صرافی بین المللی بینگ ایکس

یک صرافی بین المللی است که شعبه مرکزی آن در کشور سنگاپور می باشد، از سال 2018 فعالیت خود را شروع کرده و به تازگی اقدام به راه اندازی تیم و گروه های پشتیبانی رسمی برای فارسی زبانان در پلتفرم های اینستاگرام، تلگرام و توییتر و … نموده است.

امکانات مطرح این صرافی شامل کپی ترید، قابلیت لینک شدن با تردینگ ویو(در سال 2021 صرافی برتر از دید تریدینگ ویو انتخاب شده است.)، در کنار امکاناتی شامل ترید کریپتوکارنسی ها، جفت ارز های فارکس، شاخص های بورس استوک و طلا و نفت.

همچنین شما می توانید به عنوان یک کپی تریدر، در این صرافی فعالیت کنید. معامله گران اقدام به کپی کردن معاملات شما نموده و 8% از سود معاملات آنان از آنِ شما خواهد بود.( در ضمن اگر تمایلی به استفاده از پلتفرم معاملاتی بینگ ایکس ندارید، میتوانید از طریق صرافی بایننس اقدام به معامله کنید که در این حالت بجای 8 درصد سود، 10 درصد از سود معاملات فالور های شما به شما تعلق میگیرد و با API، حساب خود را به اکانت کپی ترید بینگ ایکس خود متصل کنید تا برای کسانیکه شما را فالو کردند اقدام به باز کردن پوزیشن، برای آن ها بکند.)

این صرافی همچنین اقدام به برگزاری ایونت ها و مسابقات مختلف با عناوین مرتبط با رویداد های فرهنگ فارسی می کند که جایزه های آن شامل هدایای نقدی ترید(BONUS) می باشد.

در ضمن با Deposit وجه در این صرافی، می توانید از جوایز نقدی ترید های بیشتری، استفاده کنید.

کمیسیون و فاندینگ فی معاملات در این صرافی بسیار پایین بوده(در حد بایننس) که از نقاط قوت این صرافی نسبت به سایر صرافی ها می باشد.

با ثبت نام از طریق لینک زیر، از 10% تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند شوید و تا 130$ جایزه خوش آمد گویی دریافت کنید.

و همچنین از رویداید ثبت نام سایت رمز ارز یار (با استفاده از لینک زیر) بهره مند گردید، 60 دلار بونوس (30 دلار بدون نیاز به حجم معاملاتی و 30 دلار با داشتن حجم معاملاتی بصورت Volume Trading) واریز هر هفته یکبار می باشد.

صرافی بین المللی بینگ ایکس

بازیابی کد فعالسازی Google Authenticator

اگر کد فعالسازی Google Authenticator حساب BingX خود را گم کرده اید دو راه برای بازیابی این کد وجود دارد.

1- در صورتی که به رمز یک بار مصرف حساب خود در Google Authenticator دسترسی دارید و فقط کد فعالسازی را گم کرده اید از طریق لینک زیر می توانید اقدام به حدف ان کنید:

 https://bingx.com/en-us/security/changeSecurity/?type=googleAuth&remove=1

2- در صورتی که به کد فعالسازی و رمز یکبار مصرف دسترسی ندارید دو حالت وجود دارد:

* اگر احراز هویت انجام نداده اید یک اسکرین شات واریز از هر پلتفرم دیگر به BingX (که تمامی جزییات مشخص باشد.)

به همراه یک ویدیو با مدرک شناسایی در دست و یک نوشته با متن

(I want to reset Google Authenticator + uid+تاریخ امروز به میلادی+ نام کامل)

و متن زیر در ویدیو گفته شود

(I’m confirming that the indicated account belongs to me. Please reset google authenticator for this account.)

از خودتان گرفته و به ایمیل ذکر شده در انتهای پست ارسال کنید.(متن خواسته شده در ایمیل هم نوشته شود.)

