اخبار کسب و کارعمومی

سایت فروشگاه صفرویک سنندج راه اندازی شد+معرفی

فروشگاه صفرویک سنندج با 3 شعبه فعال در سطح شهر یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های خرید لوازم دیجیتالی از جمله لپ تاپ،کامپیوتر،لوازم جانبی،موبایل ،کنسول بازی، انواع کیس گیمینگ، دوربین های مداربسته و… فعالیت می کند و به تازگی سایت فروشگاه نیز تاسیس شده است .شهروندان شهر سنندج هر خریدی داشته باشند در کمتر از چند ساعت به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. برای دوستان گرامی در سایر نقاط کشور از طریق تیپاکس سعی می شود در کوتاه ترین زمان ممکن (2 روز کاری ) کالای خریداری شده شما به دست تان برسد.

سایت فروشگاه صفرویک سنندج راه اندازی شد+معرفی

سایت فروشگاه صفرویک سعی داشته بر اساس نیاز کاربر فعالیت کند،از بخش های خوب برای فیلتر محصولات و همچنین چینش محصولات بر اساس( ارازان ترین یا محبوب ترین ) برای انتخاب راحت تر مشتریان استفاده کرده است. فروشگاه صفرویک ، معتقد است که فناوری باید برای همه در دسترس باشد ، و به همین دلیل تلاش می کند بدون افت کیفیت در محصولات ، قیمت های رقابتی را در تمام محصولات خود ارائه دهد. تیم صفرویک از متخصصان آگاه و حرفه ای تشکیل شده و همیشه برای ارائه مشاوره و راهنمایی های تخصصی ، به شما در تصمیم گیری های آگاهانه در مورد خریدهای خود کمک می کند و اطمینان حاصل می کنید که با بودجخ خود هدفمند ترین و به صرفه ترین خرید را داشته اید.

سایت فروشگاه صفرویک سنندج راه اندازی شد+معرفی

یکی دیگر از مزیت های سایت خوب صفرویک همانند سایت دیجی کالا مقایسه ویژگی های محصولات باهم دیگر است که شما می توانید با تحلیل و بررسی و مقایسه محصولات به دستگاهی که مد نظر دارید برسید.طیف گسترده ای از محصولات ما شامل لپ تاپ ، رایانه ، لوازم جانبی ، تلفن های همراه ، کنسول های بازی ، ساعت های هوشمند و… است که همه با دقت انتخاب شده اند تا نیازهای مصرف کنندگان فناوری اطلاعات امروز را برآورده کنند. این که آیا شما به دنبال جدیدترین آیفون هستید یا یک لپ تاپ گیمینگ ، ما شما را با انتخاب چشمگیر از محصولات برتر خط یک از برند های پیشرو پوشش داده ایم.

سایت فروشگاه صفرویک سنندج راه اندازی شد+معرفی

شرکت توسن سیستم شرق با برند تجاری TSCO در سال 1381 با هدف تولید و عرضه تجهیزات کامپیوتری تأسیس شد و با احداث کارخانه ای مجهز و ایجاد شبکه توزیع گسترده در سطح کشور ، به عرضه محصولاتی با کیفیت و شایسته مصرف کنندگان ایرانی در سطح کشور پرداخت که از نظر نوع مصرف و تنوع کالا توانست تمامی سلیقه های ایرانی را تحت پوشش قرار دهد. اهداف و سیاست های بلندمدت توسن سیستم شرق همواره بر پایه توسعه کمی و کیفی محصولات بوده و مفتخر است که توانسته کالا و خدمات ارزنده ای به هموطنان عزیزمان ارائه نماید.فروشگاه صفرویک تنها نماینده رسمی شرکت تسکو در سنندج می باشد . همچنین محصولات این برند خوش نام با قیمت استثنایی در سایت موجود می باشد که می توانید با گارانتی معتبر خریداری فرمایید.

فروشگاه صفرویک با طراحی سایت بسیار کاربر پسند در بخش موبایل قطعا رضایت کاربران را جلب خواهد کرد .فضایی زیبا و روان برای چرخیدن در سایت و بررسی و تحلیل محصولات و همچنین خرید با قیمت مناسب از سایت. اما اگر که شما علاقه مند به فناوری و محصولات جدید هستید یا به دنبال راهنمایی در مورد ارتقاء دستگاه های خود هستید ، تیم حرفه ای صفرویک از کمک به شما خوشحال خواهد شد.چه برای راهنمایی خرید یا هر سوالی که داشتید فقط کافیست با صفرویک در ارتباط باشید.

در ادامه به صورت اجمالی و خلاصه دسته بندی های سایت صفرویک را خدمت شما عرض می کنیم.

لپ تاپ

موبایل

قطعات کامپیوتر-لپ تاپ

جانبی کامپیوتر-موبایل

هدفون و هندزفري

کیس گیمینگ و کنسول بازی

سيستم هاي حفاظتي

تسکو