حوادث

۲۳ فوتی و ۲۵ مصدوم در حوادث غرق شدگی

۲۳ فوتی و ۲۵ مصدوم در حوادث غرق شدگی

آفتاب نیوز:

جعفر میادفر با اعلام این خبر گفت: از مجموع 697 حادثه خاص در هفته گذشته 250 فقره تصادفات رانندگی و 447 مورد نیز مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده که متاسفانه 16 درصد و 13 درصد تصادفات رانندگی بوده است. تصادفات غیر ترافیکی نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حوادث ویژه هفته گذشته در مجموع یک هزار و 979 مصدوم یا بیمار خدمات لازم را از تیم های پزشکی و بهداشتی دریافت کردند، خاطرنشان کرد: 211 نفر بر اثر شدت جراحات وارده در این حوادث جان باختند و تلفات جانی نیز داشته است. 36 درصد از کل حوادث خاص هفته گذشته، اما 68 درصد مجروحان و بیماران مربوط به این حوادث هستند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: هفته گذشته 1783 نفر از 90 درصد مصدومان و بیماران حوادث اورژانس توسط نیروهای اورژانس به مراکز بهداشتی درمانی منتقل شدند و 196 نفر نیز در محل حادثه مداوا شدند. تصادف . .

میادافر به بیشترین آمار تصادفات رانندگی در استان خراسان رضوی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: استان فارس با 22 حادثه و تهران با 16 حادثه در رتبه های بعدی قرار دارند. همچنین 183 نفر در تصادفات رانندگی، 183 نفر در خراسان رضوی، 126 نفر در فارس و 79 نفر در زنجان مجروح شده اند. و کرمان با 8 نفر..

وی با اشاره به ثبت 447 فقره تصادف غیرترافیکی خاص و مجروحیت 625 نفر در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: 569 نفر بیمار و مصدوم به مراکز بهداشتی درمانی اعزام و 60 مصدوم تحت مداوا قرار گرفتند.

به گزارش وبدا، رئیس اورژانس کشور ضمن تاکید بر اجرای تمهیدات پیشگیری از غرق شدگی تعداد این حوادث در هفته گذشته را 44 مورد اعلام کرد و گفت: متاسفانه این حوادث 25 مصدوم و 23 نفر جان خود را از دست دادند. زندگی می کند. این تصادفات را دادند. غرق شدگی حدود 10 درصد از تصادفات غیرترافیکی در هفته گذشته را به خود اختصاص داده است.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.