اخبار کسب و کارعمومی

آموزش خرید ریزر گلد و کاربردهای آن

ریزر گلد چیست؟ روش خرید گیفت کارت ریزر گلد

چرا خرید گیفت کارت ریزر گلد؟ امروزه دنیای گیفت کارت و آیتم‌های مجازی بیش از هر زمان دیگری در مرکز توجه کاربران قرار دارد. وجود هزاران بازی ویدئویی در سرتاسر جهان و محبوبیت کم و بیش آن‌ها عاملی بوده که باعث شده کاربران به خرید گیفت کارت و آیتم‌های درون برنامه‌ای این بازی‌ها روی بیاورند. با توجه به محبوبیت و تمایل کاربران نسبت به خرید گیفت کارت، ممکن است نام گیفت کارت ریزر گلد به گوش آن‌‌ها بخورد. هرچند مطمئنا عمده این کاربران از مفهوم و کاربرد این گیفت کارت اطلاع ندارند.

گیفت کارت ریزر گلد در واقع یک آیتم ارزشمند و کاربردی برای کاربران است که می‌توان آن را به صورت آنلاین خریداری کرد. این گیفت کارت که پیش از این با نام گیفت کارت ریکستی کد شناخته می‌شد، یک ارز مجازی کاملا مستقل شمرده می‌شود که می‌توان از آن در عمده بازی‌های ویدئویی استفاده کرد. تعداد این بازی‌های ویدئویی به بیش از 30000 عدد می‌رسد. برای اینکه اطلاعات کامل از گیفت کارت ریزر گلد و نحوه خرید آن کسب کنید، در ادامه آموزش ریزر گلد با ما همراه باشید.

آموزش خرید ریزر گلد و کاربردهای آن

ریزر گلد چیست؟

برند ریزر گلد (razer gold)، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه گیفت کارت بازی‌های ویدئویی در جهان شناخته می‌شود. با وجود گیفت کارت ریزر گلد، نیاز چندانی به خرید یوسی پابجی موبایل و ارز درون برنامه‌ای وجود ندارد؛ زیرا گیفت کارت ریزر گلد در تمامی بازی‌های مشهور ویدئویی قابل استفاده است.

همان طور که ذکر شد، این گیفت کارت قبلا ریکستی کد (Sixty Cod) نام داشت؛ زیرا شرکت ریکستی کد این گیفت کارت را طراحی کرده و مالک آن بود. در نهایت شرکت ریزر گلد این گیفت کارت را با مبلغی نجومی از شرکت ریکستی کد خریداری کرد و از آن به بعد، نام این گیفت کارت تبدیل به ریزر گلد شد و امروزه دیگر آیتمی به نام ریکستی کد وجود خارجی ندارد.

وجود آیتم‌ها و امکانات مختلف در داخل بازی‌های ویدئویی، دلیل اصلی محبوبیت خرید گیفت کارت و ارز درون برنامه‌ای است؛ زیرا با گیفت کارت و ارز درون برنامه‌ای می‌توان به تمامی این آیتم‌ها دسترسی پیدا کرد. اما مشکل بزرگی که در این میان وجود دارد، تفاوت ارزهای درون برنامه‌ای و کاربردهای اختصاصی هرکدام است. به عبارتی دیگر شما نمی‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی، این ارز را در بازی‌هایی چون پابجی موبایل استفاده کنید.

شرکت ریزر گلد با عرضه گیفت کارت ریزر گلد موفق شده به صورت کامل این مشکل را رفع کند. گیفت کارت ریزر گلد این امکان را به کاربران می‌دهد که با خرید مقداری از این گیفت کارت، اعتبار آن را بدون نیاز به انجام کاری اضافی در ده‌ها هزار بازی استفاده کنند. بنابراین می‌توان گیفت کارت ریزرگلد را یک میانبر برای افراد در خرید ارز درون برنامه‌ای نامید. آیتمی که امکان خرید و استفاده از ارزهای درون برنامه‌ای را برای کاربران ساده‌تر می‌سازند.

