فرهنگ و هنر

دادستان جدید گنبدکاووس معارفه شد

دادستان جدید گنبدکاووس معارفه شد

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از گرگان ، حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان صبح امروز با حضور در شهرستان گنبدکاووس ، حکم دادستانی این شهرستان را به محمد ارمی ابلاغ  و از تلاش های دادستان سابق این شهرستان قدردانی کرد.

آسیابی در مراسم معرفی دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس با گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی گفت:همانطور که حیات ایشان مایه برکت  بود ، شهادت آیت‌الله رئیسی نیز سبب اتحاد و وحدت بین مردم و عزت سیاسی کشور شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه این مراسم از دادستان شهرستان گنبدکاووس خواست: مردم‌داری، میدانی بودن و اقدام انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند.
آسیابی به اشاره به شعار سال گفت:  حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها و همچنین توجه به حقوق عامه، در دستور کار دادستان خواهد بود.

وی با تاکید بر این که  رضایتمندی مردم و تکریم ارباب رجوع هدف اصلی ماست، گفت: البته رضایت مردم به این معنی نیست که درخواست های غیرقانونی اجابت شود بلکه باید با زبان خوش مردم قانع شوند .

آسیابی با بیان این که در دستگاه قضایی حتی یک درصد نارضایتی به علت رفتار نامناسب پذیرفته نیست، تاکید کرد: باید اتاق رئیس دادگستری و دادستان ها در حوزه های قضایی به روی مردم باز باشد  و اگر مشکل مردم در شهرستان ها حل نشد، ما  در اداره کل دادگستری در خدمت مردم و پاسخگوی آنان خواهیم بود .

وی گفت:  دادستان جدید نیروی انقلابی ، متدین،  قاطع و مرد عمل است .

گفتنی است ارمی تا پیش از این، معاون دادستان گرگان بود، حسینعلی ایزد دادستان سابق شهرستان گنبدکاووس نیز به سمت معاون دادستان مرکز استان منصوب شد .

انتهای پیام/

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.