اخبار کسب و کارعمومی

مهمترین نشانه های خراب شدن کرم پودر چیست؟

یکی از موضوعاتی که این روزها خانم ها از آن چشم پوشی می کنند، توجه به تاریخ انقضای لوازم آرایشی است. ماندگاری لوازم آرایشی و بهداشتی همانند مواد غذایی است و استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته می تواند عواقب جدی و جبران ناپذیری برای آنها داشته باشد. چگونه بفهمیم لوازم آرایشی ما آسیب دیده است؟ این سوالات ممکن است در ذهن شما خطور کند. اگر به دنبال پاسخی برای این سوال هستید، این مقاله Miss and Mr. آیا استفاده از لوازم آرایشی قدیمی و آسیب دیده می تواند به پوست آسیب برساند؟

علائم لوازم آرایشی آسیب دیده چیست؟

دانستن علائم زوال لوازم آرایشی ضروری است زیرا استفاده از هر گونه لوازم آرایشی آسیب دیده می تواند منجر به مشکلات پوستی شود. در این قسمت 6 علامت آرایشی ارائه شده است تا بتوانید به راحتی این محصولات آرایشی را شناسایی کرده و از سایر محصولات متمایز کنید.

تاریخ انقضای لوازم آرایشی

ساده ترین نشانه آسیب دیدن لوازم آرایشی تاریخ انقضا آنهاست. بنابراین، همیشه باید قبل از استفاده از محصولات آرایشی، تاریخ انقضا را بررسی کنید. تاریخ نشان داده شده بر روی محصولات تحت عنوان تاریخ انقضا بر اساس زمانی است که محصولات در بهترین و رایج ترین شرایط نگهداری شده اند. بنابراین، یک قطعه جواهر می تواند قبل از پایان روز به دلیل نگهداری نامناسب خراب شود. اما تاریخ انقضا به ندرت روی بسته بندی همه لوازم آرایشی و بهداشتی درج می شود و فقط روی جعبه شماره ای روی تصویر پلاک نوشته شده است که نشان می دهد در زمان پلمپ محصول چند بار می توان از آن استفاده کرد. . بازکردن. استفاده شده. به عبارت دیگر پس از مدت ذکر شده لوازم آرایشی آسیب دیده و به هیچ وجه نباید از آن استفاده کرد.

اگر بسته بندی لوازم آرایشی که می خریم نه تنها تاریخ انقضا بلکه مدت استفاده را هم داشته باشد، چگونه می توانیم بدانیم که لوازم آرایشی ما چقدر دوام می آورد؟

برای پاسخ به این سوال، مدت زمان ماندگاری هر یک از لوازم آرایشی در ادامه این مقاله ذکر شده است. لطفا توجه داشته باشید که تاریخ های نشان داده شده تنها زمانی است که هر یک از این لوازم آرایشی باز نشده و برای اولین بار استفاده شده است. بعد از این مدت این لوازم آرایشی خراب می شوند و قابل استفاده نیستند.

انواع لوسیون بدن: 12 ماهه

خط چشم: 2 سال

خط چشم: 2 سال

نوع رژ لب: 2 سال

انواع قرمز: 2 تا 3 سال

نوع سایه چشم: 2 تا 3 سال

پنکیک: ۲ تا ۳ سال

انواع ژل و شامپو سلامت: 2 تا 3 سال

تمام کرم های صورت: 9 ماه در بطری، 12 ماه در پمپ و تیوپ.

نوع کرم روز و شب: 6 تا 9 ماه

پاک کردن آرایش چشم و چشم: 6 تا 9 ماه

انواع سنگ زنی و حذف: 6-9 ماه

نوع ماسک آبرسان و پاک کننده: 6 تا 9 ماه

نوع کرم شب ضد زخم: 8 ماهه

نوع کرم پودر: 9 ماه

سوهان ناخن: ۱ تا ۲ سال

چشم و ریمل: 3 ماه

کرم دور چشم: 3-6 ماه

تاریخ انقضای لوازم آرایشی و بهداشتی

سعی کنید از لوازم آرایش تاریخ مصرف گذشته استفاده نکنید.

