فرهنگ و هنر

? در رسانه مثل نبرد میدانی، با دشمن روبه‌رو هستیم/خبرنگاری جهادی سخن درستی است

? در رسانه مثل نبرد میدانی، با دشمن روبه‌رو هستیم/خبرنگاری جهادی سخن درستی است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: خبرنگاری جهادی سخن درستی است تا بتوانیم در نبرد رسانه‌ای مقاومت کنیم و به تبیین پیشرفت‌های کشور مشغول باشیم.

به گزارش تیتر نیوز، محمد حسینی در همایش «جهاد رسانه‌ای» که از سوی خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، با بیان اینکه عنوان روایت امید و پیشرفت برای این همایش معنادار است، اظهار کرد: ما در رسانه هم مثل نبرد میدانی با دشمن روبه‌رو هستیم و از این جهت خبرنگاری جهادی سخن درستی است تا بتوانیم در این نبرد رسانه‌ای مقاومت کنیم و به تبیین پیشرفت‌های کشور مشغول باشیم. از این جهت در مسیر جهاد تبیین مورد نظر رهبری انقلاب حرکت می‌کنیم.

وی افزود: نظام اسلامی اگر این خبرنگاران و دوستان رسانه‌ای نبودند و در این راه از جان خود مایه نمی‌گذاشتند نمی‌توانست تا امروز ایستادگی کند و پیش رود؛ بنابراین اگر نقش رسانه‌ها را از نقش مدیران بیشتر ندانیم، نباید آن را کمتر ارزیابی کنیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با تاکید بر جایگاه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه و نقش خبرنگاران در این روند، اظهار کرد: اهالی رسانه به‌خوبی آگاه هستند که اگر یک خبر به صورت ناقض یا تحریف‌ شده منتشر شود، تاثیر منفی آن تا چه اندازه می‌تواند در ذهنیت مردم و افکار عمومی عمیق باشد.

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که دیگران در تلاش هستند با سیاه‌نمایی و پمپاژ یأس و ناامیدی هم جهانیان و هم افکار عمومی داخل را نسبت به آینده کشور بدبین کنند تا مانع سرمایه‌گذاری‌ و رشد اقتصادی کشور شوند، همانطور که شاهد بودیم هیاهو و جنجال سال گذشته چه تاثیری بر شاخص‌های اقتصادی گذاشت.

حسینی تاکید کرد: نمی‌خواهیم در زمینه اقداماتی که در کشور در حال انجام است، مبالغه‌ای صورت گیرد، اما گفته شود که چه اقداماتی در همین سال‌های اخیر در کشور رخ داده است. ما به هر دلیلی در دهه ۹۰ رشد اقتصادی ناچیزی داشتیم و نرخ تورم تا نزدیک ۶۰ درصد هم رسید.

ادامه دارد …

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.