اخبار کسب و کارعمومی

معرفی کامل برند دوپلی کالر

دوپلی کالر تولیدکننده انواع اسپری رنگ صنعتی و خودرویی، شرکتی وابسته به گروه صنعتی فومن شیمی است که محصولات خود را تحت لیسانس شرکت موتیپ دوپلی آلمان و دوپلی کالر آمریکا تولید می کند. دوپلی کالر فعالیت خود را از سال 1384 با هدف تولید اسپری رنگ مرغوب و با کیفیت آغاز کرده و علاوه بر دست یابی به عنوان برترین برند اسپری رنگ ایران، یکی از بزرگترین تولیدکننده های اسپری رنگ خاورمیانه نیز شناخته شده است.

معرفی کامل برند دوپلی کالر

دوپلی کالر بهترین برند اسپری رنگ

مشاغلی که اسپری رنگ جزو ابزار کارشان است، از دوپلی کالر به عنوان بهترین برند اسپری رنگ در بازار یاد می کنند. دلایلی که دوپلی کالر را به عنوان بهترین برند اسپری رنگ تبدیل کرده است عبارتنداز :

  • اهمیت به کیفیت

این شرکت بسیار به کیفیت محصولات تولیدی خود اهمیت می دهد و همین امر این برند را از سایر برندهای تولیدکننده اسپری رنگ متمایز می کند. کیفیت بی نظیر و بی رغیب دوپلی کالر، نظر مصرف کننده را به خود جلب کرده و تجربه خوبی را برای مصرف کننده رغم می زند و این مهم ترین دلیل تبدیل شدن دوپلی کالر به برند برتر در زمینه تولید اسپری رنگ صنعتی و خودرویی محسوب می شود.

  • احترام به نظر مشتریان

دوپلی کالر راه های ارتباطی مختلفی با مصرف کنندگان دارد و به این ترتیب از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود استقبال می کند.

  • خلق محصولات جدید

دوپلی کالر با وجود داشتن تنوع محصولات، همواره در تلاش است تا محصولات جدیدتری خلق نماید. به طوری که یکی از اهداف آن رسیدن به رکورد هر هفته یک محصول جدید است.

معرفی انواع محصولات دوپلی کالر

تنوع محصولات دوپلی کالر بسیار زیاد است. انواع اسپری رنگ دوپلی کالر به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر

گاهی در صنعت به دلیل قرار گرفتن تجهیزات در معرض حرارت بسیار بالا، رنگ های معمولی جوابگوی نیاز صنعتکاران نیستند. به همین دلیل اسپری رنگ نسوز دوپلی کالر با تحمل درجه حرارت 690 درجه سانتی گراد تولید و به بازار عرضه می شود. این رنگ که در صنایع مختلف بسیار کاربردی است را می توانید از فروشگاه ابزار میهن، عرضه کننده انواع محصولات برند دوپلی کالر تهیه کنید.

  • اسپری رنگ رال دوپلی کالر

در تولید اسپری رنگ رال دوپلی کالر، استاندارد رنگ رال رعایت شده است. رال رنگ یک سیستم کد گذاری برای تعریف رنگ ها علی الخصوص رنگ های پوششی است که دارای 213 رنگ می باشد. اسپری رنگ رال دوپلی کالر بر پایه رزین اکرلیک روغنی تولید می شود و در کمتر از ده دقیقه پس از رنگ کردن، خشک می شود. استفاده از استاندارد رال در تولید این دسته از اسپری های دوپلی کالر جهت شناسایی نوع و گرید رنگ کاربرد دارد و در صنایع مختلف مثل تولید تجهیزات صنعتی، ترافیکی و ساختمانی بسیار کاربردی و مفید است.

  • اسپری رنگ فلوئورسنت دوپلی کالر

اسپری رنگ فلوئورسنت دوپلی کالر از نظر پوشش دهی و خشک شدن سریع پس از اتمام رنگ آمیزی همچون اسپری رال دوپلی کالر است با این تفاوت که درخشندگی بیشتری دارد (مخصوصا در تاریکی هنگامی که از نور ماورا بنفش استفاده شود). از این رنگ در سطوح بتنی، سیمانی، چوبی، پلاستیکی، آجری، سقف و … استفاده می شود.

  • اسپری رنگ دودی و چراغ طلق خودرو دوپلی کالر

از این اسپری رنگ برای دودی کردن شیشه خودرو، چراغ خودرو و طلق استفاده می شود. دوپلی کالر با تولید این رنگ دردسر چسباندن برچسب بر روی شیشه خودرو جهت دودی کردن آن را برطرف کرده است.

منبع : ابزار میهن

معرفی کامل برند دوپلی کالر

  • اسپری رنگ متالیک دوپلی کالر گلد

این دسته از محصولات برند دوپلی کالر از بهترین و مرغوب ترین مواد آلمانی ساخته شده و به دلیل درخشندگی بی نظیر آن، در دسته بندی رنگ های معمولی قرار نمی گیرد. اسپری رنگ متالیک برخلاف رنگ متالیک کوره ای بسیار سریع خشک می شود. به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

معرفی کامل برند دوپلی کالر

مزایای استفاده از محصولات دوپلی کالر

پیش تر به کیفیت بسیار بالای محصولات دوپلی کالر نسبت به سایر برندهای موجود در بازار اشاره کردیم، ولی ممکن است بخواهید جزئیات مواردی را که باعث تمایز این برند از سایر برندهای فعال در حوزه تولید اسپری رنگ می سود را بدانید.

مزایای محصولات دوپلی کالر :

  • مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی مثل رطوبت، سرما و گرما
  • بالا بردن سرعت رنگ کاری به دلیل خشک شدن سریع رنگ های دوپلی کالر در کمتر از ده دقیقه
  • چسبندگی عالی روی سطوح مختلف
  • تنوع رنگی بسیار بالا
  • غلظت پوششی بسیار بالا نسبت به سایر برندهای موجود در بازار
  • کیفیت بالا در یکدست بودن رنگ بر روی سطوح مختلف

تمامی محصولات برند دوپلی کالر از ابزار میهن، نماینده شرکت دوپلی کالر به صورت تک و عمده قابل سفارش و تهیه می باشد.