اخبار کسب و کاربین الملل

همه چیز درباره ثبت نام لاتاری آمریکا 2025

ثبت نام لاتاری چگونه است؟

در صورتی که شرایط لازم برای ثبت نام لاتاری آمریکا را داشته باشید، می‌توانید به منظور ثبت نام در برنامه لاتاری اقدام کنید. برنامه لاتاری هر سال برگزار می‌شود و معمولا ثبت نام اصلی برنامه لاتاری آمریکا از حدود اواسط مهرماه آغاز می‌شود و تا اواسط آبان ماه ادامه دارد. بنابراین هر سال مدت زمان محدودی (حدود یک ماه) برای ثبت نام لاتاری وجود دارد. به همین دلیل ممکن است افراد زیادی آن را فراموش کنند و موفق به ثبت نام لاتاری نشوند. برای حل این مشکل دو راه حل وجود دارد:

راه حل اول: از طریق سایت چاوش مهاجر در هر زمان می‌توانید پیش ثبت نام لاتاری را انجام دهید. کارشناسان ما هنگامی که زمان ثبت نام اصلی لاتاری شروع شود، ثبت نام شما را در سریع‌تر زمان انجام خواهند داد و اطلاعات ثبت نام شما را بر روی پنل کاربری شما بارگزاری خواهند کرد.

راه حل دوم: شما می‌توانید آخرین اخبار لاتاری آمریکا را از صفحه اینستاگرام چاوش مهاجر دنبال کنید. با دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام از همه رویدادهای مهاجرت و لاتاری گرین کارت آمریکا مطلع خواهید شد و شیوه شرکت در آن‌ها را متوجه خواهید شد.

همه چیز درباره ثبت نام لاتاری آمریکا 2025

مزایای پیش ثبت نام لاتاری در سایت چاوش مهاجر

    ثبت نام در لاتاری 2025 را فراموش نخواهید کرد: مهلت ثبت نام لاتاری فقط یک ماه است و امکان فراموشی آن وجود دارد، اما شما در هر زمان می‌توانید پیش ثبت نام لاتاری را در سایت چاوش مهاجر انجام دهید. کارشناسان ما در زمان شروع ثبت نام اصلی لاتاری، فرم شما را بررسی می‌کنند و در صورتی که مشکلی نداشته باشد، ثبت نام شما در سایت اصلی انجام خواهند داد. در صورتی که فرم شما مشکلی داشته باشد، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.

    ثبت نام ارزان در لاتاری: پیش ثبت نام لاتاری در سایت چاوش مهاجر، همواره با قیمت ثبت نام لاتاری سال قبل انجام می‌شود. هنگامی که زمان ثبت نام لاتاری اصلی شروع شود، قیمت های جدیدی برای ثبت نام لاتاری در سایت چاوش مهاجر در نظر گرفته می‌شود. بنابراین با پیش ثبت نام لاتاری 2025 ، هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

    ثبت نام لاتاری با کد تخفیف: با پیش ثبت نام لاتاری در سایت چاوش مهاجر علاوه بر اینکه هزینه سال قبل را پرداخت می‌کنید، قابلیت استفاده از کد تخفیف برای ثبت نام را نیز خواهید داشت و باز هم هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

    سرعت بیشتر در پاسخگویی: در روزهای شروع ثبت نام لاتاری، فشار کاری همکاران ما در موسسه چاوش مهاجر بسیار زیاد است و تعداد زیادی تقاضا برای ثبت نام لاتاری به صورت حضوری و غیرحضوری وجود دارد. بنابراین با انجام پیش ثبت نام لاتاری در سایت چاوش مهاجر، خود را درگیر پیک کاری ثبت نام لاتاری نخواهید کرد و سرعت پاسخگویی همکاران ما به شما بسیار بالاتر خواهد بود.

مدارک مورد نیاز ثبت نام لاتاری

برای ثبت نام در لاتاری نیاز به یک قطعه عکس مطابق با شرایط عکس لاتاری و تکمیل کردن فرم ثبت نام لاتاری دارید. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که باید در فرم ثبت نام لاتاری خود، اطلاعات شناسنامه و عکس همسر و فرزندان زیر 21 سال مجرد خود را نیز تکمیل کنید.

