ترکیبات دمنوش مصفی خون ستین

استفاده از دمنوش‌‌‎های گیاهی و طبیعی در بین مردم بسیار پرطرفدار و محبوب است به طوری که در چند سال اخیر تعداد سفارش و خرید این محصولات رشد صعودی و چشمگیری را داشته است. دمنوش شاتره مصفی خون دکتر بیز شاهتره در فروشگاه آقای بیز دارای خاصیت تصفیه کنندگی خون، محافظت و پاکسازی از کبد و… است که برای تمامی افراد در رده‌سنی مختلف قابل استفاده و کاربردی است.

از مزایا استفاده از این دمنوش می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود کبد چرب، پاکسازی خون و… اشاره کرد. از این محصول در استفاده شخصی و خانگی، کافی‌شاپ‌ها و… بسیار استفاده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید و از مشخصات دمنوش مصفی خون بیز و محصولات بیز عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، شیوه استفاده و سایر مشخصات این محصول مطلع شوید.

امروزه با رواج مصرف دارو‌های شیمیایی که عوارض فراوانی دارند، جامعه با سیل عظیمی از بیمارانی که درگیر عوارض مصرف این دارو‌ها شده‌اند، روبرو است. اما بر خلاف این دارو‌های شیمیایی، داروها و دمنوش‌های گیاهی که هزاران هزار سال است از آنها برای درمان بیماری‌های جسمی، روحی و روانی استفاده می‌شود، هیچ‌گونه عوارض جانبی به‌همراه ندارند.

این دارو‌ها و دمنوش‌های گیاهی که هیچ‌گونه عوارضی ندارند و صد‌درصد تضمینی هستند می‌توانند جایگزین فوق‌العاده‌ای برای این داروهای شیمیایی باشند. یکی از این دمنوش‌ها که تاثیر 100 درصدی دارد، ستین است که بیشترین سازگاری را با بدن دارد و جز بهترین دمنوش‌های گیاهی محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، جهت بررسی تخصصی بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

ترکیبات دمنوش مصفی خون ستین

دمنوش شاتره مصفی خون ستین

این با ترکیب چندین نوع گیاه مختلف ساخته شده است. این محصول با داشتن تاثیر 100 درصدی و استفاده نشدن هیچ ماده‌ی شیمیایی در آن، مانند دارو‌های شیمیایی دارای عوارض جانبی نمی‌باشد. این محصول با داشتن فواید فراوان مانند از بین بردن کبد چرب، جوش‌ها و اکنه‌ها و… از جمله بهترین دمنو‌ش‌های گیاهی به شمار می‌آید.

فواید دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز

از جمله فواید این محصول می‌توان به مواردی که در بالا ذکر شد، اشاره کرد. در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • پاکسازی خون از سموم و مواد دفعی: امروزه خون انسان به واسطه غذایی که می‌خوریم و هوایی که تنفس می کنیم پر از مواد دفعی و سموم شده است که این امر می‌تواند برای بدن مشکل ساز باشد.

این دمنوش با داشتن خواص پاکسازی کننده می‌تواند تمام خون را از این مواد دفعی و سموم، پاکسازی کند و مانع تولید دوباره این مواد شود.

  • درمان جوش و آکنه: دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز با داشتن خاصیت تمیزکنندگی خون می تواند باعث پاکسازی، جوانسازی و شادابی پوست مصرف کننده شود.
  • درمان کبد چرب: دمنوش مصفی خون ستین می‌تواند در کنار کبد شما را از بیماری‌هایی پر دردسر مانند کبد چرب که امروزه برای خیلی از افراد به یک معضل حل نشدنی تبدیل شده است، خلاص کند.

یکی از بهترین راه‌حل‌های خلاصی از این بیماری، استفاده از دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز است. این دمنوش با خاصیت مصفی خونی که دارد، می‌تواند بیماری کبد چرب شما را درصورتی که دگره کبدی شما خیلی بالا نباشد را درمان کند.

  • فواید مصرف در دوران قبل از بارداری: این دمنوش با خاصیت پاک‌کنندگی که دارد، سیستم ایمنی را قوی‌تر کرده و باعث می‌شود که دوران بارداری راحت‌تری داشته و از بروز بیماری‌های احتمالی در این دوران جلوگیری شود.
  • خاصیت شادکنندگی و انرژی بخشی: این دمنوش با داشتن به‌لیمو و شیرین بیان، استرس و اضطراب شما را از بین برده و حتی باعث آرامش و شادمانی شما می‌شود و دقیقا همانند دکتر بیز می باشد.
  • همچنین برای اثر گذاری بهتر می توانید در کنار این محصول از نیز استفاده نمایید.

