اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا کدام اند؟

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی و عجین شدن آن با زندگی مردم، ساختمان‌های هوشمند محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده‌اند. ساختمان‌هایی که با تکنولوژی روز دنیا راحتی و آسایش را برای ساکنین خود به همراه آورده اند. اما بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا کدام اند؟

بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا کدام اند؟

همزمان در ایران هم ساکنین به سمت هوشمند سازی ساختمان خود سوق پیدا کرده‌اند و در دهه اخیر هوشمند سازی ساختمان مارکت خود را در ایران پیدا کرده است. شرکت‌های بسیاری در دنیا مشغول به تولید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان هستند. همچنین در ایران هم برخی شرکتها به تولید این محصولات روی آورده‌اند.

ما در شرکت هوشمند سازی ساختمان گوزن زرد، به واسطه‌ی ده سال فعالیت در این حوزه ،انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را با برندهای مختلف در پروژه‌های مختلف استفاده کرده‌ایم.از برندهای ایرانی گرفته تا برندهای امریکایی،اروپایی و برندهایی که در آسیا وعلی الخصوص کشور چین ساخته می‌شوند. بنابراین و با توجه به این تجربیات در حوزه هوشمند سازی ساختمان ، در این مقاله سعی داریم به صورت تخصصی، بهترین شرکت‌های هوشمند سازی ساختمان در آسیا را بررسی کنیم.

برند HDL

بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا کدام اند؟

برند HDL اولین برندی است که دراین مقاله به صورت جامع وکلی به آن خواهیم پرداخت. برند HDL یکی از برترین و معتبرترین برندها در حوزه هوشمند سازی ساختمان در آسیا و جهان است. شرکت HDL Automation در سال ۱۹۸۵ در چین تأسیس شده است و به مدت چند دهه به توسعه و تحول فناوری‌های هوشمند سازی ساختمان مشغول بوده است. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، در ارائه راهکارهای مرتبط با تجهیزات کنترل هوشمند ساختمان در جهان شناخته می‌شود.

شرکت HDL در زمینه‌های مختلفی مانند سیستم نورپردازی، سیستم کنترل دما و تهویه مطبوع، سیستم امنیتی، سیستم صوتی و تصویری، و اتوماسیون ساختمان به مشتریان خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهد. تجهیزات و محصولاتHDL با استفاده از فناوری‌های مدرن و نرم‌افزارهای پیشرفته، به افراد امکان می‌دهند تا ساختمان‌های خود را به صورت هوشمندانه تر و بهینه‌تر مدیریت کنند.

برند TIS

 TIS یکی دیگر از برندهای باکیفیتی است که در آسیا ودر کشور چین تولید می‌شود وبازار خوبی هم در ایران دارد. برند TIS یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وهوش مصنوعی در آسیا و جهان است. شرکت TIS یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است. این شرکت به تولید تجهیزاتی که به ساکنین ساختمان‌ها امکان کنترل و مدیریت هوشمند اجزای مختلف آن‌ها را می‌دهد، مشغول است.

تجهیزات تولید شده توسط TIS از جمله سیستم‌های کنترل نورپردازی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم امنیتی، سیستم صوتی و تصویری، و دیگر فناوری‌های مرتبط با هوشمند سازی ساختمان می‌باشند. شرکت TIS با توجه به تخصص و تجربه خود در این زمینه، به مشتریان خود خدماتی بسیار گسترده ارائه می‌دهد. با توجه به روند رو به رشد هوشمند سازی ساختمان‌ها در دنیا و عجین شدن آن با زندگی مردم، شرکت TIS با تمرکز بر کیفیت محصولات و خدمات خود، تلاش می‌کند تا به مشتریان خود در دستیابی به ساختمان‌هایی هوشمندتر و بهینه‌تر کمک کند.

به عبارت دیگر، TIS به عنوان یکی از پیشروهای صنعت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در دنیا است و در توسعه تکنولوژی‌های نوین برای ساختمان‌های هوشمند نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در ایران هم برند TISبازار بسیار خوبی در بین کاربران دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.به طور کلی می‌توان گفت که محصولات TISدر سطح بالایی از کیفیت و کارایی قرار دارند.

