اخبار کسب و کارعمومی

چگونه اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟

پیامک انبوه چیست؟ هر کسب‌وکاری در ابتدای شروع فعالیت خود نیاز به تبلیغات به شکل انبوه دارد تا برند خود را به مردم معرفی کنند. درآمد و جذب مشتری هر برندی وابسته به تبلیغات موثر است. با اینکه روش‌های زیادی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد اما اغلب این برندها تنها با استفاده از شبکه‌های مجازی و یا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق مخابرات می‌توانند به هدف خود در این زمینه برسند.

برای ارسال انبوه نیازی به این نیست که به صورت دستی پیام تبلیغاتی را شماره‌های مدنظر بفرستیم. به این دلیل که این کار بسیار زمان می‌برد و در نهایت هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت! در حال حاضر راهکارهای بهتری برای نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی وجود دارد. خرید پنل پیامکی و ارسال انبوه پیام کوتاه از این طریق به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ دردسری به راحتی متن پیام تبلیغاتی خود را به مشتریان زیادی بفرستد. در ادامه یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای این کار را که  ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات است به طور کامل توضیح خواهیم داد.

چگونه اس ام اس تبلیغاتی بفرستیم؟

پنل ارسال پیامک تبلیغات مخابراتی چیست؟

برخی از مردم گمان می‌کنند که اگر بخواهند اقدام به خرید پنل اس ام اس از مخابرات کنند باید از طریق خود مخابرات ارسال داشته باشند. معمولا اشخاصی که قصد این نوع ارسال را دارند می‌خواهند که با مبدا کار کنند. منظور از اینکه با مبدا کار کنند، این است که شما می‌خواهید بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. به همین دلیل در ارسال اس ام اس تبلیغاتی هم برخی اشخاص به دنبال مخابرات می‌گردد.

در اینجا باید توضیحاتی در این رابطه بدهیم تا موضوع شفاف شود:

برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق مخابرات شما نمی‌توانید به مخابرات محله خود مراجعه نمایید. همچنین مراجعه کردن به دفاتر همراه اول، ایرانسل، رایتل و … هم بی‌فایده است. این شرکت‌ها، سفارش پیامک تبلیغاتی نمی‌گیرند. در واقع ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی در اختیار این شرکت‌ها نیست. در حال حاضر فقط ایرانسل و همراه اول پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند که این دو اپراتور، ارسال‌های پیامک خود را به شرکت‌های زیر مجموعه دولتی یا نیمه دولتی مانند: مگفا، رهیاب، آتیه و … واگذار کرده‌اند.

شرکت‌های زیر مجموعه مخابرات چگونه ارسال انجام می‌دهند؟

شرکت‌هایی مانند و … هم با اشخاص حقیقی (شخص) قرارداد نمی‌بندند. به این معنا که شما باید با یک شرکت واسطه ارسال اصلی را انحام دهید. این شرکت‌ها اکثرا نرم افزارهای فوق العاده ساده و با امکانات پایین برای ارسال پیامک دارند. البته این به دلیل ضعف نرم افزاری این نوع شرکت‌ها نیست. هدف شرکت‌های زیر مجموعه افزایش کیفیت وب سرویس است و قصد این شرکت‌ها فعالیت با نمایندگان حقوقی مانند شرکت آموت می‌باشد. شرکت‌هایی مانند آموت الکترونیک با این اپراتورهای پیامک قرارداد دارند و ارسال اس ام اس تبلیغاتی شما را انجام می‌دهند.

مزایای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق پنل‌های آموت

کار کردن با شرکت‌هایی نظیر آموت نسبت به فعالیت به طور مستقیم با اپراتور‌های پیامک ویژگی‌ها بسیاری دارد:

·         خرید پنل اس ام اس رایگان:

خرید پنل از برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هزینه دارد. به این معنا که شما علاوه بر هزینه ارسال باید هزینه‌ی دیگری برای خرید پنل پیامکی نیز پرداخت کنید. اما پنل‌های اس ام اس آموت ثبت‌نام و خرید رایگان دارند و شما تنها بسته به تعداد ارسال پیامک هزینه پرداخت خواهید کرد. تعجب نکنید! اغلب اپراتورهای ارسال پیامک قیمت اس ام اس را در تیراژهای پایین با هزینه‌ی بالا اعلام کرده و اگر تعداد ارسال فوق العاده بالا داشته باشید ارزان‌تر حساب می‌کنند. اما شرکت آموت خرید با تیراژ بالا را برای شما انجام می‌دهد و در نهایت با تعرفه ارزان و در تیراژ پایین به شما پیامک درخواستی را می‌فروشد.

·         نرم افزار ارسال پیامک با امکانات عالی:

نرم افزار ارسال پیامک آموت به علت ارتباط با کاربرهای نهایی به مراتب دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به اپراتورها است. رابط کاربری و طراحی این نرم‌افزار برای تمام کاربران پیامک مناسب و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

·         خرید پنل توسط اشخاص حقیقی:

اگر شرکت ثبت شده ندارید و شخص حقیقی هستید، می‌توانید از آموت پنل پیامک مخابرات را تهیه نمایید. دلیل این اتفاق این است که اپراتورهای ارسال اس ام اس به اشخاص حقیقی خدمات نمی‌دهند بنابراین باید از شرکت‌های زیر مجموعه آن را خریداری کنید. با توجه به اینکه آموت چندین سال است که با کاربران نهایی فعالیت می‌کند (علاوه بر نمایندگان)، کادری آموزش دیده و مجرب برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان دارد. پشتیبانی آنلاین سامانه پیامکی آماده‌ی پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات کاربران در تمامی ساعات شبانه‌روز است.

پنل ارسال اس ام اس از طریق مخابرات چیست؟

پنلی که از طریق شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات به کاربر این امکان را می‌دهد تا ارسال انبوه پیامک داشته باشد.

چرا به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز است؟

زیرا اطلاع‌رسانی و تبلیغات در حجم زیاد نیاز به بستری سریع و امن دارد که پنل پیامکی آن را فراهم می‌کند.

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟

حال که متوجه شدید، پیامک تبلیغاتی چگونه ارسال می‌شود، لازم است با روش‌های مختلف ارسال پیامک تبلیغاتی آشنا باشید و بدانید برای کسب و کار شما کدام روش بهتر جواب می‌دهد و کدام مهره شطرنج را باید جا به جا کنید تا موفقیت بیشتری نسبت به رقیبتان بدست آورید.

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه منطقه‌ای

زمانی که قصد دارید پیامک تبلیغاتی را به افراد یک شهر، استان یا حتی سراسر کشور ارسال کنید (نامزدهای انتخاباتی و برندها و فروشگاه‌های محبوب برای برندسازی و جذب مشتری از این روش برای تبلیغات و برند سازی استفاده می‌کنند.)

ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه براساس کد پستی

در روش شما می‌توانید به افرادی که در مکان مورد نظر شما ساکن هستند پیامک ارسال کنید و این مورد برای حذب مشتری و افزایش فروش و جلب توجه ساکانان یک محله بسیار کاربردی است

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق فایل اکسل

در روش  شما می‌توانید به افرادی که شماره موبایل‌های آن‌ها را در فایل اکسل دارید یا شماره موبایل انها را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس ذخیره کرده‌اید پیامک ارسال کیند.

ارسال پیامک از طریق دکل BTS

برای اپراتور ایرانسل است که از طریق این سرویس شما می‌توانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس می‌گیرند پیامک ارسال کنید و با سرویس دکل مخابراتی BTS شما قادر هستید به افرادی که همین الان در مکان کسب و کار شما هستند پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک بر اساس محله

این روش ارسال پیامک برای تهران امکان پذیر بوده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی به محله‌های تهران قابل استفاده است.

آیا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بهترین گزینه است؟

اگر شما بخواهید فروشتان را به سرعت افزایش دهید، یا یک اطلاعیه مهم تبلیغاتی و انتخاباتی را به سریعترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید بدون شک ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از گزینه های شما خواهد بود ( درست میگویم؟ ). در ادامه به شما میگویم که چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنید.

روزانه تعداد خیلی زیادی اس ام اس تبلیغاتی برای من و شما ارسال می‌شود. خیلی از افراد می‌گویند پیامک تبلیغاتی جواب نمی‌دهد، پس چرا از تعداد پیامک‌های تبلیغاتی کم نمی‌شود؟ اگر فقط یک مرتبه تبلیغات پیامکی ( اصولی ) را امتحان کنید از نتایج شگفت زده می شوید. با استفاده از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می توانید فروش خود را افزایش دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.