ثبت نام لاتاری بدون پاسپورت امکان پذیر است؟

در دوره های قبل ثبت نام لاتاری آمریکا، داشتن اطلاعات پاسپورت برای ثبت نام لاتاری الزامی بود. بنابراین افرادی که به عنوان متقاضی اصلی قصد ثبت نام در لاتاری آمریکا را داشتند، باید حتما پاسپورت تهیه می‌کردند. در سال های قبل ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت تنها در شرایط بسیار خاص امکان پذیر بود و فقط افغان هایی که به کشورهای دیگر پناهنده شده بودند و پاسپورت نداشتند، می‌توانستند ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند.

بنابراین در لاتاری های سال گذشته برخی دانشجوها، سربازان، مشمولان غایب از خدمت سربازی و کلا افرادی که به هر دلیل پاسپورت نداشتند نمی‌توانستند ثبت نام لاتاری آمریکا بدون پاسپورت را انجام دهند. اما خبر خوب این است که ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا بدون پاسپورت انجام می‌شود و برای ثبت نام نیازی به پاسپورت ندارید.

طبق خبرهای رسمی منتشر شده، قاضی تیموتی جیمز کلی که یک قاضی فدرال در ایالت متحده آمریکاست، پس از برگزاری یک دعوی حقوقی، به دولت آمریکا حکم کرده است که دولت آمریکا اجازه ندارد که از متقاضیان ثبت نام لاتاری آمریکا اطلاعات پاسپورت را دریافت کند و این خلاف روال قانونی معمول برای پرونده‌های دارای سال مالی است. با توجه به این حکم قرار است که ثبت نام لاتاری 2025 بدون پاسپورت انجام شود.

برای ثبت نام لاتاری به چه عکس هایی نیاز داریم ؟

تنها عکسی که در فرم ثبت نام لاتاری از شما خواسته می‌شود، عکس پرسنلی شما و خانواده ‌تان (همسر و فرزندان) است و عکس پاسپورت یا مدارک تحصیلی از شما خواسته نمی‌شود. توجه کنید که در صورت برنده شدن در لاتاری آمریکا باید تمام مدارک تحصیلی و هویتی خود را به سفارت آمریکا نشان دهید، بنابراین به هیچ وجه درون فرم ثبت نام لاتاری، اطلاعات نادرست و غیرواقعی وارد نکنید. عکس پرسنلی شما نیز باید جدید باشد و مطابق با شرایط عکس لاتاری گرفته شده باشد. برای آگاهی از شرایط عکس لاتاری می‌توانید مقاله توضیح کامل شرایط عکس لاتاری را بخوانید.

از همین الان نیز می‌توانید از طریق فرم ثبت نام لاتاری چاوش مهاجر به صورت آنلاین در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید یا از طریق سامانه دریافت وقت حضوری ، وقت ثبت نام حضوری لاتاری در دفتر موسسه چاوش مهاجر را دریافت کنید.

لاتاری گرین کارت چه مزایایی دارد؟

لاتاری گرین کارت آمریکا ارزان ترین و سریع ترین روش مهاجرتی در تمام دنیا است. مدت زمان کلی پروسه از شروع ثبت تقاضا تا دریافت گرین کارت کمتر از دو سال است. هزینه‌های اداری لاتاری تا رسیدن به گرین کارت کمتر از 1500 دلار برای هر نفر است. جزو معدود روش‌های دریافت اقامت است که از ابتدا به دریافت کارت اقامت دائم ختم می‌شود.

فرد برنده می‌تواند فرزندان زیر 21 سال و همسرش را نیز با ویزای مهاجرتی و دریافت گرین کارت به خاک آمریکا برساند. شما در هیچ روش مهاجرتی برای هیچ کشوری شرایطی چنین آسان نمی‌توانید بیابید. برای مثال در کانادا برای دریافت PR یا اقامت دائم می‌توانید یک کسب و کار 400 هزار دلاری را بخرید و ویزای کار بگیرید، پس از آن اگر بعد از دو سال این کسب و کار موفق بود تبدیل به PR یا مقیم دائم خواهید شد. اما در لاتاری گرین کارت، برنده لاتاری از ابتدای ورودش یک مقیم قانونی ایالات متحده می‌باشد.

