اخبار کسب و کاراقتصادی

واحدهای آماده پیش خرید و پیش فروش در منطقه 22 تهران

پیش‌خرید آپارتمان یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ملک است که هم در تورم احتمالی ملک‌ها در پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22 سهیم خواهید بود و هم آپارتمان شما در موعد تحویل نوساز خواهد بود. پیش‌خرید آپارتمان و پیش‌فروش آپارتمان مکمل یکدیگرند و از سوی سایر افراد جامعه برای این صورت می‌گیرد تا بازار خرید‌و‌فروش املاک بتواند داغ بماند. تعاونی فرتاک از جمله تعاونی‌های معتبر در زمینه واحد‌های آماده پیش‌خرید و پیش‌فروش در منطقه 22 تهران است که پروژه‌های فراوانی را در کارنامه کاری خود دارد و توانسته است از این طریق سود زیادی را نصیب مشتریان خود نماید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تخصصی‌تر این موضوع بپردازیم.

واحدهای آماده پیش خرید و پیش فروش در منطقه 22 تهران

انواع واحدهای آماده پیش خرید در منطقه 22 کدامند؟

پیشرفت منطقه 22 یا چیتگر در پیش‌خرید ملک در حدی بالا است که می‌توان گفت همگی ما در اطرافیانمان کسی یا کسانی را می شناسیم که با پیش‌خرید در یک پروژه معتبر در این منطقه، سرمایه خودشان را چند برابر کرده‌اند.

 پیش‌فروش در منطقه 22، علی‌رغم تصوری که برای برخی افراد وجود دارد مبنی بر اینکه تعاونی‌ها واحد نمی سازند یا تحویل نمی‌دهند به جز در برخی موارد که تعداد آن‌ها کم هم می‌باشد صحت ندارد و منطقه 22 منطقه تعاونی‌ها و برج‌های تعاونی ساز می‌باشد.

 پیش فروش خانه در حال ساخت منطقه 22 به 3 دسته تقسیم می‌شوند. شما با توجه به میزان سرمایه و شرایطتان می‌توانید به این پروژه‌ها ورود کنید.

  • خرید به ‌صورت سهام

تعدادی از برج‌های در حال ساخت و پیش فروش در منطقه 22 به صورت سهام یا به صورت متری واگذار می‌شوند.

 دلیل این نوع نحوه‌ عرضه این است که برخی تعاونی‌ها با توجه به تعداد زیاد اعضا و از آنجا که نمی‌توانند همه اعضا خود را در یک پروژه جا دهند؛ اقدام به واگذاری متری پروژه می‌نمایند که هر عضو بسته به سیاست پروژه اقدام به خرید یا سرمایه‌گذاری در چند متر از یک آپارتمان می‌نماید.

این نوع خرید سهام پیش‌فروش در منطقه 22 ویژه کسانی است که توانایی بالایی ندارند و یا قصد سرمایه‌گذاری با بودجه کم را دارند تا از این طریق بتوانند نسبت به مقدار سرمایه خود از ارزش افزوده پروژه بهره ببرند.

در این پروژه‌ها مقداری سهام پیش‌فروش در منطقه 22 تهیه می‌کنید و تا زمان به‌اتمام رسیدن پروژه وقت دارید میزان سهام خود را به حدنصاب مشخص شده برسانید تا بتوانید واحد بگیرید.

حال اگر کسانی که سهام پیش‎فروش در منطقه 22 خود را نتوانستند به متراژ مورد نظر برسانند می‌توانند به قیمت روز آن ‌را به فروش برسانند. یا با دیگر اعضای پروژه که آنها هم نتوانستند سهام خود را به حدنصاب برسانند، سهام‌ها را تجمیع کرده و واحد را بصورت شریکی (مثلا هر شخص 2 دانگ) بگیرند.

  • خریداری امتیاز

همانطور که اشاره نمودیم تقریبا 90 درصد برج‌های در حال ساخت تعاونی ساز بوده و شما برای خرید و سرمایه‌گذاری ملک در منطقه 22 و پروژه‌ها باید حق عضویت یا امتیاز یک شخص که عضو پروژه مدنظر است را خریداری کنید تا جایگزین آن شخص در پروژه شوید.

پروژه‌های تعاونی ساز شرایط مشخص شده و از پیش تعیین شده‌ای دارند و میزان نقدینگی خریداران این پروژه‌ها با توجه به پیشرفت فیزیکی کار، متراژ واحد و … مشخص می‌شود.

در پروژه‌های تعاونی ساز پیش‌فروش در منطقه 22، شما یک امتیاز خریداری می‌کنید که متراژ آن و پلان جانمایی واحد مشخص است اما طبقه آن واحد مشخص نیست و براساس پرداختی اقساط و خوش حسابی اعضا مشخص می‌گردد.

چون تعاونی‌های مسکن‌ها سودی از اعضا دریافت نمی‌کنند قیمت ساخت به‌صورت علی‌الحساب می‌باشد و معمولا چون این تعاونی‌ها برای خدمه و کارکنان خود کار انجام می‌دهند، تعهدی بابت زمان تحویل به خریداران نمی‌دهند.

