پایانی مات و طبیعی برای پوست ایجاد می‌کند. کرم پودر دیور ضد آب بوده و در صورت لمس شدن پوست صورت با دست و یا بوسیده شدن محو نمی‌شود. این محصول با بافت مایعی که دارد، میزان رنگدانه‌های زیادی داشته و غلظت بالایی نیز دارد. با اینکه پوشانندگی کرم پودر دیور اصل خیلی زیاد است اما روی پوست حس نمی‌شود و بسیار سبک است. پایانی که به پوست میدهد در حدی مات است که دیگر نیازی به استفاده از پودر نخواهید داشت. این کرم پودر کمک می‌کند تا عیب و ایرادات پوستی تصحیح شده و با تنوع رنگی بالایی که دارد به شما این امکان را می‌دهد که دقیقا رنگ پوست خود را انتخاب نمایید. این محصول با حجم 40 میلی گرم قیمتی معادل 36 یورو دارد.

کرم پودر کلارنس مدل اورلستینگ

 به لطف پوشانندگی و دوام بالایی که این محصول دارد، در صورت استفاده در صبح تا پایان روز بدون کوچکترین تغییری روی پوست شما ماندگاری خواهد داشت. کرم پودر کلارنس بسیار سبک بوده و با فرمولاسیون منحصربفرد خود لکه‌ها و عیب و ایرادات پوستی شما را به خوبی می‌پوشاند، با این حال روی پوست بسیار سبک بوده و حس راحتی برایتان به ارمغان می‌آورد. حاوی عصاره کینوآ بوده و رطوبت پوست را به خوبی حفظ می‌کند. بعلاوه ضدآلودگی و ضد رادیکال‌های آزاد نیز بوده و با SPF15 از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. کرم پودر کلارنس آبرسان و فاقد چربی بوده و پوست صورت را تسکین خواهد داد. قیمت کرم پودر کلارنس اورلستینگ حدود 30 یورو می‌باشد.

کرم پودر وت اند وایلد فوتوفوکوس

 کرم پودر وت اند وایلد اصل تحت شرایط مختلف و با نورهای متفاوت (با فلش و بدون نور فلش) تست و آزمایش شده است. فرمولاسیون مات این محصول با پوشانندگی بالایی که دارد نور را پخش کرده و عیب و ایرادات را می‌پوشاند. جلوه این کرم پودر به نحوی است که کاملا شبیه پوست بوده و بسیار طبیعی است. فرمولاسیون کاملا وگان و ضدخشونت علیه حیوانات می‌باشد. قیمت این کرم پودر نیز به نسبت حجم و کیفیتی که دارد بسیار مناسب است؛ این محصول با حجم 30 میل قیمتی معادل 6 یورو دارد.