رنگ لوازم آرایشی را تغییر می دهد

یکی دیگر از نشانه های زوال آرایش، تغییر رنگ است. تغییر رنگ نشانه واضحی است که تاریخ مصرف مواد آرایشی شما تمام شده و باکتری روی آنها رشد کرده است. این رنگ عمدتاً در اثر قرار گرفتن محصولات آرایشی در معرض نور خورشید و نور ایجاد می شود. پس اگر مدتی است که درب فونداسیون یا سایر لوازم آرایشی خود را باز کرده اید و می بینید که چگونه رنگ غیرطبیعی خود را تغییر داده است، با وجود اینکه تاریخ انقضا آنها گذشته است، قطعاً خراب شده و باید باشد. او از استفاده از آن خودداری کرد.

البته باید به خاطر داشت که در صورت استفاده از هر گونه لوازم آرایشی ممکن است متوجه تغییر رنگ آنها شوید که کاملا طبیعی است و نشانه پوسیدگی آرایشی نیست. مشکل ممکن است نوسانات غیرطبیعی محصولات آرایشی و بهداشتی باشد.

تغییر آرایش

می توان گفت مهم ترین نشانه آسیب آرایشی تغییر در ظاهر و قوام محصولات آرایشی است. همه ما از وضعیت طبیعی و اولیه لوازم آرایشی می دانیم. از اینجا می توان هرگونه تغییر در قوام و شکل را تشخیص داد، از جمله سختی، خشک شدن، کلوخه شدن، جدا شدن روغن و آب از ساختار اولیه و شل شدن و نازک شدن مواد که از علائم اصلی درمان زیبایی هستند. بنابراین، اگر هر یک از مواد ذکر شده در قوام لوازم آرایشی خود را مشاهده کردید، به سلامت آن ها شک کنید و مطمئن شوید که به دلایلی خراب شده اند. مثلا خشک کردن ریمل یا خط چشم یا سفت کننده رژ لب که رنگدانه های آن روی لب ها ننشیند. و پنکیک، چتر و غیره. تشکیل لایه های سنگ آهک در محصولات سست، پایان این رسوبات را نشان می دهد. تغییر در ترکیب مواد آرایشی مایع مانند خشک شدن، انعقاد و سفت شدن نیز از نشانه های زوال آرایش است.

بوی لوازم آرایش را تغییر دهید

اغلب لوازم آرایشی بوی مطبوع و مطبوعی دارند که با استفاده و گذشت زمان از بین می رود. وقتی لوازم آرایشی از بین می روند، بوی بدی می دهند. با خراب شدن لوازم آرایشی، یکپارچگی شیمیایی محصول از بین می رود و در نتیجه بوهای نامطبوع و تحریک کننده منتشر می شود. بنابراین جدی گرفتن تغییر بوی لوازم آرایش که یکی از نشانه های اصلی خراب شدن لوازم آرایشی است به جلوگیری از استفاده از محصولات آسیب دیده کمک می کند. به عنوان مثال، حتی بهترین نوع ریمل زمانی که از بین می رود بوی دیزل می دهد. رژ لب‌ها حاوی مواد روغنی هستند، بنابراین وقتی می‌شکنند، بوی باقیمانده‌ی روغن را می‌دهند تا بوی خوش اولیه.

شناسایی محصولات آرایشی آسیب دیده با علائم پس از استفاده

نکته دیگری که می توانید برای فهمیدن اینکه آیا لوازم آرایشی شما بد هستند یا خیر، استفاده کنید این است که به دنبال علائمی باشید که ممکن است پس از استفاده از آنها تجربه کنید. به عنوان مثال، وقتی آرایشی را که مانند زیرسازی می‌شود روی پوستتان می‌زنید، به وضوح می‌بینید که کرم پودر مانند گذشته روی پوست پخش نمی‌شود و به خوبی روی صورت نمی‌نشیند. پس از آن، پوست صورت خود را خشک و راحت خواهید دید. علاوه بر این، استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته، مژه ها را سفت و چسبناک می کند و از بین بردن ریمل های پوسیده از روی مژه ها دشوار است. در مورد خط چشم بد، خوب روی پوست نمی نشیند و به سرعت شروع به ریزش می کند و این مشکل روی آرایش شما تاثیر ناخوشایندی می گذارد.