* اگر احراز هویت را انجام داده اید یک عکس با مدرک شناسایی و یک نوشته با متن

(I want to reset Google Authenticator + uid + تاریخ امروز به میلادی + نام کامل)

از خودتان گرفته و به ایمیل ذکر شده در انتهای پست ارسال کنید. (متن خواسته شده در ایمیل هم نوشته شود.)

support@bingx.com

– فرایند برسی و ریست کردن ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد.

– در صورت ریست شدن Google Authenticator تا 24 ساعت نمیتوانید از حساب خود برداشت داشته باشید.

باز کردن حساب قفل شده

اگر بر روی لینک قفل حساب ارسال شده در ایمیل کلیک کنید و یا به تعداد بالا در روز با IP های متفاوت Log in انجام دهید و… حساب شما قفل خواهد شد که برای آزاد سازی آن دو راه وجود دارد:

1- اگر احراز هویت انجام داده اید یک ویدیو با مدرک شناسایی در دست که در آن توضیح دهید چه اتفاقی برای حسابتان افتاده هست و حساب توسط خود شما استفاده می شود،(به انگلیسی)، به همراه یک عکس با مدرک شناسایی در دست به ایمیل پشتیبانی ارسال کنید.

2-  اگر احراز هویت را انجام نداده آید یک اسکرین شات از واریز به حساب خودتان در BingX از هر پلتفرم دیگر که در آن جزییات تراکنش مشخص باشید.

  • ویدیو یا اسکرین شات خواسته شده را به ایمیل پشتیبانی صرافی با نوشتن جزییات ارسال کنید؛ درخواست شما تا 12 ساعت برسی و پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • حتما توضیحات درخواست خود و uid (یا ایمیل) را هم به صورت متنی نوشته و همراه با فایل خواسته شده در ایمیل ذکر کنید.

support@bingx.com

حساب کپی ترید چیست ؟

کپی ترید یا ramm  سیستمی است که معامله گر می‌تواند با استفاده از آن، هر معامله‌ای که در حساب خود باز می‌کند را در یک یا چند حساب دیگر نیز، بلافاصله باز کند. در واقع سیستم کپی ترید به این صورت است که سرمایه گذاران، معامله‌گران حرفه‌ای و با تجربه‌ای که حسابشان را به صورت RAMM  یا کپی‌ترید ارائه داده‌اند، را انتخاب کرده، و حسابشان را به آن متصل می‌کنند و بعد از زمان اتصال حسابشان به حساب تریدر، هر معامله‌ای که آن تریدر در حساب خودش باز و بسته کند، به صورت اتوماتیک و در لحظه، در حساب سرمایه‌گذاران نیز کپی شده و به این صورت است که سرمایه‌گذاران بدون داشتن تخصص در تحلیل و پیشبینی بازار، می‌توانند از انجام معاملات کسب درآمد کنند.

سطح های تریدر در کپی ترید

صرافی بینگ ایکس در جهت ارتقا کپی ترید برنامه تریدر حرفه ای کپی ترید را راه‌اندازی کرده است که در ان حقوق و مزایای بیشتری برای تریدر های حرفه ای در نظر گرفته است.

در این برنامه سیستم تریدرها را بر اساس معیارهای همچون موجودی حساب، تعداد کپی کننده، حجم معاملات و … در چهار سطح برنز، نقره، طلا و الماس رتبه بندی کرده است، در سطح های مختلف مزایای بیشتری برای تریدرها در نظر گرفته شده همچون :

  • افزایش سهم سود دریافتی تریدر (در کپی ترید استاندارد: برنز 8% … الماس 13% و در کپی ترید حرفه ای: برنز 10% … الماس 20% )
  • کاهش محدودیت تعداد معاملات روزانه در کپی ترید استاندارد (برنز 20 … الماس 100 معامله در روز)
  • کاهش محدودیت های لورج در کپی ترید استاندارد ( 50X برای BTC – ETH و 100X برای فارکس و 25X برای التکوین ها)
  • حقوق ماهیانه (سطح طلایی 500$ و سطح الماس 1000$ ماهیانه) و…

نکته/توجه:

  • سطح اول برای هر تریدر برنز خواهد بود.
  • سطح ها شامل کپی ترید خصوصی نمی‌شوند.
  • تعیین سطح هر هفته یکشنبه شب در ساعت 7:30 (UTC+3:30) خواهد بود.

