حوادث

تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

تیراندازی در عروسی، پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

آفتاب نیوز:

علی حسنوند با اشاره به تیراندازی ظهر امروز در تالار افلاک گفت: تیراندازی در مراسم عروسی در این تالار باعث اختلال در روند پروازهای فرودگاه خرم آباد شد و تعدادی از مسافران در این فرودگاه کشته شدند.

وی افزود: مدیر تالار افلاک خرم آباد به تذکرات ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و با دستور دادستان این سالن پلمپ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان تصریح کرد: در شهرستان خرم آباد عده ای در مراسم عروسی تیراندازی هوایی می کنند که نارضایتی و اعتراض شهروندان و مردم را در پی داشته است.

حسنوند تاکید کرد: هر چند این تیراندازی هوایی و با سلاح های مجاز است اما برهم زننده امنیت و نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت است و با مجرمان قاطعانه برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و سنت تیراندازی در رویدادهای تفریحی بدون توجه به خطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی، می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر شود

وی نسبت به استفاده از سلاح در مجالس عروسی هشدار داد و گفت: برای متخلفان به اشد مجازات قانونی و اقدامات قانونی برای لغو مجوز اسلحه انجام می شود.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.