استان ها

?? تکمیل مرکز فرهنگی ایثارگران با تخصیص ۳۰میلیارد ریال اعتبار

?? تکمیل مرکز فرهنگی ایثارگران با تخصیص ۳۰میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از قزوین؛ سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به سفر آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به استان قزوین در اردیبهشت۱۴۰۱ گفت: سفر فوق با اجرای مصوبات مختلف برای این استان منشا خیر و برکت بود.

او افزود: اگر اعتبارات این مصوبات در دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تخصیص یابد گام‌های موثری در پیشرفت و آبادانی این استان برداشته می‌شود.

اسمعیلی ضمن تشریح مصوبات سفر ریاست‌جمهوری در بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در جریان این سفر برای تکمیل موزه شهدا و تجهیز ۲مرکز فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، ۳۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون هیچ اعتباری تخصیص پیدا نکرده ولی این پروژه اکنون ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او افزود: همچنین جهت بازسازی و مرمت گلزارهای شهدای استان قزوین، ۷۰میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون این پروژه با تخصیص ۳۰میلیارد ریال از ۳۳درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

اسمعیلی گفت: تکمیل و تجهیز موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین، با اعتبار یکصد و ۵۰میلیارد ریال از دیگر مصوبات این سفر بود که این پروژه با تخصیص ۸۷میلیارد ریال اعتبار، ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارکرد: همچنین از ۱۰درصد سهم تسهیلات اشتغال، یک هزار و ۴۹۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و تاکنون ۴۸۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که با معرفی ایثارگران به بانک جهت دریافت وام، ۳۰ درصد این مصوبه اجرایی شده است.