تنظیمات کپی ترید استاندارد

Principal Type

در اینجا شما نوع ارز ، USDT یا vst (پول مجازی صرافی) را برای کپی ترید انتخاب می کنید.

Principal (USDT,VST)

در اینجا شما مقدار سرمایه ای که می خواهید برای هر پوزیشن تریدر اختصاص دهید را مشخص می کنید.(تعیین بیشتر 3% از سرمایه ریسک بالایی را به همراه خواهد داشت)

Std. Futures Account (Avail.)

در اینجا موجودی در دسترس کیف پول خود را مشاهده می کنید.

Subsidy Voucher

کوپن یارانه کپی ترید ضرر ناشی از معاملات کپی ترید را جبران می کند؛ هر یارانه کپی ترید یک بار قابل استفاده است.

  • TP/SL

TP Ratio

در اینجا شما می توانید برای هر پوزیشن تریدر حد ضرر قرار دهید و زمانیکه ضرر هر پوزیشن به این مقدار برسد پوزیشن به صورت خودکار بسته خواهد شد.

SL Ratio

در اینجا شما می توانید برای هر پوزیشن تریدر حد ضرر قرار دهید و زمانیکه ضرر هر پوزیشن به این مقدار برسد پوزیشن به صورت خودکار بسته خواهد شد.

  • Advanced Settings

Daily Copy Trading Amount

در اینجا می توانید تعیین کنید که چه مقدار از موجودی حساب شما به صورت روزانه برای معاملات این تریدر اختصاص یابد.

برای مثال: اگر شما این گزینه را 20$ تعیین کرده باشید از آنجایی که مقدار هر پوزیشن 5$ است تریدر زمانی که چهار معامله باز کند و در نتیجه‌ 20$ از کیف پول شما را درگیر معاملات کند تا پایان روز مجاز به باز کردن معامله جدید نخواهد بود.

Max. Open Position Principal

در اینجا شما حداکثر مقدار از موجودی حساب خودتان را که می خواهید درگیر معاملات باشد را انتخاب می کنید و زمانی که حجم معاملات به این مقدار برسد تریدر تا زمانی که تعدادی از معاملات را نبندد مجاز به باز کردن معامله جدید نخواهد بود.

برای مثال: اگر این گزینه را 30$ تعیین کرده باشید از آنجایی که مقدار هر پوزیشن 5$ است زمانی که تریدر 6 معامله باز کند که در نتیجه 30$ از موجودی حساب شما را درگیر معامله کرده است دیگر مجاز به باز کردن معامله جدید نخواهد بود تا زمانی که یک یا چند معامله را ببندد و بتواند به جای آنها معامله های جدیدی باز کند.

*بخش TP/SL و Advance Setting را می توانید خالی بگذارید.

آموزش اتصال API بایننس به بینگ ایکس (BINGX)

شما می توانید با فعال کردن حساب کپی ترید در Bingx ، معاملات خود را با دنبال کننده ها به اشتراک گذاشته و بین 8 تا 15 درصد از سود کپی کننده های خود را دریافت کنید.

در BingX علاوه بر ترید در خود صرافی این امکان برای کاربرها مهیا شده است که بتوانند در Binance معاملات خود را انجام داده و با اتصال( API  Enable Reading) از امکان کپی ترید استفاده کرده و کسب سود کنند.

با ثبت نام از طریق لینک زیر، از 10% تخفیف در کارمزد معاملات بهره مند شوید و تا 130$ جایزه خوش آمد گویی دریافت کنید.

و همچنین از رویداید ثبت نام سایت رمز ارز یار (با استفاده از لینک زیر) بهره مند گردید، 60 دلار بونوس (30 دلار بدون نیاز به حجم معاملاتی و 30 دلار با داشتن حجم معاملاتی بصورت Volume Trading) واریز هر هفته یکبار می باشد.

صرافی بین المللی بینگ ایکس