نکاتی برای پوشاندن هودی بچه گانه بهترین شکل و پوشیدن آن در هر فصل

خرید 25 مدل هودی پسرانه بچه گانه 1402 + نکات مهم هنگام خرید

آیا به فکر خریدن هودی پسرانه بچه گانه و ست پسرانه 3 سال افتاده اید؟ آیا برای انتخاب بهترین مدل لباس بچه گانه شک دارید؟ ما این حس تردید شما را به خوبی درک می کنیم. به همین خاطر از میان مدلهای متنوعی که در بازار وجود دارد، بهترین ها را متناسب با نیاز شما برایتان گرد آورده ایم. یکی از پوشاک راحت و گرم برای فصل پاییز و زمستان مدل هودی و دورس می باشد که برای خانم ها و آقایان و کودکان نمونه های جذاب زیادی دارد.

ما در این نوشته برای شما عزیزان مدل هودی پسرانه و دخترانه و دورس پسرانه و دخترانه را به نمایش گذاشته ایم که برای خرید هر کدام از مدل ها می توانید در زیر صفحه پیام بگذارید. هودی ها از جمله لباس هایی هستند که شما را نه تنها گرم میکند بلکه بسیار راجت هستند و شما نیازی به لباسی که روی آن بپوشید ندارید پس یکی از استایل های راحت و شیک بخصوص برای جوون ها محسوب میشود.

نکاتی برای پوشاندن هودی بچه گانه بهترین شکل و پوشیدن آن در هر فصل

نکات مهم در خرید هودی بچه گانه

در انتخاب لباس کودک باید به غیر از زیبایی باید به معیارهای دیگری هم توجه کنید که آن ها را در این بخش به شما معرفی می کنیم. علی الخصوص در مورد هودی که وظیفه گرم نگه داشتن کودک را در فصل های پاییز و زمستان دارد. خیلی از بچه ها نسبت به پوشیدن لباس بافتنی در فصل سرما از خود مقاومت نشان می دهند. هودی یک جایگزین مناسب است که راحت تن بچه می شود. چند ویژگی زیر در همه هودی های بچه گانه دیده می شود:

  • جنس آن ها طوری است که بچه با پوشیدن آن ها عرق نکند.
  • کلاهی که به پشت آن متصل می شود، بند جداگانه برای سفت کردن دارد.
  • جلوی اکثر هودی ها جیب کانگورویی برای دسترسی بهتر کار شده است.
  • سرآستین هودی کشی و لبه دار است.

اگر قصد خرید هودی پسرانه را برای فرزندتان دارید، این ویژگی های خاص را که در ادامه ذکر می کنیم نیز در نظر بگیرید.

لایه بیرونی ضد آب

یکی از مهم ترین تفاوت های هودی های سنتی با مدل های جدید اینجا مشخص می شود. هودی های جدید از دو لایه به هم چسبیده تشکیل شده است. لایه داخلی آن درست مانند حوله کودک پنبه ای است تا پوست حساس کودک را اذیت نکند. پنبه در هوای مرطوب و بارانی به راحتی آب را جذب کرده و در خود نگه می دارد. برای همین لایه خارجی را طوری انتخاب می کنند که نسبت به نفوذ آب مقاوم باشد. این لایه از نفوذ باد و باران جلوگیری می کند.

بند انگشت شست

درست مثل آنچه در بعضی لباس های مد روز پیدا می شود، وجود یک بند که انگشت شست درون قرار می گیرد برای هودی بسیار کاربردی است. این بند که به صورت یک سوراخ در انتهای آستین قرار می گیرد، کمک می کند تا آستین دقیقا در جای خود قرار بگیرد.

از آنجایی که پسر بچه ها جنب و جوش بالایی دارند، این ویژگی باعث می شود تا لباس به راحتی از تنشان خارج نشود. در لباس هایی مانند شلوار نوزادی این کار به کمک بند بالای شلوار انجام می شود. همچنین به دلیل پوشش بیشتر مخصوصا در پشت دست، باعث می شود تا در مقابل سرما حفاظت بیشتری از پوست انجام شود.

جیبِ زیپ دار

وجود زیپ اگرچه در بالای جیب ضروری نیست اما بدون فایده هم نیست. کودک شما ممکن است حین بازی خیلی از وسایل مورد علاقه اش را گم کند. زیپ جلوی ریختن تنقلات داخل جیب را می گیرد. حتی می توان اسباب بازی های کوچک را داخل جیب با خیال راحت نگه داشت.

طرح هودی پسرانه

یک هودی راه راه یا دارای لوگو و با نقش بزرگ وقتی که روی پیراهن و تی شرت پوشیده شود، ظاهری شیک و ایده آل به فرزند شما می دهد. از این لباس می توان برای مواقع بازی، رفتن به پارک و زمین بازی استفاده کرد. حتی صبح ها که بچه را به مهد می فرستید، هودی می تواند او را از سرما خوردن حفظ کند.

هودی شیک دخترانه

سویشرت و کاپشن یکی از محبوب ترین محصولات در زمینه پوشاک است و تعدادی از آنها در هر کمد لباس وجود دارد. به دلیل تنوع در نوع و طراحی  این محصولات را می توان در انواع مختلف و استایل های  روزمره و ورزشی ست کرد. این نوع محصول به دلیل راحتی و سادگی طرفداران بسیاری در سنین مختلف دارد. این محصول اغلب برای انواع نیمه رسمی و کژوال استفاده می شود و اغلب بدون کلاه است. این مدل های پشتی را می توان زیر کت و پف کرد.

