استان ها

?? تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان

استاندار لرستان خبر داد: تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان

استاندار لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد یکی از پروژه های عمرانی لرستان است که به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت .

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از  لرستان؛ فرهاد زیویار عصر یکشنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی انجام شد، اظهار  کرد: تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد در مراحل نهایی قرار دارد.

استاندار لرستان افزود: نصب تاسیسات و تجهیزات، تکمیل سرویس بهداشتی و حمام، سونا، ژنراتور و کاشت چمن عمده کارهایی است که از ورزشگاه باقی مانده است.

زیویار با اشاره به اینکه پیست تارتان، رنگ‌آمیزی، تجهیز بخش  VIP همزمان در حال انجام است، تصریح  کرد: مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان در نهایت می‌توانند پاییز از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌‌آباد به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت و یکی از پروژه‌های عمرانی لرستان است که تکمیل خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی  با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، تاکید کرد: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید‌.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف