اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

برای درمان زیگیل تناسلی کجا برم ؟ + 5 دکتر برتر تهران

زگیل تناسلی چیست؟ علائم، راه های انتقال و درمان

زگیل جز آن دسته از عارضه‌هایی است که شاید بیشتر افراد برای یکبار هم که شده آن را تجربه کرده باشند. این عارضه یک پدیده پوستی است که در خارجی‌ترین لایه پوست ایجاد می‌شود. عامل ایجاد زگیل‌ها، ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV است. زگیل تناسلی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ویروسی منتقل کننده بین زنان و مردان است.

زگیل تناسلی(HPV) یک زائده پوستی و نرمی است، همانطور که از نامش پیداست در اطراف مقعد و دستگاه تناسلی بوجود می‌آید. عامل این عفونت مقاربتی است، ویروسی به نام پاپیلومای انسانی است. طبق نظر پزشکان تنها ۱۰ درصد کسانی که رابطه جنسی دارند علائم مربوط به زگیل تناسلی را نشان می‌دهند. مابقی افراد با وجود داشتن زگیل تناسلی علائم را نشان نمی‌دهند.

CDC(مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا) عنوان کرد که در کشور آمریکا، از هر ۱۰۰ نفر بزرگسال یک نفر به زگیل تناسلی مبتلا می‌شود. این عارضه یکی از شایع‌ترین و رایج‌ترین بیماری‌های پوستی و عفونی بوده که در گروه بیماری‌های آمیزشی قرار گرفته است. این بیماری عفونی از طریق پوست افراد و روابط جنسی منتقل می‎شود.

برای درمان زیگیل تناسلی کجا برم ؟ + 5 دکتر برتر تهران

علائم و نشانه‌های زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی از طریق روابط جنسی دهانی، واژن و مقعدی قابل انتقال است. از زمان ابتلا به این عارضه تا ایجاد زگیل تناسلی روی بدن ممکن است یک هفته تا چند ماه طول بکشد. زگیل تناسلی همیشه با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود، این زگیل‌ها اندازه بسیار کوچکی دارند. از این رو شاید به راحتی نتوان آن‌ها را مشاهده کرد.

5 دکتر برتر لیزر زگیل تناسلی تهران

1.دکتر نازنین علوی:

کلینیک دکتر نازنین علوی به عنوان یک مرکز تخصصی در زمینه مراقبت از سلامت زنان و زایمان با افتخار خدمات جامعی را به بیماران ارائه می‌دهد. این کلینیک با دارا بودن تخصص و تجربه دکتر علوی، میزبان شما برای مشاوره رایگان و دریافت خدمات پزشکی متنوعی در زمینه‌های مختلف بهداشت زنان و زایمان می‌شود. خدمات ارائه شده شامل درمان مشکلاتی نظیر خونریزی قاعدگی نامناسب، عفونت‌های واژینال، لابیاپلاستی، مشاوره و اقدامات برای باردار شدن، آمادگی زایمان، زایمان طبیعی و سزارین، انجام لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی تشخیصی، مشاوره و بررسی علل ناباروری، درمان‌های تحریک تخمک‌گذاری و IUI، سونوگرافی واژینال، لیزر مونالیزا تاچ، لابیاپلاستی، پرنیورافی (جراحی زیبایی دهانه واژن)، انجام پاپ اسمیر، درمان زگیل تناسلی با استفاده از لیزر و پلاسما DBD، و کاهش عفونت‌های تناسلی می‌شود. به عنوان بیمار، شما می‌توانید از این خدمات تخصصی استفاده کرده و به بهبودی و حفظ سلامتی خود اهمیت دهید.

شماره تماس : ۰۹۳۵۲۸۸۵۱۴۴

وب سایت: https://drnalavi.clinic/

  1. دکتر سوسن احمدی

لیزر زگیل تناسلی توسط خانم متخصص انجام میشود ، مرکز ایران هایفو نیاوران یکی از بهترین مراکز زیبایی در تهران است که با داشتن کادری متعهد و مجرب و پزشکان متخصص با جدیدترین متدها و روش های دانش پزشکی زیبایی روز دنیا می باشد،که با دقت و ظرافت خاص با توجه به سلیقه مراجعه کننده محترم ارایه می شود.

  1. دکتر مجتبی عاملی

دکتر مجتبی عاملی یکی از بهترین دکتر کلیه در ایران متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری میباشد. ایشان فوق تخصص اندواورلوژی و لاپاراسکوپی هستند. ایشان عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.تحصیلات فوق تخصصی اندواورولوژی و اورولاپاراسکوپی را در بیمارستان هاشمی نژاد تهران در سال 1397 گذراندند . ایشان عضو انجمن اندواورولوژی جهانی و انجمن اورولوژی و اندواورولوژی ایران هستند. ایشان مقالات بسیاری در کنگره ها و کنفرانس های بین المللی و ایران در زمینه رشته تخصصی ارائه نموده اند. ایشان مقالات متعددی در مجلات معتبر جهانی (ایتالیا، امریکا،انگلیس و 00) و مجلات داخلی به چاپ رسیده است وهم اکنون مقالات دیگری هم در دست چاپ می باشد.

  1. کلینیک HPV رونا

این مرکز زیر نظر زوج متخصص دکتر الهه تاج احمدی و دکتر محمد رنجبری اداره میشود که سابقه ای طولانی در تشخیص ودرمان HPVدارند.وهمراه با کادری مجرب اماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی همزمان به زوجهای عزیز میباشند.

  1. دکتر بیتا سجادی پور

دکتر بیتا سجادی پور جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی می باشد. ایشان دارای 17 سال سابقه درخشان در حوزه ی درمان و انجام جراحی زنان می باشد. ایشان فارغ التحصیل رشته زنان در سال 93 می باشند. ایشان  کلیه روش های تشخیصی و درمانی مانند لاپاراسکوپی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، پاپ اسمیر انجام می دهند.

به دلیل عدم تشابه سیستم بدنی زن و مرد، علائم مربوط به زگیل تناسلی در بدن مردان و زنان متفاوت است. زگیل تناسلی در بدن مردان معمولا در نواحی کشاله ران، آلت تناسلی و اسکروتوم ظاهر می‌شود و در بدن زنان هم در دهانه رحم، داخل و خارج واژن و مقعد دیده می‌شود.