ریزر سیلور چیست؟

دومین اصطلاح پرکاربرد که احتمالا با آن رو به رو خواهید شد، ریزر سیلور (Razer Silver) است. این آیتم به دلیل ارتباطی که با ریزر گلد دارد، مزایای بسیاری برای کاربران به همراه خواهد داشت. شما با خرید هر ریزر گلد، تعدادی ریزر سیلور نیز دریافت خواهید کرد که می‌توانند در مواقعی برایتان کاربردی و مفید باشند.

در واقع ریزر سیلور یک آیتم کاربردی برای خرید آیتم تمامی بازی‌های تحت پوشش شرکت ریزر گلد است؛ شما می‌توانید با جمع‌آوری تعداد زیاد ریزر سیلور و پرداخت آن‌ها، نسبت به خرید ریزر گلد اقدام کنید. همچنین می‌توان از ریزر سیلور برای خرید سخت‌افزارهای تولیدی شرکت ریزر گلد نیز استفاده کرد؛ زیرا این شرکت برخی قطعات و سخت‌افزارهای خاص گیمینگ برای مشتریان خود تولید می‌کند و یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در این حوزه است.

مزایای خرید گیفت کارت ریزر گلد

شما به عنوان کاربر بازی‌های ویدئویی، دو انتخاب دارید. یکی از گزینه‌های موجود روی میز، خرید ارز درون برنامه‌ای به صورت تکی از فروشگاه مورد نظر است و گزینه دیگر، خرید یکباره گیفت کارت ریزر گلد برای استفاده از اعتبار آن در تمامی بازی‌‌ها می‌باشد. مطمئنا با این تفاسیر، انتخاب شما خرید گیفت کارت ریزر گلد است. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات تکمیلی از این آیتم را مطالعه کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قابلیت استفاده در بیش از 34000 بازی آنلاین

شرکت ریزر گلد به صورت رسمی با بیش از 34000 هزار بازی قرارداد امضا کرده و با آن‌ها همکاری رسمی دارد. این قرارداد همکاری باعث شده تا کاربران این آیتم ارزشمند را در تمامی این بازی‌ها استفاده کنند و با اعتبار آن، آیتم مورد نظر خود را بخرند. این مورد که برجسته‌ترین ویژگی و مهم‌ترین مزیت گیفت کارت ریزر گلد شناخته می‌شود، باعث شده تا کاربران در حین خرید گیفت کارت ریزر گلد هیچ تردیدی نداشته باشند.

قابلیت استفاده از ریزر سیلور

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، ریزر سیلور یکی از آیتم‌هایی است که شرکت ریزر گلد به مشتریان خود هدیه می‌دهد. آیتمی که به اندازه خود ریزر گلد ارزش دارد. البته تعداد ریزر سیلور اهدایی توسط شرکت ریزر گلد، بسیار کم است و تنها مشتریان واقعی این شرکت می‌توانند از مزایای این آیتم بهره‌مند شوند؛ اما زمانی که تعداد زیادی ریزر سیلور برای خود داشته باشید، حتی توانایی خرید سخت‌افزارهای تولیدی ریزر گلد را دارید! البته این امر برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

بسته‌ها و محتویات متنوع

مجموعه ریزر گلد برای اینکه امکان استفاده از گیفت کارت‌های ریزر گلد را در اختیار عمده کاربران قرار دهد، بسته‌ها و گیفت کارت‌های متنوعی ایجاد و به بازار عرضه کرده است. با این وجود، شما می‌توانید نسبت به خرید بسته دلخواه و متناسب برای خود اقدام کرده و از اعتبار گیفت کارت خودتان برای افزایش جذابیت و هیجان بازی ویدئویی مورد نظرتان استفاده کنید. امروزه امکان خرید گیفت کارت ریزر گلد از فروشگاه‌های آنلاین معتبر ایرانی وجود دارد. در انتهای مطلب، شما را با یکی از معتبرترین‌های بازار ایران آشنا می‌کنیم.