اورویبو

بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا کدام اند؟

در ادامه مقاله بهترین شرکت های هوشمند سازی در آسیا باید به برند اورویبو اشاره کنیم. برند اورویبو یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین برندهای تولید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در آسیاست. برند اورویبو با تاکید بر کیفیت بالای محصولاتش ، مشغول به تولید تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است.این تجهیزات شامل سیستم‌های کنترل نورپردازی در ساختمان، ترموستات‌های هوشمند، دوربین‌های مداربسته هوشمند، سیستم امنیتی و دستگاه‌های کنترل از راه دور، کلیدهای هوشمند، سنسورهای امنیتی، دستگیره درب، تاچ پنل، موتور پرده برقی می‌شوند.

اورویبو با هدف ایجاد محیط‌های هوشمند و مدیریت بهینه تر، بر توسعه فناوری‌های پیشرفته و ارتقاء تجربه کاربری مشتریان خود متمرکز است. این برند به عنوان یکی ازپیشگامان مطرح در حوزه تجهیزات هوشمند سازی در دنیا شناخته شده است.همچنین این برند سعی دارد تا با تلاش خود در پیشبرد این صنعت مورد تائید و ترجیح مشتریان در سراسر جهان باشد. در واقع برند تجهیزات هوشمند اورویبو یکی از شناخته شده‌ترین و معتبرترین برندها، در زمینه تولید تجهیزات هوشمند در آسیاست. این برند به صورت تخصصی در زمینه تولید انواع تجهیزات هوشمند، مشغول به کار است.

تجهیزات اورویبو با استفاده از فناوری‌های مدرن و نرم‌افزارهای پیشرفته، به کاربران خود امکان می‌دهند تا کنترل اجزای مختلف خانه یا محیط کار خود را از راه دور در دست داشته باشند. همچنین با توجه به رقابت بسیار زیاد در حوزه تولید تجهیزات هوشمند در دنیا، شرکت اورویبو با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، تلاش می‌کند تا در بازار جهانی به عنوان یکی از برترین برندها در این حوزه شناخته شود .

بازار برند اورویبو

برند ORVIBO در ایران بازار بسیار خوبی دارد و از محبوبیت زیادی نیز بین کاربران خود برخوردار است.تجهیزات هوشمند سازی ساختمان اورویبو با کیفیت بسیار بالا وقیمت مناسب در دسترس کاربران قرار دارد.همین قیمت پایین و کیفیت بالای محصولات باعث شده تا کاربران زیادی به استفاده از محصولات این برند سوق پیدا کنند.محصولات اورویبو سازگار با سیستم عامل اندروید و ios می‌باشد که همین امر باعث محبوبیت آن بین کاربران است.همینطور تنوع بالای محصولات اورویبو به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون داخلی ساختمان خود از بین محصولات ،محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تمام این برندهایی که با آنها در این مقاله آشنا شدیم، در ایران بازاربسیار خوبی دارند و مشتریان زیادی هم دارند و همینطور از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قراردارند. ما در شرکت هوشمند سازی ساختمان گوزن زرد با تجربه ده سال فعالیت در این حوزه، از تمام این برندها در تمام پروژه های هوشمند سازی خود استفاده کرده‌ایم . تمام مشتریان تا به امروز از کیفیت و کارایی این محصولات رضایت کامل را داشته‌اند.

اگر شما هم به دنبال هوشمند کردن ساختمان خود هستید ودر انتخاب برند دچار تردید هستید با کارشناسان شرکت در تماس باشید تا با مشاوره رایگان بتوانید بهترین تصمیم را برای ساختمان خود بگیرید.همینطور برای تست محصولات و تجهیزات هوشمند سازی ساختمان می‌توانید از شوروم شرکت گوزن زرد بازدید کرده و از نزدیک با کیفیت وتنوع محصولات آشنا شوید.

https://technologymagazine.com/top10/the-top-10-largest-technology-companies-in-asia