اخبار کسب و کاراقتصادیعمومی

دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf

دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf

دانلود کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf ، گسترش فوق العاده سریع کامپیوتر و علوم کامپبوتری و نیز دخالت کامپیوتر ها در تمامی شاخه های علم و تکنولوژی و سایر حوزه ها، این بخش از دنیای مهندسی را تا حدی از سایر شاخه های علم متمایز می کند. طبیعتا به دلیل حاکمیت مطلق زبان انگلیسی بر این حوزه، این زبان برای دانشجویان و کاربران کامپیوتر اهمیت فوق العاده ای می یابد. کتاب حاضر نیز در همین راستا و به منظور کمک به دانشجویان این رشته در آشنایی مقدماتی با انگلیسی اختصاصی کامپیوتر و نیز واژگان آن تهیه شده است.

 

دانلود ترجمه کتاب زبان تخصصی کامپیوتر منوچهر حقانی pdf

pdf کتاب قواعد فقه 1 ، هدف نویسنده، تدوین قواعد فقهی، به صورت کاربردی و علمی می‌باشد؛ به گونه‌ای که برای دانش پژوهان حقوق اسلامیِ مایل به دست یابی به مبانی قوانین مدنی ایران، کارساز باشد. کتاب، برای دانشجویان حقوق در مقطع کارشناسی ارشد و به عنوان منبع اصلی درس «قواعد فقه» تدوین شده است؛ که البته اساتید مقطع کارشناسی حقوق نیز از آن بهره می برند و به عنوان منبع اصلی درس معرفی می نمایند.

در طرح و تنظیم قواعد، مبنای نویسنده بر این نبوده است که فقط عنوان‌هایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد که به معنی دقیق کلمه، مصداق قاعده فقهی باشد، بلکه بیشتر به این توجه شده است که هر اصل یا قاعده عام و مهمی که در ابواب مختلف فقه و مباحث حقوقی قابل طرح است و شناخت علمی دانشجویان از آن در امر مطالعه و تحقیق و در نهایت، استنباط احکام و تطبیق قواعد کلی بر موارد جزیی و مسائل فرعی مفید و مؤثر است، مطرح شود؛ هر چند که در واقع، از مصادیق حقیقی قواعد فقهی نبوده و از جمله قواعد اصولی به شمار رود.

کتاب حلیه القران جلد 1 pdf ، این کتاب سرفصل آموزشی مناسبی برای یادگیری تجوید مقدماتی و شروع به کار آموزش های ترتیل قرآن کریم می باشد. اگر همت دانشمندان مسلمان در تدوین علم تجوید نبود و توسط قاریان هر زمان سینه به سینه و از نسلی به نسل بعدی انتقال نمی یافت با صرف نظر از تلاش دشمنان در تحریف عمدی قرآن، تغییر تدریجی گویش مردمان می توانست الفاظ قرآن را در گذر زمان نامفهوم و در نهایت ساختار لفظی محکم و ((غیرذی عوج)) آن را دستخوش تحریف غیر عمدی سازد.