آموزش دانلود مایکت برای کامپیوتر

مایکت یکی از موفق ترین اپلیکیشن های ایرانی در زمینه دانلود و نصب بازی و اپلیکیشن برای گوشی های اندرویدی است. بسیاری از کاربران ایرانی بازی های اندروید را از این اپ استور دانلود و نصب می کنند. MyKate فقط در گوشی های اندرویدی قابل دسترسی است و هنوز نسخه رسمی برای ویندوز وجود ندارد. اما بسیاری از کاربران به دنبال دانلود Mycat برای کامپیوتر خود هستند. در این مقاله روش هایی برای دانلود بازی اندروید و نصب Myket بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ ارائه کرده ایم.

آموزش دانلود مایکت برای کامپیوتر

Mykit را برای رایانه شخصی ویندوز 10/11 و 8/7 دانلود کنید

در ادامه این مقاله روشی آسان و سریع برای نصب Myket بر روی لپ تاپ یا رایانه شخصی ویندوز 11/10/7/8 را توضیح خواهیم داد.

شبیه ساز یک برنامه عالی برای اجرای بازی ها و برنامه های اندروید بر روی کامپیوتر ویندوزی است. با استفاده از شبیه ساز مانند BlueStacks، می توانید MyKit یا هر برنامه اندرویدی را روی رایانه خود اجرا کنید. بنابراین پس از نصب این شبیه ساز ویندوز گوشی اندروید خواهد بود. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

شما می توانید لیست کامل شبیه سازهای اندروید را در مقاله ما مشاهده کنید. شما باید یکی از برنامه های شبیه ساز فهرست شده در مقاله مرتبط را انتخاب کنید. در زیر نحوه استفاده از شبیه ساز BlueStack که یکی از بهترین شبیه سازهای ویندوز است، آورده شده است. شما باید همین کار را در شبیه سازهای دیگر انجام دهید.

در مرحله اول، باید نرم افزار شبیه ساز Bluestacks (این لینک) را بر روی لپ تاپ/کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید.

اکنون فایل Miket Apk را از وب سایت رسمی آنها دانلود کنید. (لینک مستقیم برای دانلود Myket Apk ????)

حالا روی فایل دانلود شده دوبار کلیک کنید و مستقیما نصب کنید.

درست مانند نصب یک برنامه در اندروید، برای پذیرش مجوز، روی Install کلیک کنید.

چند ثانیه صبر کنید تا برنامه نصب شود. برای دانلود مایکت با لینک مستقیم کلیک نمایید.

تمام شد! به این ترتیب، با نصب Bluestacks، می توانید از Mykit در رایانه خود استفاده کنید. اگر می خواهید شبیه سازهای دیگر را امتحان کنید، باید فایل apk MYket را روی شبیه ساز نصب کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، اگر مشکلی در رابطه با این موضوع دارید، آن را از قسمت نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

آیا می توان از نسخه وب mykit استفاده کرد؟

شما می توانید از طریق مرورگر رایانه خود به آدرس https://myket.ir به نسخه وب مایکت دسترسی داشته باشید. اما نمی توانید برنامه یا بازی را از آنجا دانلود کنید. با کلیک بر روی گزینه نصب یک برنامه یا بازی، برنامه MyKate دانلود می شود.

بهترین راه برای دانلود Miket برای کامپیوتر چیست؟

بهترین و تنها راه برای استفاده از Mykit در رایانه، استفاده از شبیه ساز اندروید است. شبیه سازها به شما یک اندروید قابل اجرا بر روی کامپیوترتان می دهند.