اجتماعیاخبار کسب و کار

بهترین نوع لوستر اتاق خواب برای ست کردن با وسایل اتاق کدام است؟

هنگام جستجوی لوستر ایده آل خود به دنبال چه چیزی باشم؟

نکات انتخاب لوستر اتاق خواب و یا جدیدترین مدل لوستر پذیرایی بسیار ظرف و حساس است. جدای از سبک، سه عامل اصلی برای انتخاب لوستر عبارتند از: اندازه/مقیاس، جهت خروجی نور (درخشش در مقابل زرق و برق)، و کنترل (کم نور). داشتن چیزی بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک می تواند باعث ایجاد ظاهری نامتناسب در فضای شما شود.

 اولین قدم برای خرید لوستری مناسب اتاق خواب چیست؟

قبل از خرید لوستری مناسب برای فضای اتاق خواب همانند خرید لوستر های پذیرایی باید هدفتان را از این خرید مشخص کنید. افراد زیادی بدون در نظر گرفتن هدف خرید لوستر، از همان ابتدا به دنبال طرح و مدل خاص میگردند. بهترین راه کار این است که مشخص کنید می‌خواهید فضای اتاق خواب کاملا نورانی باشد یا وجود نور ملام برایتان کافی است؟

اگر شما از افرادی هستید که به نور فراوان علاقه‌مندید و ممکن است تاریکی باعث افسردگی‌تان شود، بنابران باید به سراغ یک لوستر با روشنایی زیاد بروید. در این بین برخی افراد برای اتاق خواب، نور ملایم را می‌پسندند اما هدف آنها از انتخاب لوستر در دکوراسیون داخلی اتاق خواب صرفا جنبه زیبایی آن است. به همین دلیل توصیه می‌شود ابتدا کارایی لوستر اتاق خواب را بسنجید سپس برای انتخاب آن اقدام کنید. افراد علاقه‌مند به نور زیاد در فضای اتاق خواب می‌توانند لوسترهای چند شاخه با نور کافی انتخاب کنند و افرادی که نور ملایم برایشان کافیست می‌توانند تمرکز خود را بر روی انتخاب یک لوستر دیواری مدرن، شیک و چشم‌نواز بگذارند.

بهترین نوع لوستر اتاق خواب برای ست کردن با وسایل اتاق کدام است؟

آشنایی با مدل لوستر اتاق خواب

نکات انتخاب لوستر اتاق خواب ، اتاق خواب فضایی برای استراحت، خوابیدن، مطالعه، آماده شدن برای رفتن به بیرون از خانه، آراستن صورت و یا موهاست. به همین دلیل نیازی به نور مستقیم نیست. همچنین انتخاب آینه برای این فضا می‌تواند به انعکاس نور و روشنایی بیشتر کمک کند. بنابراین بهترین انتخاب برای روشنایی یک اتاق خواب، لوستری است که لامپ‌های آن توانایی انعکاس نور را در آینه داشته باشند. این امر موجب می‌شود تا فضای اتاق خواب روشن و دلبازتر به نظر برسد.  در زیر دو مدل از لوسترهای مناسب را برای فضای اتاق خواب معرفی می‌کنیم:

لوستری مناسب برای اتاق خواب با حباب و کلاهک سر بالا

اگر شما از آن دسته افراد هستید که اتاق خوابتان صرفا جایی برای خواب و استراحت است، می‌توانید لوستری با حباب و کلاهک سر بالا انتخاب کنید. این مدل لوسترها که جدیدترین لوسترهای اتاق خواب به شمار می‌آیند با پخش نور بر روی سقف از انعکاس نور مستقیم با شدت زیاد جلوگیری می‌کنند.

