اخبار کسب و کارعمومی

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب محیط نصب این پنجره ها بر اساس ابعاد و اندازه هر یک از این اقلام ساختمانی تعیین می شود. بسیاری از مردم امروز از قدیمی بودن شیشه های ساختمان خود گلایه می کنند. از طرفی نمی توانند هزینه های تعویض این شیشه ها را با روش های بنایی سنتی و قدیمی پرداخت کنند. اما اجرای تعویض شیشه های قدیمی با پنجره های دو جداره جدید بدون ریخت و پاش و بنایی نیز میسر خواهد بود. در این مطلب در خصوص این فرایند ساختمانی اطلاعاتی را بررسی می کنیم.

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب
Figure 1قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب

مزایای تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره کمی بیشتر از هزینه خرید شیشه های قدیمی است. اما مزیت هایی که این پنجره های جدید به همراه می آورند، هزینه خرید این شیشه های دو جداره را توجیه می کنند.

برخی از مزیت های مهم استفاده از این اقلام را در ادامه بررسی می کنیم:

  • پنجره های باکیفیت دو جداره با استحکام بیشتری تولید شده و در دسترس قرار می گیرند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی نیز بر مزایای استفاده از این محصولات می افزاید. هر یک از آن ها سبب جلوگیری از نفوذ گرما و صوت به محیط می شود.
  • انواع آن ها از ورود گرد و غبار به محیط ساختمان به شدت پیشگیری می کند. به همین خاطر با نصب آن ها در محیط ساختمان هوای درون نیز سالم تر می شود.
  • استحکام و مقاومت آن ها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف نیز بسیار مطلوب است. هر یک از آن ها در برابر گرما و سرمای شدید مقاوم هستند و به همین سبب نیز استفاده از آن ها در شرایط آب و هوایی مختلف میسر خواهد بود.

نحوه تعویض پنجره های دوجداره

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب در قیاس با مزایای که پس از نصب این پنل ها در محیط به دست می آورید، بسیار به صرفه است. برای تعویض پنجره های قدیمی باید ابتدا پرده ها را در محل قاب بندی پنجره خارج کنیم. سپس قاب های مورد استفاده برای نصب پنل های پنجره مورد توجه قرار می گیرند. قاب ثانویه مربوط به این پنجره ها با استفاده از فرز از محل خود خارج می شوند. سپس پنجره جدید را به جای آن جایگزین کنید. در این جا شیشه ها را در محل نصب نمی کنیم و تنها قاب های آن را قرار می دهیم.

سپس باید شیشه ها را در جای خود قرار دهیم. در این مرحله باید از چسب های مخصوص برای قرارگیری شیشه ها در فریم مخصوص استفاده شود. این چسب ها دوام و مقاومت پنجره های دو جداره را در محل نصب افزایش می دهند. شما می توانید در این فرایند بدون نیاز به بنایی و از جا درآوردن کل قاب پنجره، فرایند نصب شیشه های دوجداره را انجام دهید. این مسئله هزینه کار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. به علاوه این فرایند در زمان بسیار کوتاهی نیز انجام می گیرد.

تعیین قیمت پنجره بدون تخریب

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب به نحوه اجرای آن در محل بستگی دارد. در روند اجرای هر یک از این پنل های دو جداره و تعویض پنل های پنجره قدیمی، فرایند به خصوصی انجام می گیرد.

هر قدر که زمان بیشتری برای اجرای این فرایند صرف شود، هزینه کار نیز افزایش می یابد. به علاوه قیمت نهایی کار به هزینه خرید پنل های شیشه ای نیز بستگی دارد.

در  قیمت گذاری برای این پنجره ها به نرخ ارز و دلار نیز توجه می شود. این هزینه ها دائما در نوسان هستند. به همین خاطر نرخ پنجره های جدید نیز در نوسان خواهد بود.

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب
Figure 3ویژگی های پنجره های دو جداره

ویژگی های پنجره های دو جداره

قیمت پنجره دوجداره بدون تخریب بر اساس ویژگی های هر یک از این پنجره ها تعیین می شود. هر یک از این پنجره های باکیفیت از ظاهر بسیار شیک  و زیبایی برخوردار هستند. از این رو از هر یک در خانه های لوکس و ساختمان های شیک و مدرن امروزی استفاده می شود. ضخامت هر یک از این شیشه ها نیز بسیار بیشتر از پنل های پنجره معمولی است. از این رو کیفیت ساختار آن ها بسیار بیشتر از پنجره های قدیمی است. پنجره های قدیمی در برابر هر گونه ضربه شکننده بودند. اما این پنجره ها در برابر هر تلنگری مقاومت قابل توجهی داشته و استحکام اولیه خود را از دست نمی دهند.

جمع بندی

در این مطلب در رابطه با قیمت هر یک از پنجره های دو جداره و فرایند نصب آن ها به جای پنجره های قدیمی پرداختیم. با بررسی این مطالب بهتر می توانید در خصوص خرید هر یک از این اقلام تصمیم بگیرید. برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های جدید باید به نیازهای خود نیز توجه داشته باشید. هر یک از این پنجره های دو جداره جدید از ویژگی های کمی و کیفی قابل توجهی برخوردار هستند و به همین خاطر به فروش بالایی رسیده اند.