اجتماعیاخبار کسب و کار

آموزش نحوه فنر زدن لوله فاضلاب حمام قدم به قدم!

گرفتگی چاه حمام، آشپزخانه و… از رایج ترین مشکلاتی است که همه ما تا به حال با آن دست و پنجه نرم کرده ایم. از بهترین و موثرترین روش ها جهت رفع این مشکل، فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه و… است. بدون دانش و مهارت آن ممکن است مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد کند. بنابراین قبل از هر چیز پیشنهاد می شود که از یک متخصص کمک بگیرید. اما اگر دانش کوتاهی دارید در ادامه می توانید روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر را آموزش ببینید و قدم به قدم آن را اجرا کنید.

در همین ابتدا خدمت همراهان عزیز سایت آقای لوله بازکن عرض کنم اگر خودتان به هر دلیلی مایل نیستید که این گرفتگی ها را باز کنید می توانید به سایت ما مراجعه کرده تا نزدیکترین لوله بازکن به مکان مدنظرتان را در تهران به شما نشان دهیم. برای این کار تنها کافی است روی لینک کلیک کرده و نام منطقه محل زندگی خود در تهران را در سرچ باکس سایت جستجو نمایید.

آموزش نحوه فنر زدن لوله فاضلاب حمام قدم به قدم!

فنر زدن لوله فاضلاب حمام بهترین روش رفع گرفتگی آن!

فنر زدن چاه حمام از تضمینی ترین روش های رفع گرفتگی فاضلاب حمام است. اگر گرفتگی سخت و شدید باشد و نتوان با روش های ساده ای همچون تلمبه دستی آن را رفع کرد، حمام می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.  اگر گرفتگی های فاضلاب سطحی باشد معمولا راه حل های زیادی برای رفع آنها وجود دارد، از قبیل یادگیری طریقه باز كردن لوله فاضلاب با فنر. برای خواندن مابقی این راهکارها می‌توانید به مقاله ، در مراجعه کنید. مواقعی هم هستند که گرفتگی چاه حمام و دستشویی زیاد می‌شود که می تواند علت های گوناگونی داشته باشد.

علت فنر زدن چاه فاضلاب حمام و دستشویی چیست؟ چرا باید به طور مداوم انجام شود؟

چاه فاضلاب حمام به علت اینکه ورودی کوچکتری نسبت به چاه توالت دارد خوشبختانه اشیاء بزرگ داخل آن نمی‌افتند، اما از طرفیبا توجه به کوچک بودن قامه و لوله فاضلاب آن، و به همین دلیل مشکلات زیادی را در منزل برای افراد به بار می آورد. در صورتی که خود فرد نتواند با شیوه های مختلف مثل، این گرفتگی را بر طرف کند باید با لوله بازکنی ستارخان یا هر لوله بازکنی نزدیک محل زندگی خود در تهران تماس بگیرد تا بتوانند با دستگاه فنر زنی یا با استفاده از راه کارهای دیگر گرفتگی را برطرف نمایند.

آقای لوله بازکن بلافاصله پس از تماس شما فوری در محل حضور پیدا می کند و به صورت تضمینی و با هزینه ای مناسب گرفتگی لوله فاضلاب حمام را رفع می کند. برای تماس با شماره تلفن متخصصین چاه بازکنی ستارخان کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

نحوه فنر زدن لوله فاضلاب حمام، آشپزخانه و… به چه صورت است؟

اگر شما قصد دارید که خودتان در منزل به مشغول شوید حتما مراحل نحوه استفاده از فنر لوله باز کن را به دقت دنبال کرده تا بتوانید نتیجه مطلوبی را کسب نمایید.

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب حمام، شما ابتدا بهمغازه های ابزار فروشی مراجعه کرده و را با مغازه دارها مطرحنمایید. پیشنهاد ما به شما این است که ازفنر های لوله بازکنی دستی که به شما معرفی خواهند کرداستفاده کنید؛ چرا که میزان و سرعت چرخش آنها بستگی به میزان نیرویی دارد که شما به آنها وارد می‌کنید و به سادگی قابل کنترل می‌باشند.

نحوه فنر زدن لوله فاضلاب چگونه باید باشد؟

فنر های لوله بازکن دستی می توانند برای کارهای دیگر مانند فنر زدن توالت ایرانی و یا دیگر گرفتگی ها به درد بخورند، لذا داشتن یکی از این فنر ها در منزل کافی است. برای مطالعه شیوه به مقاله فنر زدن توالت ایرانی در سایت آقای لوله بازکن مراجعه نمایید. شما در این مرحله از روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر کافی است تا و دستشویی را بردارید و سر فنر را به آرامی داخل لوله فرو نمایید.

توجه کنید هنگامی که فنر شما به قسمت خمیدگی و یا به اصلاح زانویی لوله رسید می توانید کمی فنر را بچرخانید و با استفاده از نیروی دست آن را به آرامی رو به جلو هدایت کنید. این کار را تا زمانی انجام دهید که فنر شما دیگر جلوتر نرود و یا اصطلاحا به محل رسد. این مرحله از کار را باید با دقت فراوان انجام دهید، زیرا بسیار حساس بوده و ممکن است در حین کار فنر داخل لوله گیر کند.

در این مرحله از فنر زدن لوله فاضلاب حمام، بعد از اینکه به محل گرفتگی رسیدید باید فنر را در جهت عقربه های ساعتبه آرامی بچرخانید تا جایی که احساس کنید چرخش فنر به حالت عادی در آمده است.

