ابر پروژه‌ای که رئیس جدید پلیس راهور قول اجرایش را داد

ابر پروژه‌ای که رئیس جدید پلیس راهور قول اجرایش را داد

آفتاب نیوز:

سردار سید تیمور حسینی به عنوان فرمانده جدید پلیس راه فراه در مراسم انتصاب که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های نورالرضا با حضور فرمانده انتظامی فراه برگزار شد، گفت: تقدیم به تمامی افرادی که در طول این مدت به اینجانب خدمت کرده اند. این بار” او گفت. ممنون از لطف و محبت شما.

امیدوارم بتوانم با انجام خدمت جهادی در کنار همه همکارانم اعتماد سردار فرجه و سایر دوستان را جبران کنم. از فرمانده محترم سردار هداین فر نیز تشکر می کنم که شخصاً نزد ایشان درس خواندم و چیزهای زیادی از ایشان آموختم.

وی با تاکید بر اینکه باید روش های خود را نوآوری کنیم، گفت: باید الگوهای خود را به گونه ای تعریف کنیم که اولاً تازه باشند و ثانیاً مورد توجه عموم قرار گیرند. ما در تلاش هستیم تا در آینده پروژه بزرگی را به عنوان طرح الگوی «حاکمیت راه» بر اساس طراحی و ساخت اجرا کنیم.

قدمت این طرح به روزهای اولیه برمی گردد و بر اساس سند معماری آینده فرجه که توسط فرمانده محترم فرجه در دوران تصدی ایشان در دفتر مطالعات راهبردی گردآوری شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه امروز هیچ حوزه ای را نمی توان با تصمیم گیری های جداگانه اداره کرد، گفت: به همین دلیل تمامی ادارات پلیس راهنمایی و رانندگی باید با یکدیگر تعامل و ارتباط داشته باشند. در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی باید دو اولویت را در نظر بگیریم، اول اینکه هر طرحی باید از نظر اجتماعی مرتبط باشد و دوم اینکه هر طرحی که اجرا می شود مولفه کاهش تصادف نیز داشته باشد. یعنی اگر مجوز تغییر کند باید متمم کاهش تصادف داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا نیز بر لزوم ارتباط با دستگاه های خارج از پلیس راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: باید با دانشگاه ها، دولت، قوه قضائیه و مجلس تعامل مناسب و سازنده داشته باشیم و آنها را با خود همراه کنیم. . اگر پلیس تقویت شود، پلیس این توانایی را خواهد داشت که در نجات خسارات ناشی از حوادث در کشور تاثیر مستقیم داشته باشد.