اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

گرفتن مدرک icdl بدون کلاس

دریافت مدرک ICDL رایگان و معتبر

خبر خوب این است که شما می توانید اقدام به دریافت مدرک icdl به صورت رایگان نمایید. شرایط دریافت این مدرک به صورت رایگان این است که شما باید اقدام به جذب سه مشتری که می توانند از دوستان و آشنایان شما باشند برای خرید این مدرک نمایید تا شما بتوانید به صورت رایگان از آموزشگاه هرمس مدرک icdl دریافت نمایید علاوه بر آن دوستان شما نیز از تخفیف ویژه دریافت این مدرک بهره مند می شوند.

اما اگر شما نتوانید سه نفر را برای دریافت مدرک icdl به هرمس معرفی نمایید بابت معرفی هر نفر ۲۰ درصد تخفیف برای دریافت این مدرک هدیه می گیرید. نکته مهم در خصوص مدرک رایگان icdl این است که مدرک معتبر می باشد و شما می توانید آن را برای سازمان ها و شرکت های مختلف برای استخدام ارائه دهید.یکی از مهمترین مزایای اخذ مدرک ICDL فوری در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است. این مهم ترین کاربرد مدرک icdl است. مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

فراموش نکنید که داشتن مدرک ICDL برای استخدام در شرکت های دولتی اجباری است. از دیگر مزایای اخذ گواهینامه ICDL توانایی پیدا کردن افراد کم تجربه در زمینه امور کامپیوتری است. اموری که امروزه با سرعت هرچه بیشتر در حال فراگیر تر شدن است و برای آینده ای نه چندان دور بدون یادگیری آنها نمی توان کارهای روزمره را نیز انجام داد. قبل از خرید مدرک icdl بدون کلاس، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله ICDL چیست را در بخش آموزشگاه مجازی ما مطالعه کنید.

شایان به ذکر است که یادگیری icdl و همچنین اقدام برای دریافت مدرک icdl فنی حرفه ای در رواقع زمینه ساز ورود به دنیای کامپیوتر می باشد. تمامی بخش های فنی و مهندسی و همچنین سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر نیازمند فراگیری icdl می باشد. شما با شرکت در دوره های icdl هرمس می توانید به خوبی و به صورت کامل توسط اساتید باتجربه اقدام به یادگیری مهارت های هفتگانه icdl کنید و با دریافت گواهینامه icdl کلید ورود به بازار کار شرکت های صنعتی را به دست گیرید.

گرفتن مدرک icdl بدون کلاس

مدرک ICDL چیست؟

اگر نمی دانید مدرک کامپیوتر icdl چیست، برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما برگه آموزشگاه ICDL را مشاهده فرمایید. شهرستانی ها نگران نباشید. مدرک آی سی دی ال برای اصفهان، مشهد، شیراز، و… ارسال می شود. خوب است بدانید که مجتمع فنی و حرفه ای هرمس به عنوان یکی از مراکز اخذ مدرک ICDL فوری در تهران می تواند با توجه به نیاز شما پس از اقدام آموزشی لازمی مدرک icdl فوری اصفهان، مدرک icdl فوری مشهد و مدرک icdl فوری شیراز، اهواز و… را برای شما ارسال کند. برای بسیاری افراد سوال است که مدرک icdl چیست ؟ در جواب سوال مدرک ای سی دی ال چیست باید گفت که ICDL مجموعه از تمام دوره های زیر است.

آموزش کامل کار با ویندوز و کامپیوتر

شما در ابتدا به صورت کامل با بخش های مختلف کامپیوتر و کارکرد هر کدام از آن ها آشنا شده، سپس به فراگیری تنظیمات و مفاهیم جزئی تر یعنی کار با ویندوز خواهید پرداخت. در این قسمت کاملا با محیط Windows آشنا شده و شیوه کار با آن را خواهد آموخت.

آموزش کامل کار با اینترنت

پس از یادگیری دو مرحله اول، یعنی مبانی کامپیوتر و کار با ویندوز، حال نوبت آن رسیده که اصول و مفاهیم دنیای بزرگ اینترنت را فرابگیرید. در این بخش با انواع ابزار ها، تنظیمات و اصول اساسی جستجو در اینترنت در دوره icdl مجتمع فنی و حرفه ای هرمس آشنا خواهید شد.

