حوادث

تکذیب کشف مار غول پیکر در شهرستان شفت

تکذیب کشف مار غول پیکر در شهرستان شفت

آفتاب نیوز:

یاسر رازی با اشاره به اخباری مبنی بر کشف مار بزرگ در منطقه احمد سورغراب و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی این منطقه گفت: این خبر کذب است.

وی افزود: بر اساس گزارش دریافتی، مسئولان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت به این محل اعزام شدند و پس از چند روز تحقیقات میدانی، با توجه به شایعات و توضیحات اهالی احمد سرخاب، منطقه به طور کامل پاکسازی شد. انجام دهید بررسی و هیچ موردی در محل مشاهده نشد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: همه ساله از اواسط فروردین تا پایان تابستان گزارش مشاهده مار به سازمان آتش نشانی یا سازمان حفاظت محیط زیست گزارش می شود و محیط بانان به محل مشاهده مار مراجعه می کنند. . به سرعت و اگر مار وجود داشته باشد، آن را می گیرند.

روحی ادامه داد: مارهای صید شده یا به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داده می شوند و یا در مکانی دور از شهر و طبیعت رهاسازی می شوند و هرگز آسیبی نمی بینند.

وی از شهروندان خواست برای مشاهده این مار در اسرع وقت با شماره تلفن 125 در مناطق شهری و 1540 در مناطق چهارگانه تماس بگیرند. محیط بانان و آتش نشانان در هنگام مواجهه با این حیوان آموزش های لازم را در این زمینه دیده اند و بدون آسیب رساندن به مار، مار را گرفته و در طبیعت رها می کنند.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.