افتتاح پایگاه‌های امدادی و خدمات درمانی رایگان هلال احمر در مناطق محروم طی دهه فجر

افتتاح پایگاه‌های امدادی و خدمات درمانی رایگان هلال احمر در مناطق محروم طی دهه فجر

رئیس کل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم اقدامات و خدمات این جمعیت در ایام دهه فجر؛ وی در این ایام از تامین سدهای امدادی بین المللی، کلینیک های توانبخشی و خدمات کاروان های سلامت هلال احمر در مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش آسانا و بر اساس اطلاعات جمعیت هلال احمر؛ اشکان موسوی – رئیس روابط عمومی و سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اهم فعالیت ها و خدمات این جمعیت در مراسم دهه فجر گفت: این ایام اقدامات جمعیت هلال احمر به عشرت است. «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده» شعار محوری روشن و با هدف خدمت رسانی به شهروندان برگزار می شود.

موسوی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در روز 12 بهمن در تهران و 22 اسفند ماه در سراسر کشور مسئولیت پوشش امدادرسانی را بر عهده دارد. همچنین در دهه فجر تعدادی پروژه عمرانی برای این جمعیت از جمله سدهای امدادی بین المللی در استان های کرمان و سیستان و بلوچستان، سه مرکز توانبخشی و پروژه هایی مانند مدارس نمادین در ده استان کشور از جمله احداث مدارس تاریک انجام شد. در شیراز شش مرکز در شماری از استان های کشور، مراکز آموزشی ویژه خانه های حلال افتتاح می شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر در مراسم دهه فجر افزود: از ابتدای دهه فجر تاکنون به 45 هزار نفر از شهروندان در خانه‌های حلال، مساجد و مدارس آموزش کمک‌های اولیه و امداد و کمک‌های اولیه ارائه شده و همچنین ارسال این مجموعه همچنان ادامه دارد. «خدمت» در مناطق محروم کشور با اجرای 45 طرح فقرزدایی با 45 کاروان سلامت آغاز می شود. همچنین به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی روز سه شنبه هفدهم بهمن ماه در مراکز بهداشتی درمانی این جمعیت در سراسر کشور رصد می شود.ارایه خدمات توانبخشی به شهروندان با 20 درصد تخفیف.

وی در پایان به اجرای طرح های فرهنگی توسط موسسات خیریه و جوانان شهرستان ساری میس و همچنین اجرای طرح های فرهنگی موسسات خیریه و جوانان اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور هفدهم دی ماه برگزار می شود. ماه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی بهمن افتتاح شود. .

انتهای پیام