اخبار کسب و کارعمومی

قیمت دکل مهاری جی 35 در تهران

امروزه استفاده کردن از موبایل، شبکه‌های مخابراتی و … بیش از پیش رو به گسترش است. برای ایجاد ارتباطات شبکه‌ای از دکل‌هایی همچون دکل مهاری استفاده می‌شود. این دکل به دلیل وزن سبک، نصب آسان و هزینه‌ کمی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دکل در شبکه‌های رادیویی، رایانه‌ای، مخابراتی، موبایلی و… به کار گرفته می‌شود. این دکل دارای انواع مختلف G35، G45، G55، G65 و G80 است. شما می‌توانید انواع دکل مهاری سری G را در گروه تولیدی دکل بان با بالاترین کیفیت و قیمت دکل مهاری مناسب خریداری کنید. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا به بررسی تخصصی درباره این دکل و انواع و مشخصات آنها بپردازیم.

قیمت دکل مهاری جی 35 در تهران

قیمت دکل مهاری g45 چهار وجهی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

* **ارتفاع دکل:** هرچه ارتفاع دکل بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

* **نوع دکل:** دکل‌های مهاری در انواع مختلفی مانند G35، G45، G55 و غیره تولید می‌شوند. هر نوع دکل دارای مشخصات فنی و قیمت متفاوتی است.

* **ضخامت ورق**: هرچه ضخامت ورق دکل بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

* **نوع  مهار**: دکل‌های مهاری می‌توانند با استفاده از سیم مهار یا تسمه مهار نصب شوند. قیمت دکل‌هایی که از سیم مهار استفاده می‌کنند، به طور کلی ارزان‌تر از دکل‌هایی است که از تسمه مهار استفاده می‌کنند.

* **برند سازنده:** برندهای مختلف دکل مهاری، قیمت‌های متفاوتی دارند.

* **نوسانات بازار:** قیمت دکل‌های مهاری به دلیل نوسانات بازار ارز و فولاد، دائماً در حال تغییر است.

برای اطلاع دقیق از قیمت دکل مهاری، می‌توانید با شرکت‌های تولید کننده یا فروشنده دکل‌های مهاری تماس گرفته و استعلام قیمت کنید.

قیمت دکل مهاری جی 35 در تهران

در اینجا لیست قیمت تقریبی دکل‌های مهاری با ارتفاع‌های مختلف ارائه شده است:

* **دکل مهاری G35 ارتفاع 12 متر:** 5 تا 7 میلیون تومان

* **دکل مهاری G35 ارتفاع 18 متر:** 7 تا 10 میلیون تومان

* **دکل مهاری G35 ارتفاع 24 متر:** 10 تا 15 میلیون تومان

* **دکل مهاری G45 ارتفاع 30 متر:** 15 تا 20 میلیون تومان

* **دکل مهاری G55 ارتفاع 36 متر:** 20 تا 25 میلیون تومان

**توجه:** قیمت‌های ذکر شده فقط برای اطلاع  شما  می‌باشد و ممکن است قیمت  دقیق  دکل  با توجه  به  عواملی  که  ذکر  شد  متفاوت  باشد.

قیمت دکل مهاری

دکل مهاری g35 سه وجهی به فاکتورهای مختلفی وابسته است. برنامه ریزی سایت دکل جدید با توجه به بسیاری از تصمیمات مرتبط با یکدیگر، یک چالش پیچیده و بزرگ است. الزاماتی که نیاز به دکل را فزایش می دهد بر ارتفاع آن تاثیر می گذارد؛ که سپس بر نوع دکل و اندازه زمین تاثیر می گذارد. با توجه به این مولفه های وابسته به یکدیگر، پیدا کردن روشی که قیمت دکل مهاری را مشخص کند می تواند دشوار باشد. از آنجایی که هزینه به طور معمول یک محرک اصلی برای پروژه های سرمایه ای است، شناسایی راه مناسب با تجزیه و تحلیل هزینه و بینشی برای برنامه ریزی می تواند یک مزیت بزرگ برای تیم های پروژه دکل جدید باشد.

دکل‌های مهاری به علت قیمت کم و نصب و جمع‌آوری راحت‌تر یکی از پرکاربردترین دکل‌ها در ایران می‌باشد. به هر قسمت جداشونده دکل که بر روی هم سوار می‌شوند سکشن(section) می‌گویند. غالباَ سکشن‌ها دکل‌ مهاری را به صورت سه‌وجهی یا چهار‌وجهی میسازند و فاصله‌ای که دو پایه آن‌ها از هم دیگر دارند را بر حسب سانتی‌متر در مقابل حرف G نمایش می‌دهند. مثلا در دکل سه وجهی G35 یعنی فاصله هر پایه نسبت به پایه کناری‌اش 35 سانتی‌متر می‌باشد.

قیمت دکل مهاری جی 35 در تهران

دیتاشیت نصب مهارکش و مهاری در دکل مهاری

معایب و مزایای دکل‌های مهاری

دکل‌های مهاری به علت وجود مهارکش‌هایی که دکل را نگه‌ می‌دارند، نیازمند محیط وسیع برای نصب هستند. همچنین این دکل‌ها محدودیت ارتفاع در نصب نیز دارند به طوری که بر اساس استاندار‌ها و قوانین شهرسازی، حداکثر ارتفاع قابل نصب دکل مهاری 90 متر است. از طرفی به علت سبک بودن این سازه‌ها امکان نصب در هر مکانی از قبیل سقف کارگاه‌ها، ساختمان‌ها و سوله‌ها میسر است. در مقابل، دکل‌های خودایستا نیازمند یک محیط مشخصی از زمین هستند و بر روی سقف ساختمان‌ها نصب نمی‌شوند. البته قیمت دکل مهاری نسبت به دکل خودایستا بسیار کم‌تر و معقول‌تر است.

دکل مهاری G35

دکل مهاری G35 یکی از انواع دکل های مهاری است که ظاهری سه ضلعی دارد. دکل مهاری G35 به صورت سکشن های سه متری است و پایه های لوله نمره ۳ دارند. وقتی می گویند دکل مهاری به این معنی است که توسط سیم مهار که نام دیگر آن بوکسل است به زمین مهار می شود و ممکن است به هر تکیه گاه دیگری جز زمین نیز مهار شود. دکل مهاری G35 نیز یکی از این مواردی است که در محیط هایی با وسعت زیاد کاربرد دارد و سبک بودن آن سبب ایجاد فوایدی در آن شده است.

یکی از مدل های دکل مهاری، دکل مهاری G35 است که سه ضلعی می باشد و دارای قطعاتی به اندازه ۳ متر است که به آن سکشن می گویند. نمره پایه های آن لوله سه است و اتصال خرپایی را در نوع A خواهید دید که نمره میلگردهای آن هشت می باشد. از دکل G35 که باربری پایینی دارند برای نصب کردن دیش های کوچک اینترنتی و یا آنتن های بی سیم می توان استفاده نمود. عددی که در مقابل حرف G گذاشته می شود عرض قاعده بخش ها را نشان می دهد که یعنی در دکل مهاری G35 اندازه قاعده هر وجه دکل ۳۵ سانتی متر است و بیشترین ارتفاع مربوط به این دکل مهاری سی و شش متر خواهد بود.