به همین دلیل توصیه می‌شود لوستر بالای تخت خواب را با حباب و کلاهک سربالا انتخاب کنید. در این صورت دیگر نور مستقیم بر روی تخت خواب نمی‌افتد و باعث آزار چشم‌ها نخواهد شد. اما اگر نگران کمبود نور برای مطالعه پیش از خواب هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک آباژور است که می‌توانید آن را در نزدیکی تخت خواب خود بگذارید. همچنین با خرید هالوژن و روشنایی مخصوص میز آرایش که در بالای آن نصب می‌شود، می‌توانید از نور کافی هنگام لباس پوشیدن یا آرایش کردن برخوردار شوید.

 لوستر مناسب برای اتاق خواب با حباب و کلاهک سر پایین

نکات انتخاب لوستر اتاق خواب ، این مدل لوستر برای افرادی مناسب است که از اتاق خواب خود غیر از استراحت و خواب، برای مطالعه و کار استفاده می‌کنند. همچنین اکثر جوانان به خصوص پسرها به ایجاد روشنایی زیاد در اتاق خوابشان علاقه‌مندند. بنابراین می‌توان گفت بهتر است مدل لوستر اتاق خواب پسرانه را از لوسترهایی با حباب و کلاهک سر پایین انتخاب کنید. این نوع از لوسترها به دلیل داشتن حباب و کلاهک سر پایین نور را بیشتر منعکس می‌کنند. به طوری که دیگر به وجود آباژور یا هالوژن در بخش‌های مختلف اتاق خواب نیازی نیست. به همین دلیل اکثرا طراحان دکوراسیون داخلی، جوانان را از این مدل پرطرفدار انتخاب می‌کنند.

 ایده های نکات انتخاب لوستر مناسب اتاق :

ست کردن لوستر و کاغذ دیواری

به منظور ست کردن وسیله روشنایی و کاغذ دیواری، باید از رنگی که در کاغذ دیواری استفاده شده برای انتخاب لوستر استفاده نمایید. استفاده از این ایده هیچ گاه قدیمی نشده و زیبایی چشم نوازی به همراه دارد. اگر در طراحی کاغذ دیواری که در اتاق خواب مورد استفاده قرار داده اید، از رنگ های مختلف استفاده شده است، می توانید به ست کردن لوستر با یکی از رنگ های آن اقدام نمایید.

لوستر با اشکال خاص

استفاده از یک لوستر که از طرح ویژه ای برخوردار است، نمونه ای مناسب برای استفاده در اتاق خواب می باشد. برای مثال می توان به یک لوستر که ظاهری شبیه به مکعب دارد، اشاره کرد. برای ایجاد نمایی زیباتر می توانید از یک آباژور که ظاهری مشابه با لوستر دارد نیز استفاده نمایید. این کار باعث ایجاد انسجام در فضای اتاق خواب نیز خواهد شد.

لوسترهای مراکشی

استفاده از لوسترهای مراکشی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توان از آن در طراحی اتاق خواب استفاده کرد. نکته مثبت در مورد استفاده از این لوسترها قابلیت استفاده از آن ها در انواع سبک های طراحی می باشد. هم چنین این لوسترها از زیبایی خاصی برخوردار هستند.

لوسترهای کریستالی

استفاده از باعث ایجاد نمای زیبا و لوکسی می شود. از این لوسترها در طراحی های مدرن و کلاسیک استفاده می شود. این لوسترها در انواع رنگ وجود دارند و شما می توانید با توجه به رنگ های استفاده شده در طراحی اتاق خواب، نمونه ای مناسب از آن ها را انتخاب نمایید.

استفاده از آباژور

استفاده از آباژور یا لامپ های رومیزی از دیگر نمونه انواع وسایل روشنایی است که می توانید در طراحی اتاق خواب از آن استفاده نمایید. نورپردازی به وسیله این آباژورها بیش تر جنبه کاربردی داشته و در کنار آن باید از روش نورپردازی عمومی نیز استفاده نمایید.