در هنگام فنر زنی فاضلاب حمام مراقب باشید که اگر فنر نمی‌چرخد. کمی فنر را بالا کشیده و از قسمت بالا تر شروع به چرخاندن کنید و در ادامه کم کم فنر را به جلو هل دهید. اگر نیروی زیادی هنگام فنر زدن لوله فاضلاب حمام بر روی فنر اعمال کنیدخواهید شد.

در این مرحله از فنر زدن چاه حمام، بعد از اینکه احساس کردید فنر راحت تر می‌چرخد می‌توانید فنر را بهجهت عکس عقربه های ساعت بچرخانید تا فنر به همراه رسوبات و موادی که راه لوله را مسدود کرده است، خارج شود.

نکاتی مهم درباره فنر زنی فاضلاب حمام، آشپزخانه و… که باید بدانید ?

نکات مهمی در خصوص وجود دارد که در این ویدئو می توانید آن را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنم اگر قصد فنر زنی فاضلاب حمام را دارید حتما این نکات را به خاطر بسپارید.

برای فنر زدن لوله فاضلاب حمام باید چندین نکته بسیار مهم را همواره به خاطر داشته باشید که هم در ویدئو و هم در لیست زیر بیان شده است. بنابراین اگر ویدئو را مشاهده نکرده اید حتما به لیست زیر توجه داشته باشید:

باز كردن لوله فاضلاب با فنر

✅ در مواقعی که گرفتگی چاه حمام بسیار سخت باشد و از طریق روش های خانگی قابل برطرف کردن نباشد، فنر زنی لوله فاضلاب انجام می شود.

✅ پیشنهاد می شود که روش باز كردن لوله فاضلاب با فنر دستی را امتحان کنید؛ زیرا میزان و سرعت چرخش آنها به سادگی قابل کنترل می‌باشد.

✅ دقت کنید که در این زمان هرگز نیروی زیادی به فنر وارد نکنید! کمی فنر را بالا بکشید و از قسمت بالاتر شروع به چرخاندن کنید و کم کم فنر را به جلو هل ده✔️ میخوای زمین نخوری، زمین بخر (کلیک کن)

چند راه حل ساده برای رفع گرفتگی لوله در درختی

اگر دچار مشکل گرفتگی لوله در خانه یا محل کار خود شده اید، با روشهای زیر ممکن است بتوانید گرفتگی را برطرف کنید.

رفع گرفتگی لوله با آب جوشیده

ساده‌‌ترین راه برای باز کردن لوله گرفته شده استفاده از آب جوش است. آب جوش را در 2 یا 3 مرحله داخل لوله‌ی گرفته شده به آرامی بریزید و کمی منتظر بمانید سپس دوباره این کار را تکرار کنید.

بازکردن لوله با سیم بلند و خمیده (فنر)

یکی دیگر از روش‌های ساده برای باز کردن لوله این روش است. یک کاور یا گیره‌ای که به آن لباس‌های خود را آویزان می‌کنید صاف کنید و آن را به داخل لوله بفرستید و با آن میله تمام محتویات و جرم‌های داخل لوله را به خوبی بیرون بکشید. توجه کنید که محتویات را به هیچ وجه هل ندهید تا به پایین برود، سپس وقتی تمام محتویات را خارج کردید، با آب داغ لوله را به خوبی شستشو دهید.

رفع گرفتگی لوله با ماده شوینده

در صورتی که لوله‌ی سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شده است، 1/4 فنجان ماده شوینده ظرف را با مقداری آب ترکیب کنید و آن را بجوشانید، این ترکیب داخل لوله را به خوبی تمیز می‌کند و باعث باز شدن لوله می‌شود؛ و مثل روان کننده در لوله فاضلاب عمل می‌کند. بعد از انجام این کار حتما مقدار کافی آب داغ در داخل لوله بریزید.

بازکردن لوله با جوش شیرین و سرکه

اگر لوله‌ی حمام شما مسدود شده، کمی جوش شیرین را به همراه سرکه به خوبی مخلوط کنید، و طی دو مرحله داخل لوله بریزید، و حدود 1 ساعت منتظر بمانید؛ سپس وان را با آب داغ پر کرده و درپوش وان را بردارید و آب را با فشار 45 تا 60 گالن به لوله بفرستید. این فشار وارد شده و موادی که قبلا داخل لوله‌ها بوده راه لوله را به راحتی باز می‌کند.

جوهر نمک برای بازکردن گرفتگی لوله

اول به این نکته توجه کنید که برای استفاده از این محلول باید خیلی احتیاط کنید، پس یک دستکش پلاستیکی بپوشید و حتما از محافظ چشم استفاده کنید، جوهر نمک محلولی است که می‌تواند باعث سوختگی‌های شدید شود. مقدار 3/4 گالن آب سرد را با 3 فنجان جوهر نمک به خوبی ترکیب کنید تا ترکیب شروع به جوشش کند، سپس محلول را داخل لوله‌ی گرفته شده بریزید و حدود نیم ساعت منتظر بمانید. بعد با آب داغ لوله‌ی گرفته شده را به خوبی شستشو دهید، در صورت لزوم می‌توانید دوباره این کار را انجام دهید.

مخلوط نمک و سرکه برای بازکردن لوله گرفته

یک سوم فنجان نمک را با یک سوم فنجان سرکه به خوبی مخلوط کنید، هنگامی که این ترکیب شروع به جوشش کرد سریع ترکیب را داخل لوله بریزید. این مخلوط باعث تمیز شدن لوله می‌شود و محتویات گیر کرده در لوله را از بین می‌برد. بهتر است تمام طول شب این ترکیب در لوله به همان شکل بماند و سپس با آب داغ و پرفشار، لوله را به خوبی بشویید.