کاربرد‌های دنوش مصفی خون ستین دکتر بیز

  • استفاده در کافی‌شاپ‌ها: این دمنوش با داشتن خاصیت شاداب‌کنندگی و انرژی‌بخشی می‌تواند جایگزینی عالی برای محصولاتی مانند قهوه و دیگر محصولات انرژی‌بخش باشد.
  • استفاده در مراکز طب سنتی: این دمنوش با داشتن فواید و خاصیت فراوان یکی از پرکاربرد‌ترین دارو‌های طب سنتی است که برای درمان بیماری‌هایی همچون کبد‌چرب ، جوش و آکنه و … استفاده می‌شود. از این رو می‌تواند یک محصول عالی برای استفاده در این مراکز باشد.
  • استفاده‌های خانگی: این دمنوش با وجود این که دارای خواص و مزایای فراوان است یک دمنوش خیلی ساده است که می‌توان در هر خانه‌ای از آن استفاده شود. همچنین به‌عنوان یک درمان خانگی خیلی عالی برای بیماری‌ها محسوب می‌شود.

شیوه استفاده از دمنوش شاتره مصفی خون ستین دکتر بیز

این دمنوش موجود در مانند بقیه دمنوش ها شیوه استفاده و مراحل دم کردن خاص خود را دارد که اگر این موارد را رعایت نکنید نتیجه دلخواه را از این دمنوش دریافت نخواهید کرد. این مراحل را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

مراحل دم کردن دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز:

  • در مرحله نخست باید به میزان مناسبی آب را به جوش بیاورید، دقت کنید که این آب حتما به دمای صد درجه برسد تا مواد داخل بسته دمنوش در آن حل شود.
  • در مرحله دوم، مواد داخل هر بسته را در داخل آب بریزید. دقت کنید که محتویات هر ساشه از این دمنوش، به اندازه‌ای است که برای یک نفر کافی باشد.
  • بعد از خالی کردن محتویات هر ساشه در داخل آب، آن را هم بزنید تا محتویات ساشه به طور کامل داخل آب حل شود.
  • در مرحله بعد اجازه دهید دمنوش کمی خنک شود، زیرا اگر دمنوش را در حالت داغ مصرف کنید به مری و معده شما آسیب می‌رساند. همچنین دقت داشته باشید که دمنوش سرد نشود تا بتوانید مزه خیلی عالی این نوشیدنی را زیر زبانتان حس کنید و از آن لذت ببرید.اگر توجه کرده باشید مراحل دم کردن دقیقا مانند دمنوش لاغری دکتر بیز می باشد.

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز در وبسایت آقای بیز

قیمت و عوامل تعیین کننده آن در محصولات جزو گزینه‌های قابل توجه در زمان خرید و تهیه محصولات غذایی است که بهتر است مورد توجه قرار گیرد. برای خرید دمنوش دمنوش مصفی خون دکتر بیز می‌توانید از طریق وبسایت آقای بیز اقدام نمایید؛ وبسایت ما در زمینه فروش محصولات دکتر بیز یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که با ارائه محصولات باکیفیت و دارای صرفه اقتصادی عالی، توانسته است جایگاه مناسبی را در بین طرفدارن به خود اختصاص دهد.

از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این دمنوش گیاهی پرخاصیت، تعداد محصول سفارشی مشتریان و نوع ارسال آن است. قبل از ثبت و نهایی کردن سفارش خود از طریق این صفحه می‌توانید با تیم مشاوره فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره رایگان و راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

قمیت و بررسی نرخ دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز

دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز، یک محصول فوق‌العاده برای استفاده‌های شخصی و همچنین فروش آن به عنوان یک محصول در فروشگاه‌ها است. همین امر باعث شده است که دلالان و کلاه‌برداران، محصولات بی‌کیفیت را با قیمت‌های نجومی به مشتریان عرضه کرده و موجب ضرر رساندن به آنها شوند. ما در مجتمع و سایت آقای بیز بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. با خرید و اعتماد به ما می‌توانید بهترین محصول را با بهترین کیفیت ممکن خریداری کرده و از خرید خود لذت ببرید.