شما عزیزان می توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با بهترین  تعاونی ها در منطقه 22 و لیست مزایا و معایب آنها از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://fartak-company.com/best-housing-cooperative-region-22-tehran/

  • خرید برج‌های شخصی‌ساز

در این نوع خرید پروژه‌های پیش‌فروش در منطقه 22 شما خریدی به مراتب راحت‌تر و شرایط بهتری را خواهید داشت.

همچنین برج‌های شخصی‌ساز امکانات بیشتر، متریال بهتر و طراحی زیباتری دارند و به صورت لوکس ساخته می‌شوند.

در این پروژه‌ها خریداران مستقیم از شخص یا شرکت سازنده واحد را خریداری کرده و پرداختی به عنوان امتیاز ندارند و معمولاً شرایط پرداخت پروژه‌ها بستگی به پیشرفت فیزیکی آن‌ها دارند.

برج‌های شخصی‌ساز امکانات بیشتری را دارا می‌باشند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • لابی مجلل
  • سالن بیلیارد

جهت دریافت آگاهی بیشتر می‌توانید به مقاله تخصصی با عنوان “سرمایه گذاری در ملک” مراجعه نمایید.

واحدهای آماده پیش خرید و پیش فروش در منطقه 22 تهران

شرایط پرداخت واحدهای آماده پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22

برای پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22، پرداختی‌ها متناسب با پیشرفت کار است و سازنده متعهد به تحویل پروژه در زمان مقرر شده می‌باشد و تعهد جریمه دیرکرد، ضرر زیان در قرارداد قید می‌شود.

علاوه بر این سازندگان شخصی بابت سند تک‌برگ واحد هم مبلغی از ارزش واحد معمولا 5% را نگه می‌دارند.

خریداران از ابتدا می‌دانند که کدام واحد را در چه طبقه‌ای خریداری کرده‌اند و قیمت به‌صورت قطعی و بدون افزایش است و واحدها به‌ صورت کامل با کابینت، کمد دیواری و سایر متعلقات تحویل داده می‌شود.

در آخر آینده این پروژه‌ها بسته به موقعیت مکانی، کیفیت ساخت، ویو و چشم انداز برج ارزش افزوده 40 تا 60 درصدی نصیب مالکان، خریداران و سرمایه‌گذاران می‌کند.

با توجه به وسعت منطقه 22 خریداران و سرمایه‌گذارانی که قصد پیش‌خرید ملک را دارند می‌توانند در قسمت جنوب شرقی دریاچه، محله نوساز کوهک، دور دریاچه چیتگر، قسمت شمالی اتوبان همت روبروی ایرانمال، غرب دریاچه چیتگر (شهرک چیتگر) همچنین قسمت انتهایی منطقه 22 شهرک مرواریدشهر را انتخاب کنند.

واحدهای آماده پیش خرید و پیش فروش در منطقه 22 تهران

مزایای واحدهای آماده پیش‌فروش آپارتمان در منطقه 22

پیش‌خرید واحدهای آماده دارای مزایای مختلفی است و به خاطر این مزایا افراد زیادی به این نوع خرید روی می‌آورند. از مهمترین مزایا و ویژگی‌های مثبت واحدهای آماده پیش‌خرید می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • واحد را 40 تا 70 درصد ارزان‌تر از نرخ روز واحد نوساز در منطقه می‌خریم.
  • پول آپارتمان را بصورت تدریجی و اقساطی پرداخت می‌کنیم.
  • داشتن گزینه‌های متنوع در پروژه‌های مختلف
  • امکان داشتن واحد با متراژ بالاتر
  • سودآوری زیاد و سرمایه‌گذاری مطمئن
  • خرید پروژه‌های نزدیک تحویل یا پروژه‌های بلندمدت

در حال حاضر، افراد زیادی حتی با فروش واحد‌های مسکونی خود در دیگر مناطق تهران، در منطقه 22 سرمایه‌گذاری کرده و اگر شده یک واحد کوچک در این منطقه خریداری می‌کنند.

به گفته کارشناسان بخش مسکن، منطقه 22، آینده درخشانی را در پیش رو خواهد داشت و نسبت رشد و سودآوری این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران، از رشد چند برابری برخوردار خواهد شد.

قیمت واحدهای آماده پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22

برای قیمت‌گیری ملک هیچ‌وقت به یک منبع اکتفا‌ نکنید و روش‌های مختلف آن را استفاده نمایید. برای شروع می‌توانید از طریق وبسایت گروه مهندسی فرتاک تا حدودی با قیمت پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 آشنا شوید.

پیش‌خرید آپارتمان در منطقه 22 از این تعاونی به شما این امکان را می‌دهد که سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآوری داشته باشید.

این تعاونی با بهره‌گیری از تیمی مجرب از مهندسین و مشاورین در این حوزه همواره در حال تلاش و ارتقا خود می‌باشد تا حداکثر رضایتمندی و کیفیت را برای مشتریان عزیز فراهم نماید.

 در این مقاله با بخشی از کلیات پیش خرید و پیش فروش آپارتمان و واحد های مسکونی اشنا شدید از این رو اگر مایل به انجام چنین معاملاتی هستید می توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با نکات مهم پیش خرید و پیش فروش آپارتمان به مقاله‌‌ای با همین عنوان (نکات مهم پیش فروش آپارتمان) در وبسایت فرتاک مراجعه نمایید.