لکه ها و لکه های سیاه یا خاکستری روی فلز را بررسی کنید

البته همه لوازم آرایشی در معرض آلودگی هستند، اما لوازم آرایشی با سطح وسیع، مانند کرم ها یا محصولات در ظرفی که در لوله یا پمپ بسته بندی نشده اند، نیاز به پدهای آرایشی مختلفی دارند. . همچنین برس ها بیشتر در معرض آلودگی میکروبی هستند و به راحتی می توانند باکتری ها را روی سطح خود رشد دهند. حال هر نوع باکتری یا قارچی که روی سطح هر محصول زیبایی رشد کند می تواند باعث ایجاد لکه ها و لکه های سیاه یا خاکستری شود. بنابراین، اگر این لکه ها را روی محصولات آرایشی خود مانند کرم پودر یا رژ لب مشاهده کردید، باید بدانید که اینها نشانه های زوال آرایشی است و دیگر نمی توان از محصولات شما استفاده کرد.

مهمترین نشانه های خراب شدن کرم پودر چیست؟

لوازم آرایشی بد

تغییر بوی محصول یکی از نشانه های خراب شدن لوازم آرایشی است.

عواقب استفاده از لوازم آرایشی فاسد

اکنون که علائم زوال زیبایی را می دانید، زمان آن فرا رسیده است که با عوارض ناخوشایند استفاده از چنین موادی آشنا شوید. بنابراین در ادامه این مقاله به 4 مورد از مهمترین آنها اشاره می شود.

تیرگی و کدر شدن پوست

یکی از شایع ترین عوارض و علائم استفاده از لوازم آرایشی فاسد، از بین رفتن سفیدی و شفافیت پوست و به دنبال آن تیرگی و قرمزی پوست است.

همانطور که می دانید مواد آرایشی در فرمولاسیون خود حاوی مواد نگهدارنده هستند. هنگامی که لوازم آرایشی به هر دلیلی خراب می شوند، این مواد نگهدارنده می توانند اثرات مضری بر روی پوست داشته باشند. یکی از این اثرات، قرار گرفتن در معرض شفافیت پوست است که در نهایت منجر به تیرگی و گیجی می شود.

التهاب پوست

عارضه اصلی استفاده از عطر، التهاب پوست است. از آنجایی که سلول‌های سازنده مواد آرایشی در اثر ضربه آسیب می‌بینند، می‌توانند باعث بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند قرمزی، زخم، خارش، بثورات و درماتیت شوند. بنابراین به گفته پزشکان بهترین کرم پودرهایی که شرح داده ایم.

آکنه، آکنه و بیماری های پوستی

به دلیل استفاده از لوازم آرایشی تمام شده، انواع باکتری ها جذب پوست می شوند و این باکتری ها اساس انواع باکتری ها و آکنه ها هستند. علاوه بر این، تجمع باکتری ها روی پوست می تواند باعث عفونت های مختلفی شود. لوازم آرایشی بد می توانند به راحتی منافذ پوست را مسدود کنند و از تامین اکسیژن و آزاد شدن باکتری ها جلوگیری کنند و در نتیجه شرایط را برای انواع آکنه ها ایجاد کنند.

قرمزی، خارش و احساس چشم

خطرناک ترین عوارض و نشانه های آرایش فاسد ممکن است با استفاده از ریمل تاریخ مصرف گذشته مرتبط باشد، زیرا کژال با چشم ها که حساس ترین اندام ها هستند مرتبط است. بنابراین آسیب به چشم قابل جبران نیست. هنگام استفاده، کلید همیشه روشن و خاموش است. در نتیجه باز شدن درپوش، اکسیژن بر اجزای ریمل تاثیر گذاشته و باعث تجمع باکتری در آن می شود. باکتری ها در داخل ریمل تکثیر می شوند. و نتایج حاصل از استفاده این امر باعث قرمزی، خارش یا گاهی اوقات اطراف چشم و حتی پف چشم می شود.

