اخبار کسب و کارعمومی

ویرایشگر حرفه ای تصاویر با PREQUEL Mod Apk

PREQUEL APK  یک برنامه ویرایش تصاویر و فایل های ویدئویی با فیلتر ها و افکت های فوق العاده می باشد که توسط شرکت PREQUEL inc عرضه شده است. امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی، تصاویر و کلیپ های ویدئویی بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد تا محتوایی جذاب شکل گیرد. این کلیپ ها و تصاویر زیبا باعث دیده شدن هر چه بهتر پیج شما می گردد و نظرات بسیاری از کاربران را به سمت شما جلب می کند.

معرفی برنامه PREQUEL APK  

PREQUEL Mod Apk در اصل یک برنامه ویرایش تصویر و عکاسی با مجموعه ای بی پایان از افکت ها و فیلتر های متنوع است که اجازه می دهد تمامی خلاقیت خود را در این زمینه به کار برده تا جذابیت تصاویر و کلیپ های ویدئوی شما دو چندان شود و یک خروجی بی نقص برای شما ایجاد شود. با افکت های گوناگون می توانید عکس ها را از نظر ساختار و پس زمینه تغییر دهید و با فیلتر های متنوع، می توانید رنگی ملایم و چشم نواز، به آن ها ببخشید.

ویرایشگر حرفه ای تصاویر با PREQUEL Mod Apk

رابط کاربری این برنامه بسیار آسان می باشد. فقط کافی است تا عکس خود را در PREQUEL آپلود کنید و سپس فیلتر ها و افکت های مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی تصویر اعمال کنید.

افزایش کیفیت دوربین

دوربین تعبیه شده در PREQUEL در مقایسه با اپلیکیشن های دیگر، به خصوص در بخش Selfie، بسیار قدرتمند است. تصاویر ثبت شده با این اپلیکیشن بسیار زیبا تر از عکس هایی است که با دوربین گوشی گرفته شده است. این موضوع در مورد ضبط ویدئو نیز همینگونه است و ویدئو های جذابی را ضبط می کند.

ابزار های ویرایشگر تصاویر

PREQUEL  دارای طیف گسترده ای از ابزار های تخصصی ویرایش عکس، از ابتدایی تا پیشرفته است. ابزار های اصلی شامل برش، چسباندن، تغییر روشنایی، سایه ها و کنتراست بر روی تصاویر است. ابزار های پیچیده تر شامل تنظیماتی مانند حذف فونت، افزودن استیکر، تغییر پس زمینه، افزودن متن به تصاویر، درج صدا بر روی تصاویر و غیره است.

برنامه های ویرایش عکس بسیاری موجود است اما PREQUEL اپلیکیشن کاملی است که تمام ابزار های سفارشی ویرایش تصاویر را یکجا در بردارد به گونه ای که هنگام کار با آن تمام گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد و دیگر نیاز به هیچ برنامه دیگری نخواهید داشت.

انواع افکت های جذاب

می‌توانید تصاویر خود را با مجموعه ای بی نظیر از افکت های جالب و منحصر به‌ فرد مانند  Miami، Bling، Prism،Plastic ویرایش کنید و جلوه ای زیبا و روح نواز به آنها ببخشید. همچنین فیلتر های بیشماری از قبیل VHS، Disco، Retro، Glitch، Instant… در اختیارتان قرار می گیرد که می توانید از آن ها استفاده کنید. این روزها گرایش به استفاده از چراغ های ال ای دی رنگین کمان برای ایجاد سایه و افکت های نوری 7 رنگ در هنگام عکس گرفتن رواج پیدا کرده است که جذابیت عکس را دو چندان می کند. اما اکنون، با PREQUEL، دیگر نیازی به آوردن چراغ به خانه نیست، زیرا با فیلتر های تعبیه شده در این نرم افزار می توانید از این افکت زیبا بهره ببرید و حتی ممکن است عکس‌ های فوق العاده ای بگیرید که حتی بهتر از عکس‌ های گرفته شده با LED Rainbow باشند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که در مورد PREQUEL بسیار مورد توجه قرار می گیرد، توانایی ذخیره و به خاطر سپردن فیلتر ها و افکت های استفاده شده است تا دفعه بعد مجبور نباشید به یاد بیاورید که چگونه ویژگی‌ های ویرایش را با جزئیات ترکیب کنید.