قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین 

قیمت ایمپلنت دندان در تهران یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در زمان انتخاب پزشک متخصص در نظر گرفته می‌شود، چرا که هزینه ایمپلنت دندان پزشکان مختلف می‌تواند متفاوت باشد. قیمت کاشت دندان بر اساس عوامل مختلف تاثیرگذار بر روی آن تعیین می‌شود. در دندانپزشکی شبانه روزی سپیدار راهکار فوق‌العاده‌ای برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته می باشد.

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین 

هزینه ایمپلنت دندان در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت کاشت دندان بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود، از این رو نمی‌توان برای ایمپلنت دندان در تهران یک هزینه ثابت و دقیقی را در تمام افراد در نظر گرفت. در واقع هزینه کاشت دندان برای هر فردی با توجه به شرایط وی کاملا متغیر است.

جهت مشاور و ویزیت رایگان با شماره تماس 09120824901 میتواتید تماس و با در واتساپ بصورت مستقیم با دندانپرشک  در ارتباط باشید.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان

فاکتورهای بسباری هستند که می‌توانند هزینه کاشت دندان را تحت تاثیر خود قرار بدهند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان تخصص و مهارت متخصص ایمپلنت

میزان تخصص و مهارت دندانپزشک یکی از فاکتورهای موثر بر روی هزینه ایمپلنت دندان است. در واقع هر چه تخصص و سابقه یک پزشک در این زمینه بیشتر باشد به دلیل اینکه می‌تواند نتیجه بهتری را برای بیمار خود به دست آورد هزینه بالاتری نسبت به یک پزشک تازه کار و کم تجربه دریافت می‌کند.

تعداد دندان‌های مورد نیاز برای ایمپلنت

برخی از افراد ممکن است تنها برای یکی از دندان‌های آسیب دیده خود نیاز به انجام ایمپلنت داشته باشند از این رو هزینه کمتری نسبت به کسی که تعداد دندان‌های آسیب دیده بیشتری دارد و یا قصد دارد تا ایمپلت کامل انجام بدهد پرداخت می‌کنند.

هزینه ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

معمولا برای ایمپلنت کامل فک بالا و پایین نیاز با توجه به شرایط فکی بیمار دارد  پ. هزینه ایمپلنت کامل دندان با توجه به نوع برند مورد استفاده در زمان جراحی و همچنین نیاز و یا عدم نیاز به تقویت استخوان فک با پیوند غضروف تعیین می‌شود.

روش‌های کاهش هزینه کاشت ایمپلنت دندان

برای کاهش هزینه‌های جراحی ایمپلنت خود می‌توانید از روش‌های زیر کمک بگیرید:

می‌توانید برای کاهش هزینه ایمپلنت دندان از برندهای ارزان‌تر استفاده کنید. برخی از برندهای ایرانی و یا کره‌ای ایمپلنت نسبت به سایر برندها ارزان‌تر می‌باشد.

هزینه پزشکان مختلف را بررسی کنید و با توجه به میزان تخصص آن‌ها سعی در انتخاب دندانپزشک با هزینه مناسب را داشته باشید.

در صورتی که نیاز به کشیدن دندان، جراحی استخوان فک و یا موارد این چنینی نداشته باشید می‌توانید از هزینه جراحی خود بکاهید.

برخی از هزینه‌های جانبی دندانپزشکی توسط بیمه‌های درمانی قابل پرداخت می‌باشند. به این صورت می‌توانید هزینه کلی جراحی خود را کاهش بدهید.

در صورت نیاز می‌توانید به کلینیک‌ها و یا پزشکانی مراجعه نمایید که شرایط اقساطی پرداخت هزینه را برای بیماران خود فراهم نموده‌اند.

https://drshahhosseini.com/