سوالات متداول در مورد لوازم آرایشی آسیب دیده

همیشه سوالات زیادی در مورد علائم آسیب های آرایشی وجود دارد، پاسخ به چهار مورد از رایج ترین آنها در زیر آمده است.

چگونه عمر زیورآلات را افزایش دهیم و از آسیب جلوگیری کنیم؟

یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از خراب شدن لوازم آرایشی، نگهداری آنها در مکانی خشک و خنک و دور از نور، گرما و رطوبت است. هوای گرم رشد باکتری ها را افزایش می دهد که باعث خراب شدن لوازم آرایشی می شود. بنابراین خوب است که لوازم آرایشی و بهداشتی را در یخچال نگهداری کنید.

مرحله دوم افزایش ماندگاری لوازم آرایشی، بستن درب هر یک از لوازم آرایشی پس از استفاده است، در غیر این صورت احتمال اکسید شدن محصول وجود دارد.

سومین چیزی که ساییدگی آرایش را کاهش می دهد، شستن سریع برس ها و پدها است. زیرا این ابزارها منبع آلاینده های زیادی هستند که به لوازم آرایشی منتقل می شوند.

آیا هنوز هم می توانیم از ضد آفتابی که پارسال خریدیم استفاده کنیم؟

بهترین توصیه متخصصان در مورد بهترین ضدآفتاب های فضای باز این است که به محض پایان تابستان، ضد آفتاب را دور بریزید، زیرا مردم به ندرت در زمستان که تمام مواد موجود در کرم از اشعه ماوراء بنفش محافظت می شود، ضد آفتاب استفاده می کنند. در جلوگیری از آسیب پوست موثر نیست. بنابراین کرم ضد آفتاب باید هر سال تعویض شود.

از کجا بفهمم تاریخ مصرف عطر و ادکلن تمام شده است؟

عطرها و عطرها و همچنین لوازم آرایشی نشانه های زوال خاص خود را دارند. عطر پوسیده تغییر رنگ داده و تیره تر از قبل شده است. نوشته او نیز تغییر می کند. به طوری که ترکیبات و مواد قدیمی را از یکدیگر جدا نمی کردند. یکی دیگر از راه های تشخیص تاریخ انقضا این گونه محصولات بوی آنهاست. عطرهای تاریخ مصرف گذشته بوی اولیه خود را از دست می دهند و بویی عجیب و زودگذر به خود می گیرند.

چگونه تشخیص می دهید که کرم پودر آسیب دیده است؟

یکی از نشانه های آسیب آرایشی این است که پودر به دلایلی سفت شده است، سطح آن با روغن پوشانده شده است، بوی عجیبی دارد و رنگ قهوه ای غیرمعمولی دارد. کرم پودر قطعا خطرناک است. حالا اگر تغییری نمی بینید اما وقتی کرم را روی پوستتان می گذارید متوجه می شوید که کرم به راحتی پخش نمی شود و نمی توان آن را روی پوست مالید، موارد زیر را بررسی کنید: حالا کرم پودر شده است. شکسته است، وقت آن است که آن را دور بریزیم.

سخن پایانی

حال با مطالعه این مقاله و دانستن علائم آسیب آرایشی می توانید تشخیص دهید که لوازم آرایشی سالم است یا آسیب دیده. با دانش کسب شده در مورد اثرات مواد آرایشی تجزیه پذیر، می دانید چه زمانی آنها را دور بیندازید و از آنها استفاده نکنید. امیدوارم از امروز لذت ببرید خانم ها و آقایان. از مقاله استفاده کنید اگر تجربه ای در این زمینه دارید که می تواند به ما و سایر کاربران کمک کند، خوشحال می شویم آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اگر دوست دارید این مقاله را با دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر قصد خرید کرم پودر خارجی اصل را دارید پیشنهاد میکنیم حتما از فروشگاه موراشین خرید کنید.