دمنوش مصفی خون ستین بسته 120 عددی

دمنوش مصفی خون دکتر بیز یکی از بهترین دمنوش‌های بازار برای درمان مشکلات کبد چرب، محافظت از کبد و تصفیه خون می‌باشد. این دمنوش برای نخستین بار توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد و با مجوز سازمان غذا و دارو راهی بازار گردیده است. این محصول علاوه بر کسب تایید یه از وزارت بهداشت، به عنوان یکی از درمان‌های موثر برای خلاصی از کبد چرب مورد تایید بسیاری از متخصصین و اساتید دانشگاه در حوزه‌ داروهای طبیعی و سنتی قرار گرفته است.

موارد منع مصرف دمنوش تصفیه خون 

هرچند دمنوش مصفی خون دکتر بیز دارای پایه گیاهی است ولی بانوان در دوره بارداری و شیردهی باید از مصرف آن اجتناب کنند. افراد زیر 12 سال یا کسانی که با مصرف این دمنوش شاهد بثورات جلدی بر روی پوستشان هستند هم باید از مصرف این محصول خودداری نمایند. از آنجایی که این محصول بر تصفیه خون تمرکز دارد مصرف همزمان آن برای بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون همچون آسپیرین و وارفارین و داروهای آنتی آریتمی استفاده می‌کنند یا سابقه نارسایی قلبی دارند باید با مشورت پزشک صورت پذیرد.

طریقه مصرف دمنوش مصفی خون

این دمنوش را می‌توانید روزی 2 نوبت و در هر بار استفاده به مدت 3 الی 5 دقیقه دم کرده و میل نمائید.

نکات قابل توجه در طریقه مصرف دمنوش مصفی خون

در زمان مصرف دمنوش مصفی خون از استفاده همزمان غذاهای شیرین، نمک بیش از اندازه، غذاهای سرخ شده، الکل و کربوهیدرات‌های تصفیه شده پرهیز نمائید. در دوره مصرف این محصول استفاده از شیرین کننده‌های مصنوعی هم ممنوع است، زیرا استفاده از این شیرین‌کننده‌ها ممکن است باعث ابتلا به مشکلات کبدی گردد. برای آنکه اثر بخشی این دمنوش گیاهی بیشتر گردد بهتر است آنرا همراه با میوه‌هایی از خانواده هویج، کلم بروکلی، زغال اخته، آووکادو، گل کلم، چغندر، کلم، مرکبات و گردو مورد استفاده قرار دهید.

عوارض دمنوش مصفی خون بیز

مصرف به قدر کافی و دارویی این دمنوش عوارض جانبی در پی ندارد اما چنانچه بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد ممکن است در بدن فرد ایجاد لرز، بی‌حسی و تشنج نماید.

شرایط نگهداری

محصول را در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید نگهداری نمائید.

دمای مناسب برای نگهداری از این محصول کمتر از 30 درجه سانتی گراد می‌باشد.

بسته بندی:

هر بسته از این محصول دکتر بیز شامل 120 عدد دمنوش متالایز دار است که به همراه بروشور و در داخل جعبه مقوایی عرضه می‌شود‌.

شما می‌توانید برای درمان گیاهی کبد چرب از خواص دمنوش مصفی خون DR BIZ بهره‌مند شوید، زیرا این محصول قادر است همچون پادزهری در درمان کبد سمی و آلوده عمل کند. این محصول قادر است در مهار رادیکال‌های آزاد هم اثربخش ظاهر گردد و به همین دلیل، با وجود اینکه برای نخستین بار در بازار عرضه می‌گردد مورد توجه بسیاری از مبتلایان به مشکلات کبدی قرار گیرد.

سوالات متداول

  • آیا استفاده از دمنوش مصفی خون ستین برای افراد مسن مناسب است؟

بله. این دمنوش ستین مناسب برای تمام گروه‌های سنی مخصوصا افراد مسن است. افراد کهن سال سیستم ایمنی و بدنی ضعیفی دارند و با استفاده از این دمنوش می‌توانند سیستم بدنی خود را قوی‌تر کنند.

  • آیا مصرف دمنوش مصفی خون ستین دکتر بیز عوارض احتمالی دارد؟

مصرف این دمنوش هیچ‌گونه عوارضی ندارد اما به واسطه خاصیت غلیظ‌کنندگی خونی که دارد، ممکن است برای افرادی که دارای مشکلات خونی و فشار خون هستند، مشکل ساز شود. پس حتما اگر دارای این‌گونه مشکلات هستید، قبل از مصرف دمنوش مصفی خون ستین با پزشک خود مشورت کنید.