برای شروع هر فصل ، مردم اغلب به دنبال لباس و لوازمی هستند که در آن فصل استفاده می شود. لباس یکی از مهمترین لوازمی است که زن و مرد به آن نیاز دارند. برای فصول پاییز و زمستان مدل های جدید هودی دخترانه و مدل های کتان پنبه ای را برای شما قرار داده ایم که با سفارش هر یک از مدل ها می توانید آن را در قسمت نظرات سفارش دهید.

هودی یکی از لباس های جذاب و زیبا دخترانه است که دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و به دلیل سبک جالب آن در دوخت و طراحی ، نوع و سبک خاصی را برای شما فراهم می کند. هودی در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است که می توانید با توجه به سلیقه خود مدل های مختلفی را خریداری کنید. در همین راستا می خواهیم مجموعه ای از انواع مدل هودی دخترانه را در طرح های شیک و جدید به شما معرفی کنیم.

مدل های متنوع و جذاب هودی دخترانه

هر فصلی از سال لباس های خاص خود را دارد زیرا بیشتر خانم ها در فصول گرم سال به دنبال انواع مدل های تی شرت ، پیراهن، کفش و شلوار یا دامن می روند و  آنها را دوست دارند و انتخاب آنها این است. از جمله لباس های مناسب و راحت دخترانه برای پوشیدن در فصول سرد سال می توان به انواع هودی هایی اشاره کرد که به دلیل تنوع در مکان های مختلف قابل استفاده هستند. مدل هودی دخترانه به دلیل سبک جذاب و زیبایی که دارد در بین دختران بسیار محبوب است و در فصول پاییز و زمستان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

هودی ها را به دلیل سبک راحت و آزادی خود خسته می نامند. این نوع لباس ها را می توانید خیلی راحت با لباس های دیگر خود ست کنید و از ظاهر و حس خاص و جذابی برخوردار باشید. هودی مانند سویشرت و ژاکت است و می تواند گرمای لازم را در روزهای سرد برای شما فراهم کند. هودی ها معمولاً یک کلاه و دو جیب بزرگ دارند. شما می توانید این مدل لباس را با شلوار جین یا در واقع شلوار به سبک مادران بپوشید و ظاهری منحصر به فرد و جذاب داشته باشید برای داشتن استایلی اسپرت و کژوال  قطعاً انتخاب لباس هودی بهترین گزینه است.

۵ نکته مهم برای انتخاب هودی بچگانه

این روزها لباس های بچگانه از نظر طرح، رنگ و مدل دارای تنوع زیادی هستن. هودی بچگانه یکی از مدل های پرطرف دار برای کودکان است که بیشتر برای استایل های اسپرت استفاده می شود و در طرح ها و رنگ های متفاوتی در بازار موجود می باشند که این موضوع باعث جذب هر چه بیشتر مخاطب برای این نوع لباس شده است. این لباس یکی از لباس های محبوب فصل پاییز است. هودی بچگانه در رنگ ها و طرح های زیادی مناسب روحیات فرزندان شما تولید می شود. خرید لباس بچگانه برای والدین یکی از دغدغه های آن هاست ولی اگر اطلاعات کافی داشته باشید می توانید خریدی لذت بخش و با کیفیت داشته باشید.

نکات مهم برای انتخاب هودی بچگانه

بهتر است برای انتخاب لباس کودکان خود به چندین نکته توجه داشته باشید تا استایلی زیبا و خاص را برای آن ها رقم بزنید.

  • اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که لباسی را که برای فرزند خود خریداری می کنید باید راحت باشد و کودک شما در آن احساس آرامش داشته باشد پس در انتخاب لباس به سایز آن توجه لازم را داشته باشید. یکی از نکاتی مهم که باعث جذب مخاطب بالای هودی بچگانه شده است همین راحتی و اسپرت بودن این لباس است. زیرا کودکان شما می توانند در این لباس به راحتی به بازی کردن بپردازند و احساس راحتی داشته باشند.
  • هودی بچگانه از پارچه های مختلفی دوخته می شود که از برخی آن ها می شود حتی در فصل های گرم هم استفاده کرد. اما بیشترین مخاطب را در فصل های سرد سال دارند و تقریبا می شود گفت که هر کودکی یکی از آن ها را در کمد لباس های خود دارد که با یک کاپشن چرم بچه گانه ستی زیبا به دست می آید. برای خرید این لباس به دوخت و پارچه ی استفاده شده دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید لباسی با کیفیت بالا خریداری کنید.
  • هر ساله در دنیای مد و فشن لباس هایی در بازار ارزه می شوند اما خوب است بدانید هودی هیچ گاه از مد نمی افتد. پس بهتر است برای خرید به رنگ و مدل آن توجه داشته باشید سعی کنید از رنگی و طرحی استفاده کنید که هر ساله بتوانید از آن استفاده کنید و نیازی به خرید دوباره نداشته باشید. ساده ترین فرم هودی بچگانه به جلو بسته بودن، تک رنگ بودن، کلاه دار و در انتهای آستین آن کش وجود دارد که از نفوذ سرما به داخل لباس جلوگیری می کنند.
  • طراحی ساده و یک دست هودی بچگانه این امکان را به شما می دهد تا استایل فرزند خود را به راحتی با هر چیزی که می خواهید ست کنید.
  • یکی از نکات مهم دیگر آن ها این است که می توانید این لباس را در هر مکانی مانند: طبیعت، مهمانی، خرید و حتی هنگام بازی های تفریحی، به تن کودک خود کنید زیرا اسپرت بودن آن کار شما را آسان کرده است.