دستگیری “مادر و دختر ” از سارقان برنج در ساری

دستگیری "مادر و دختر " از سارقان برنج در ساری

تیتر نیوز/مازندران معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری دو سارق زن «مادر و دختر» و کشف 17 گونی برنج مسروقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، «سیدجعفر ساداتی» مدیرکل نیروی انتظامی گفت: همکاری مردم و نهادها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش آمار سرقت ها و رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی ضروری است. همچنین با هوشیاری پلیس می توان از وقوع حوادث سرقت جلوگیری کرد و از بسیاری از سرقت ها جلوگیری شده است.

وی به وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان ساری در هفته های اخیر اشاره کرد و گفت: شناسایی سارقان و سارقان در دستور کار حوزه یازدهم امنیتی این شهرستان قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی مادر و دختر راهزن توسط ماموران پلیس آگاهی ساری با تحقیقات و بررسی همه جانبه پرونده خبر داد و افزود: در بازرسی از این افراد دستگیر شدند. کیلوگرم برنج کشف شد.

وی از اعتراف سارقان به سرقت های منزل در شهرستان ساری خبر داد و گفت: سارقان یک مادر 45 ساله و یک دختر 22 ساله را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و قضایی داده اند. .

سرهنگ سعادتی با تاکید بر رفع مبانی جرائم خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسئولیت و تحلیل جرایم، امنیت تقویت شده و فضا برای مجرمان به ویژه سارقان ناامن می شود.

انتهای پیام