اخبار کسب و کارعمومی

مزیت اتو بخار پرسی نسبت به معمولی در چیست؟

اتو بخار پرسی برای انجام عمل اتو کشی از بخار، گرما و فشار به صورت همزمان استفاده می کند. همین ترکیب کاربردی باعث شده است که لباس ها به سرعت و با کیفیت بهتری صاف و مرتب شوند. مهمترین مزیت اتوی بخار پرسی بر اتو بخار معمولی عبارت است از:

  • دارا بودن صفحه های بزرگ برای انجام اتو کشی.
  • ایجاد سرعت بالا و راحتی بیشتر برای انجام دادن اتوکشی.
  • قدرت و توان بالاتر نسبت به مدل های معمولی برای صاف کردن و اتوکشی لباس ها.
  • ایمنی بیشتر در کار به همراه سادگی کاربرد.

اتو های پرسی در ابعاد و با توان های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین شرکت ژانومه نیز به عنوان یک تولید کننده برتر توانسته است اتو پرس برند ژانومه با کیفیت و کارایی بالا را تولید نماید.

ویژگی ها و مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 که یکی از انواع اتو بخار پرسی تولید شده توسط این کارخانه می باشد باعث شده است که این مدل بسیار زیبا و کاربردی از محبوبترین انواع اتو بخار پرسی در بازار باشد. برای قیمت خرید اتو پرس مدل NX300 ژانومه را بهترین قیمت خریداری کنید.

مزیت اتو بخار پرسی نسبت به معمولی در چیست؟
راحت و آسوده با اتو بخار پرسی در خانه.

مهمترین ویژگی و مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 کدامند؟

اتو بخار پرسی ژانومه مدل NX300 بدون شک یکی از زیباترین و پیشرفته ترین اتو بخار های پرسی در بازار می باشد. وجود بالاترین استاندارد ها در مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 خود نشان دهنده این است که استقبال مصرف کنندگان از آن بی دلیل نبوده است.

مهمترین خصوصیات و مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 عبارتند از:

  • طراحی زیبا: جنس مواد بکار رفته در این اتو بخار و شکل ظاهری آن بسیار زیبا انتخاب شده است تا بتواند در خانه به عنوان یک عنصر دکوری مطلوب هم قرار داده شود. در این نوع اتو طراحی مناسب و آرگونمیک باعث کاربری راحت و ساده از آن توسط مصرف کنندگان گردیده است.
  • اندازه صفحات: یکی از مهمترین مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 اندازه صفحات آن می باشد. در این مدل اتو بخار صفحاتی با مساحت 70 سانتیمتر مورد استفاده قرار گرفته تا عمل اتوکشی سریع و راحت انجام گردد. همچنین هر بار که این صفحه ها بسته می شوند نیرویی برابر با 50 کیلو گرم بر سطح پارچه وارد می شود که ترکیب ان با بخار و حرارت هر نوع چروکی را برطرف می کند.
  • توان مصرفی: در قسمت مربوط به مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 توان دستگاه برابر با 2200 وات آورده شده است. این توان در واقع نشان دهنده قدرت و توانایی بالای این اتو در هنگام کار می باشد. با این وجود باید بدانید که این نوع اتو بخار پرسی در بین انواع دیگر دارای برچسب انرژی A بوده و بسیار کم مصرف طراحی شده است.
  • شاید از بین همه خصوصیات دیگر در بین مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 برترین خصوصیت وجود دیگ بخار جداگانه در آن می باشد. سیستم بخاردهی در این مدل اتو به صورت کاملا” اتوماتیک عمل می کند و برای انجام دادن آن نیازی به فشردن هیچ کلیدی نیست. بخار در این اتو از صفحه زیرین خارج شده و مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع اتو دو نوع بخار دهی مورد استفاده قرار می گیرد. در نوع اول و معمولی میزان 90 گرم بخار در دقیقه مورد استفاده قرار می گیرد. نوع دوم دارای فشاری برابر با 120 گرم در دقیقه بودن و به حالت انفجاری به سمت لباس پرتاب می شود.
  • در برگه مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 آورده شده که مخزن این اتو دارای حجمی معادل 800 میلی لیتر آب را در خود جای می دهد. می توانید در درون آن از آب معمولی و یا آب مقطر استفاده نمایید.
  • اتو بخار ها به تدریج و بسته به نیاز مصرف کنندگان توسعه یافته و مجهز شده اند. تکنولوژی EMS یکی از مواردی است که در مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 به آن اشاره شده است. این تکنولوژی در واقع یادآوری می کند که این اتو دارای مکانیسم رفع رسوب در خود می باشد. شاید بتوان گفت که رسوب زدگی بدترین چیزی است که همیشه برای اتو های بخار پیش می آمده است. اکنون اتو پرس ژانومه با بهره گیری از تکنولوژی EMS توانسته تا بر این نقص چیره گردد.
  • سیستم ضد چکه نیز یکی دیگر از مشخصات خاص و ویژه در این نوع اتو می باشد. بدین ترتیب دیگر هیچ نگرانی از بابت لک شدن لباس ها در هنگام اتو کشیدن نخواهید داشت.
مزیت اتو بخار پرسی نسبت به معمولی در چیست؟
اتو پرس NX300.

مزیت اتو بخار پرسی نسبت به معمولی در چیست؟

چگونه می توان از بین اتوهای پرسی بهترین را انتخاب کرد؟

تمامی مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 که در بالا آورده شده گواه این است که این مدل اتو بیشترین کارایی و امکانات را دارد. برای خرید یک اتوی بخار باید تمامی ویژگی های را بررسی کرده و سپس با علم و آگاهی نسبت به خرید یکی از آنها اقدام نمایید.

مشخصات اتو پرس ژانومه مدل NX300 نشان دهنده تکنولوژی روز برای سادگی و سرعت در استفاده و کاربرد در اتو ها می باشد. اتو پرس جزء محصولات لوازم سشتشو و نظافت خانه به حساب می آیند.