کلاس آموزش ورد

در این بخش شما وارد دنیای نرم افزار های آفیس می شوید. در ابتدا به صورت کامل با نرم افزار معروف ورد آشنا می شوید و شیوه کار با آن را فرا خواهید گرفت. علاوه بر آن می توانید برای هرچه سریع تر تایپ کردن در این نرم افزار مبانی تایپ ده انگشتی را نیز فرا بگیرید.

دوره اکسل کاربردی

نرم افزار اکسل به عنوان یکی از مهمترین نرم افزار های داده پردازی برای مدیریت انواع امور حسابداری و گزارشگیری جزء مهمی از مهارت های هفتگانه ICDL است و هر کارمند امو اداری می بایست کاملا با آن آشنا باشد.

کلاس آموزش پاورپوینت

شاید کسی نباشد که دیگر نام نرم افزار مجبوب پاورپوینت – PowerPoint را نشنیده باشد. شما در دوره icdl هرمس به صورت کامل آموزش ساخت اسلاید ها و ارائه گزارش تصویری را با پاورپوینت فراخواهید گرفت.

آموزش اکسس

در پایان شما با پایگاه داده اکسس آشنا خواهید شد و شیوه کار و ذخیره اطلاعات و مدیریت آنها را در این نرم افزار برنامه نویسی فرا خواهید گرفت.

نحوه استعلام مدرک icdl

قطعا موسساتی هستند که با هزینه کمتر یا حتی رایگان مدرک icdl ارائه می دهند. این موسسات گاهی اوقات در مدت زمانی کم یا بلافاصله پس از پرداخت هزینه بدون آزمون به شما مدرک می دهند اما صرفا چاپ و مهر کردن یک برگه کاغذ مدرک معتبر محسوب نمی شود. به خصوص در مواردی مانند مدرک icdl برای استخدامی آموزش و پرورش یا مدرک icdl برای استخدامی نیروی انتظامی ریسک کردن و به خطر انداختن آینده شغلی شما با ارائه این مدارک که قابل استعلام نیستند به ضرر شما تمام می شود. علاوه بر این اولویت اول شما در اخذ مدرک icdl باید کیفیت آموزش و اعتبار آموزشگاه باشد نه صرفا دریافت مدرک icdl رایگان. پس حتما در آموزشگاهی آموزش ببین و مدرک بگیر که حرفی توش نباشه.

مدرک icdl چیست و چه کاربردی دارد؟

مدرک icdl یا همان مهارت های هفتگانه کامپیوتر برای کاریابی، مهاجرت، شرکت در آزمون های استخدامی و … به کار می رود و مدرک مهمی است که داشتن آن تقریبا برای تمامی آزمون های استخدامی اجباری شده و وجود آن در رزومه شما الزامیست. هرچند مدرک icdl فنی حرفه ای از اعتبار بین المللی برخوردار است اما مدرک آموزشگاهی عصرنخبگان نیز اعتبار بالایی در کشور دارد. از موسساتی که مدرک icdl آموزشگاهی عصرنخبگان را معتبر دانسته و قبول کرده اند می توان موارد زیر را نام برد:

  • حکم سردفتری و دفتر یاری
  • اداره ثبت و اسناد
  • قوه قضاییه و شورای حل اختلاف
  • بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
  • شرکتهای بیمه
  • شهرداری ها
  • ادارات برق و گاز و …
  • شرکت نفت
  • نیروهای مسلح
  • نیروی انتظامی
  • شرکتهای خصوصی
  • آموزش و پرورش

مدرک icdl برای استخدامی آموزش و پرورش:

برای آزمون استخدامی قبل از دریافت گواهینامه، از محل آزمون سوال شود که آیا قبول می کنند یا خیر. یک مورد داشتیم که در خراسان شمالی قبول نکردند و یک مورد هم در زمان آپلود 5 امتیاز گرفتند اما برای مصاحبه حضوری امتیازی داده نشده است.