دستگیری خرده فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان باعث افزایش احساس امنیت در محلات می‌شود

دستگیری بیش از ۳۲۰۰ خرده فروش موادمخدر در کشور طی ۲ روز/ جمع‌آوری ۱۲هزار معتاد متجاهر

فرزانه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: تلاش می کنیم با همکاری و همکاری همه دستگاه های ذیربط گام های خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برداریم.

به گزارش تیتر نیوز، سردار ایرج کاکاوند در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کمسیون حمایت از مبارزه با مواد مخدر استان یزد اظهار کرد: پلیس استان برای تامین امنیت مطلوب در استان یزد از زحمات کارکنان و نیروی انتظامی تشکر می کند. .

وی افزود: بحث مبارزه با مواد مخدر کاری سخت، خستگی ناپذیر و بسیار سخت است. زیرا در تمامی جوانب این ماموریت مهم باید شبانه روزی کار کنید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرجه، معضل مواد مخدر را مایه نگرانی مردم و خانواده ها دانست و گفت: هر جا معتادان هستند، مردم نگران هستند و تاثیر بدی بر زندگی شهروندان می گذارد احساس امنیت.

سردار کاکاوند با بیان اینکه مبارزه جدی و مستمر با قاچاق مواد مخدر در فراجه مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: در سال جاری فراجهان تقویت اطلاعات، دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر را اعلام کرده اند. مهمترین این اولویت هاست

این مقام عالی انتظامی کشور کارکنان اطلاعاتی را برای موفقیت در ماموریت ها بسیار مهم دانست و افزود: پیچیدگی و تغییر روش ها و تاکتیک های قاچاقچیان یکی از عوامل مهمی است که باید در برابر مواد مخدر کنترل شود پرسنل در مبارزه با

فرزانه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: موضوع معتادان متجاهر و خرده فروشی تریاک موضوعی مهم در اجرای قانون کشور است. در همسایگی.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی نقش حوزه اجتماعی، آموزش و آگاهی را در رسالت مبارزه با مواد مخدر مهم خواند و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با اقدامات لازم گام های خوبی برداشته باشیم. و همکاری همه ارگان های ذیربط به نتایج خوبی می رسد.

انتهای پیام