حوادث

انجام ۲ هزار زایمان در آمبولانس‌

انجام ۲ هزار زایمان در آمبولانس‌

آفتاب نیوز:

جعفر میادفر عصر امروز در نشست اضطراری روابط عمومی کشور که در استان مرکزی برگزار شد، با اشاره به همسویی روز روابط عمومی با این روز فرخنده گفت: مباهله نوعی تبلیغ است و زمانی که پیامبر (ص) ببینید که افراد ادیان دیگر آن را تغییر ندهند. اسلام، او در حال آمدن است. روابط عمومی نیز به همین ترتیب; ابتدا باید مطالب را منطقی و سپس به زور بفهمد. دشمن از همه امکانات علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و در صدد نابودی کشور ماست، اما این کشور حتی پس از 44 سال قدرت به تلاش خود ادامه می دهد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به نقش روابط عمومی گفت: مهارت های فنی، دانش و تخصص در روابط عمومی بسیار مهم است و یک تکنیک محسوب می شود، بنابراین روابط عمومی باید خود را توسعه دهد یا در این زمینه دانش کسب کند.

مایازفر گفت: اینگونه جلسات با هدف ترویج دانش و انتقال دانش به یکدیگر برگزار می شود روابط عمومی باید قلم قدرتمندی داشته باشد و یک جمله مطالب مهم را بیان کند و این کار بدون مطالعه محقق نمی شود و مخاطب را جذب می کند. .

سرپرست مدیریت اورژانس کشور با اشاره به وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی خوب مشاور بسیار خوبی برای مدیر است و منجر به تقویت ارتباط مسئول و مدیر می شود و مشاوره روابط عمومی می تواند نقش مهمی را ایفا کند. نقش بسیار ارزشمند . . در تصمیمات مدیر.

میادافر ادامه داد: ارجاس یک سازمان خدمات رسان است و از آنجایی که ما با دریافت کننده خدمت ارتباط مستقیم داریم، عده ای از این فرصت سوء استفاده می کنند و به خدمات ما آسیب می رسانند.

وی افزود: حفظ حریم خصوصی آژانس در مقابل جعلیات و اکاذیب باید در کانون توجه روابط عمومی قرار گیرد، بگذاریم برای خود دشمن بسازند و همه را زیر چتر حمایتی خود بیاوریم.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به موضوع پایش فضای مجازی و بحث اینترنتی افزود: باید بررسی شود که سازمان ها چه چیزی علیه سازمان و دانشگاه ما دارند و در صورت تهدید جلوی این کار را بگیریم. پاسخ مناسب و اطلاع رسانی دقیق برای اینکه سازمان ما آسیب نبیند.

وی با اشاره به اینکه یک روابط عمومی موفق، مبلغ و مبلغ نیست، بلکه تحلیلگر است، گفت: روابط عمومی باید مشکلات خود را بپذیرد و به راه حل آنها توجه کند، همانطور که در ارائه و انعکاس اخبار. به هر حال روابط عمومی باید روابط رضایت بخشی را در محیط کار ایجاد کند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی تصویر کل سازمان است و ارگان ها و نهادها روابط عمومی را می سازند و نقش بسیار مهم و ارزنده ای را گاهی با ارائه خدمات فراوان ایفا می کنند. ما نمی توانیم خدمات خود را معرفی کنیم، برخی رسانه های بسیار قوی دارند و با فعالیت های کمتر به دستاوردهای زیادی می رسند، اما با فعالیت های بیشتر نمی توانیم خود را به خوبی معرفی کنیم.

رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: هر روز حوادث مهمی در فوریت‌های پزشکی رخ می‌دهد که باید گزارش شود، اما خبری در رسانه‌ها نیست، ضمن اینکه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید به این دستگاه‌ها اطلاع رسانی شود. روابط عمومی مسئولیت ضبط و ابلاغ این گونه خدمات ارائه شده توسط اورژانس را بر عهده دارد.

میادفر تصریح کرد: مناظره اربعین یک برنامه ملی و بین المللی است، اربعین اجتماع کنترل و شیعه است و یکی از بی نظیرترین تظاهراتی است که در دمای بالای 50 درجه بسیار شلوغ است، همه کشورهای خدمات رسانی پویا هستند و این خدمات را ارائه می کنند. باید انجام شود. تهیه شده توسط روابط عمومی. جهت اطلاع رسانی و انتشار.

وی با بیان اینکه اورژانس خط اول نظام سلامت است و اگر کسی در شرایط بحرانی از وزارت بهداشت انتقاد نمی کند به این دلیل است که اورژانس همیشه در زمان بحران وارد عمل شده و بحران را حل کرده است، گفت: راه ها طی شده است. بیرون خط اول در تمام بحران ها.

در این مراسم علیرضا امانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به خدمات ارائه شده در اورژانس اراک گفت: احداث مرکز تعمیر آمبولانس مرکزی، خرید تجهیزات آمبولانس، افتتاح شناور 20 هزار لیتری. تانک پدافند غیرعامل، افتتاح شش پایگاه اورژانس از جمله اقدامات در این منطقه است.

وی با بیان اینکه 138 پروژه بهداشتی و درمانی در این استان فعال است، گفت: پروژه بیمارستان زنان و اطفال، پروژه بیمارستان تاج، پروژه خانه سلامت و … که عملیات عمرانی آن در مرحله نهایی است. .

مدیر دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: زمانی که دشمن جنگ مشترک را آغاز کرد از مشکلات کوچک سناریوی بزرگی ساخت و نقش روابط عمومی در این زمینه خدمت و حرکت در مسیر جهاد است. توضیح دهید تا چراغ امید در کشور بدرخشد.»

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.