عدم وجود محدودیت مکانی و زمانی

با وجود اینکه شرکت ریزر گلد یک مجموعه آمریکایی است، اما کاربران ایرانی نیز می‌توانند از گیفت کارت‌های این شرکت استفاده کنند. البته نمی‌توان گیفت کارت ریزر گلد را از وبسایت‌های خارجی خریداری کرد؛ اما برخی فروشگاه‌های آنلاین فعال در ایران که خدمات درون برنامه‌ای ارائه می‌دهند، بهترین منابع موجود برای خرید گیفت کارت ریزر گلد هستند. همچنین چنانچه شما گیفت کارت ریزر گلد برای خود خریداری کرده باشید، هیچ محدودیت زمانی در استفاده از آن نخواهید داشت و حتی می‌توانید آن را تا سال‌های سال استفاده کنید.

خرید گیفت کارت ریزر گلد در ایران

تمامی اطلاعات و توضیحات مورد نیاز برای درک مفهوم و کاربرد گیفت کارت ریزر گلد را برایتان شرح دادیم و شاید به دنبال خرید گیفت کارت ریزر گلد برای خودتان باشید. از آنجایی که کاربران ایرانی در خرید عمده ارزهای درون برنامه‌‌ای و دیگر آیتم‌های مجازی ناتوان هستند، شاید فکر کنید امکان خرید این گیفت کارت نیز برای ما وجود ندارد؛ اما این باور کاملا اشتباه است.

در حال حاضر امکان خرید گیفت کارت ریزر گلد از فروشگاه‌های ایرانی وجود دارد؛ زیرا برخی وبسایت‌های معتبر با هدف ساده‌سازی پروسه خرید گیفت کارت در ایران تاسیس شده‌اند که خدماتی بی‌نقص در این حوزه ارائه می‌دهند. عموم این فروشگاه‌ها هیچ کارمزدی از مشتریان خود تقاضا نمی‌کنند تا تمامی افراد توانایی خرید از آن‌ها را داشته باشند. مشهود است که این مزیت رقابتی برای تمامی فروشگاه‌های آنلاین صادق نیست.

زمانی که شما گیفت کارت ریزر گلد را خریداری کنید، یک رمز فعال‌سازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. رمزی که نباید به هیچ وجه آن را گم کنید. توصیه می‌شود در وهله اول، کد فعال‌سازی گیفت کارت ریزر گلد را در جایی مطمئن و امن یادداشت کنید؛ زیرا اگر آن را از دست بدهید، دیگر نمی‌توانید از اعتبار گیفت کارت برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید. تا به حال در موارد بسیاری مشاهده شده که کاربران به دلیل عدم دسترسی به کد فعال‌سازی، قادر به استفاده از گیفت کارت خریداری شده نیستند.

با وجود مشخصات دقیق و کد فعال‌سازی گیفت کارت ریزر گلد، کاربران می‌توانند گیفت کارت خود را در مواقع دلخواه شارژ کرده و مجددا از اعتبار آن استفاده کنند. این کار به سادگی از طریق وبسایت رسمی ریزر گلد انجام می‌گیرد. البته لازم به ذکر است امکان شارژ گیفت کارت از وبسایت رسمی ریزر گلد برای کاربران ایرانی وجود ندارد. این مشکلات، اصلی‌ترین عواملی هستند که باعث شده‌اند تا فروشگاه‌های آنلاین ایرانی تمام تلاش خود را برای ساده‌سازی هرچه بیشتر پروسه خرید گیفت کارت متمرکز کنند. در بخش زیر، شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های حال حاضر ایران آشنا خواهیم کرد.

ونوم استور؛ معتبرترین منبع خرید گیفت کارت ریزر گلد

مطلبی که در اختیارتان قرار گرفت، جامع‌ترین راهنما برای خرید و شناخت گیفت کارت ریزر گلد و ریزر سیلور است. چنانچه تمایل به خرید این آیتم‌های ارزشمند دارید، می‌توانید گیفت کارت‌های دلخواه خود را از فروشگاه ونوم استور خریداری کنید. این فروشگاه فعال ایرانی، سعی دارد تا برای شما تجربه یک خرید عالی و بی‌نقص را فراهم کند؛ زیرا می‌توان مزایای رقابتی همچون تحویل آنی، قیمت ارزان، تنوع خدمات و پشتیبانی آنلاین را در این فروشگاه مشاهده کرد.