مزایای لاتاری امریکا

اگر بخواهیم به صورت خلاصه مزایای برنده شدن در لاتاری آمریکا را نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • برندگان لاتاری و خانواده آن‌ها (همسر و فرزندان) کارت اقامت دائم آمریکا (گرین کارت) دریافت می‌کنند و اجازه دارند برای همیشه در آمریکا زندگی کنند.
  • برندگان لاتاری و خانواده آن ها از اکثر امتیازات شهروندان آمریکا بهره‌مند هستند. می‌توانند در آمریکا کار کنند، در دانشگاه‌های دولتی آمریکا تحصیل کنند و برای خود حساب بانکی باز کنند.
  • برندگان لاتاری می‌توانند در هر شهری از آمریکا زندگی کنند و هیچ محدودیتی برای سفر به آمریکا و شهرهای مختلف آن نخواهند داشت.
  • برنده شدن در لاتاری آمریکا ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه برای مهاجرت به آمریکاست.

جایزه لاتاری گرین کارت چیست؟

یکی از ابهامات رایج برای متقاضیان ثبت نام در لاتاری، جایزه لاتاری گرین کارت است. برخی شایعات وجود دارد که دولت آمریکا به برندگان لاتاری گرین کارت خانه و ماشین می‌دهد، این شایعات به هیچ وجه درست نیستند. جایزه لاتاری گرین کارت آمریکا ، اجازه زندگی همیشگی در آمریکا و استفاده از خدمات شهروندی این کشور است و چیزی بیشتر از این به برندگان لاتاری اعطا نخواهد شد.

برخی از متقاضیان ثبت نام در لاتاری ، لاتاری گرین کارت امریکا را با لاتاری پولی آمریکا اشتباه می‌گیرند و همین عامل باعث می‌شود که تصور کنند، دولت آمریکا به برندگان لاتاری گرین کارت امریکا پول یا خانه نیز می‌دهد. این در صورتی است که لاتاری گرین کارت با لاتاری پولی آمریکا دو برنامه کاملا جدا هستند.

تفاوت لاتاری گرین کارت با لاتاری پولی آمریکا

لاتاری پولی آمریکا، یک برنامه بخت آزمایی است که برای شرکت در آن باید بلیط های بخت آزمایی بخرید. بنابراین هر کسی که بلیط های بیشتری بخرد، شانس زیادتری برای برنده شدن در لاتاری پولی دارد. جایزه لاتاری پولی آمریکا، معمولا مقدار زیادی پول، خانه یا ماشین است. معمولا کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، در لاتاری پولی آمریکا شرکت می‌کنند و این برنامه معمولا توسط شرکت های خصوصی برگزار می‌شود.

لاتاری گرین کارت آمریکا، همانطور که اشاره شد یک برنامه مهاجرتی است که توسط دولت آمریکا برگزار می‌‌شود و افراد غیر آمریکایی در آن ثبت نام می‌کنند. متقاضیان شرکت در لاتاری گرین کارت باید فرم ثبت نام تکمیل کنند. جایزه لاتاری گرین کارت نیز، دریافت مجوز اقامت دائم آمریکا است و به برندگان لاتاری گرین کارت، پول یا خانه داده نمی‌شود.

شانس برنده شدن در لاتاری

یکی از سوالات پر تکرار متقاضیان ثبت نام در لاتاری این است که شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا چقدر است و راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری چیست؟ در جواب این سوال ها ابتدا ابهامات متقاضیان در مورد شانس برنده شدن در لاتاری برطرف می‌کنیم و سپس به بیان راه های افزایش شانس برنده شدن در لاتاری 2025 آمریکا می‌پردازیم.

مدرک تحصیلی بالا و یا موقعیت شغلی تاثیری بر شانس برنده شدن در لاتاری دارد؟

در این مورد باید بگوییم که تمام ثبت نام کنندگان در لاتاری گرین کارت آمریکا شانس برابری دارند، داشتن تحصیلات دانشگاهی یا موقعیت شغلی خوب هیچ امتیازی برای شانس برنده شدن در لاتاری ایجاد نمی‌کند. هر شخص در هر سال حق انجام یک ثبت نام را دارد.