 نکات انتخاب لوستر اتاق خواب کدام اند؟

با توجه به رابطه اتاق خواب و کیفیت خواب ، موضوع دیگری که به اندازه انتخاب تخت و مبلمان حیاتی است ، نحوه نورپردازی اتاق خواب است. تنوع گسترده محصولات لوستر اتاق خواب که به فضاهای نشیمن رنگ می بخشد و این واقعیت که برندها جایگزین های بسیار متفاوتی را برای کسانی که به دنبال لوستر هستند ارائه می دهند ، سوالات بیشتری را در مورد این موضوع در ذهن ایجاد کرده است.

ابتدایی ترین عنصری که در هنگام تزئین یک منطقه نباید از آن چشم پوشی کرد ، ادراک دکوراسیونی است که می خواهید در فضا ایجاد شود. صرف نظر از دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق خواب ، مهم است که لوستر اتاق خواب انتخاب شده بتوانند با سبک دکوراسیون حاکم بر فضا هماهنگ باشند تا یکپارچگی در یک منطقه تضمین شود.

نحوه انتخاب لوستر اتاق خواب شیک

یکی از بخش های مهم خانه اتاق خواب است. زیرا بعد از سپری کردن یک روز پرکار تنها چیزی که دنبالش هستید و میتواند شمارا آرام کند اتاق خواب است. دکوراسیون اتاق خواب باید طوری طراحی شود که بتوانید به راحتی در آنجا استراحت کنید.استفاده از لوازم تزئینی در همه ی بخش های خانه تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون آنجا دارد پس سعی کنید از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه ی خود استفاده کنید. یکی از وسایل هایی که علاوه بر اینکه به عنوان یک وسایل تزئینی میتوانید از آن استفاده کنید میتوانید به عنوان یک چراغ برای تامین نور اتاق نیز استفاده کنید.برای تزئین دیوار اتاق خواب در سایت اتاق مطالب زیادی را گذاشته ایم که میتوانید به استفاده از آن یک دیوار شیک و زیبا برای منزل خود طراحی کنید.

اما برای اینکه سقف اتاق خواب شیک و زیبا باشد میتوانید از لوستر های زیبا استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به راحتی در اتاق استراحت کنید باید نور آن مناسب باشد و زیاد پر نور نباشد پس هنگام خرید لوستر فقط به ظاهر آن توجه نکنید به اندازه ی لوستر و تعداد لامپی که میخواهید لوستر داشته باشد توجه کنید اگر از لوستر به عنوان یک وسیله برای تزئین اتاق استفاده میکنید سعی کنید با توجه به فضای اتاق خود اندازه ی آن را انتخاب کنید.

 اما اگر بعد از اینکه از لوستر به عنوان وسایل تزئینی برای اتاق خواب استفاده میکنید به عنوان یک وسیله برای تامین نور نیز استفاده کنید بیشتر به اندازه نوری که میخواهید لوستر داشته باشد نیز توجه کنید تا آرامش و راحتی شمارا در اتاق خواب خراب نکند.

انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب

در خانه های امروزی یکی از مهم ترین بخش های خانه اتاق خواب است .اگر قصد دارید یک فضای شیک و رمانتیک برای خود در اتاق خواب درست کنید حتمی به دکوراسیون داخلی آن بیشتر توجه کنید. استفاده از وسایل تزئینی در همه ی بخش های خانه باعث زیبایی و شیک بودن آن بخش از خانه میشود یکی از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه لوستر است استفاده از لوستر در اتاق خواب باعث میشود فضای اتاق زیباتر و شیک تر باشد  اما باید در انتخاب لوستر نیز دقت کنید و لوستر مناسب برای اتاق خود انتخاب کنید.

استفاده از لوستر با توجه به سبک خانه ی شما متفاوت است برای مثال اگر سبک خانه ی شما کلاسیک است از لوستر در طرح کلاسیک استفاده کنید اگر از سبک دیگر استفاده کنید زیبایی خانه را کاهش میدهد و اگر از سبک های مختلف در یک خانه استفاده کنید و همه ی وسایل های خانه با هم هماهنگ نباشد باعث شلوغ بودن فضای خانه و کاهش زیبایی و شیک بودن دکوراسیون داخلی خانه میشود.