تیراندازی در مراسم رسم نیست، جرم است/ خودروهای پلاک مخدوش و شوتی؛ خط قرمز پلیس

تیراندازی در مراسم رسم نیست، جرم است/ خودروهای پلاک مخدوش و شوتی؛ خط قرمز پلیس

جانشین فرمانده انتظامی گفت: تیراندازی در مراسم سنت نیست بلکه جرم است.

به گزارش تیتر نیوز، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان شوشتر با اشاره به اینکه باید برای جلوگیری از سارقان مسلح برنامه ریزی و تلاش بیشتری شود، افزود: تاکید من این است که تمامی مصوبات و دستورالعمل های صادره در حوزه های مختلف به طور کامل و دقیق اجرا شود. هدف نهایی.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: سلاح و مهمات جزو اولویت های استانداری است و به عنوان مثال معاونت اجتماعی باید در قبال ممنوعیت تیراندازی در مجالس ختم و عروسی واکنش اجتماعی گسترده ای از خود نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه هیچکس حق ندارد بگوید تیراندازی در مجالس ختم و عروسی یک سنت بلکه نوعی جرم است، ادامه داد: این یک فرهنگ نیست بلکه یک اقدام غیرقانونی است و مجرمان باید تحت تعقیب قرار گیرند. همچنین اقشار مختلف جامعه، سخنرانی های دانشگاهی، صحبت های جامعه شناسان و نظرات همه قضات باید مردم را از بد بودن سلاح در همه ابعاد آگاه کنند. .

سردار رضایی تصریح کرد: کسانی که دارای مجوز اسلحه هستند اما تیراندازی غیرمجاز دارند و یا مجوز اسلحه آنها منقضی شده است حق داشتن سلاح گرم را ندارند و این درخواست جدی پلیس است.

وی به موضوع امنیت محله اشاره کرد و گفت: روحیه حاکم بر امنیت محله مثبت است و محوریت اصلی آن فرماندهی انتظامی و فرمانده انتظامی است. حمایت از مردم با اقدامات مثبت، همه مکان ها و مشکلات غم انگیز را نیز باید با اقدامات مثبت حل کرد و در غیر این صورت اقدام منفی کرد.

معاون حقوقی کل کشور درباره آموزش و پرورش گفت: دانش کارکنان حقوقی، قضایی، نظامی و انتظامی و همچنین دانش تعامل با مردم، بازاریان، تجار و کودکان باید افزایش یابد. . . همچنین اینکه چه نوع ادبیات و گفتاری باید انجام شود و اینها محورهای اصلی تربیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اکنون فرجه همان نیرویی است که مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی دعوت کردند و به کارکنان خود فرمودند: مجاهد فی سبیل الله و در سطح ملی فرمودند: مظهر حاکمیت ملی و اینها القاب است. و این یعنی لباس پلیس را مقدس بدانیم و نسبت به آن تعصب خاصی داشته باشیم.

سردار رضایی با اشاره به اینکه ما مدیون خون شهدا و انقلاب هستیم، گفت: همه ما فرزندان و پاسداران این انقلاب هستیم و یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی پاسداری از دستاوردهای این انقلاب است. انقلاب اسلامی ما بر اساس قانون عمل می کنیم و قانون نیز از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور به تهدیدات خفیف فراوان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تهدید اخلاقی، اعتقادی، آموزه های دینی، شیراز و نهادهای خانواده از مهم ترین و قدرتمندترین اقدامات دشمن است. و همه ما وظیفه داریم با آن مبارزه کنیم، بیایید روی مسائل تمرکز کنیم و با مخالفان به طور جدی مبارزه کنیم.

تاکید بر توقیف خودروهای دارای پلاک مخدوش و تیراندازی / جدیت در برخورد با تهدیدات در فضای مجازی

سردار قاسم رضایی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در کمیسیون عملیات شهرستان های ایذه، باغملک و هفتکل در ایمن سازی این سه شهرستان و 11 شهید شهرستان راسک در جریان آموزش ویژه کارکنان تاکید کرد و افزود: آموزش باید انجام شود. مستمر و مستمر باشد و فرماندهان گزارش دهند.

جانشین نیروی انتظامی کشور ادامه داد: آموزش های نظامی، حقوقی و متقابل باید در رأس آموزش ها باشد. سه موضوع باید در توسعه گروه ها و کمیسیون های عملیاتی دائمی باشد: 1- دانش حقوقی و قضایی 2- دانش نظامی و پلیسی 3- دانش متقابل.

وی با بیان اینکه مسئولان فرماندهی نیروی انتظامی بیشتر وقت خود را صرف تعامل با مردم و شناسایی جرایم کنند، گفت: روحیه سازمان های امنیتی محلی بر اساس همین تعاملات با مردم است زمانی که فرمانده نیروی انتظامی در میان مردم قدم می زند. در همسایگی باید آنها را در بدن مجرمان احساس امنیت کند.

سردار رضایی با تاکید بر افزایش نگهبانان محله و نهادهای حفاظتی و مراقبتی گفت: ظرفیت های بالایی دارند و از سلاح های فرماندهی انتظامی و امنیتی محسوب می شوند و در قسمت هایی کمک می کند.

این افسران ارشد پلیس، خودروهای بدون گواهینامه، مخدوش شدن پلاک و خودروهای کوتاه را از خطوط قرمز پلیس می دانند و می گویند: پلیس نباید حضور آنها در خیابان ها و جاده ها را نادیده بگیرد و به محض مشاهده آنها را متوقف کند. از نظر قانون و پلیس، خودرو با پلاک مخدوش به این معنی است که او جرایم دیگری دارد که نمی خواهد از آنها مطلع شود.

جانشین فرمانده انتظامی فرجا صلح و وفاق بین سازمان ملل را لازمه موفقیت این اداره دانست و گفت: باید صلح و وفاق بین همه کارکنان وجود داشته باشد تا بتوانند با مهربانی از یکدیگر حمایت کرده و در زمینه های مختلف به یکدیگر کمک کنند. ماموریت ها

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار رضایی با تاکید بر تهدید فضای مجازی گفت: دشمن تعصب، ایمان و اعتقادات خانواده ها را از طریق فضای مجازی هدف قرار داده و در صدد تخریب نهادهای خانواده است. این یک تهدید بزرگ برای جامعه است و باید با این تهدید برخورد جدی کرد.

انتهای پیام