قیمت تلویزیون ال جی 75NANO80 سایز 75 اینچ، فناوری NANO CELL

 

قیمت و مشخصات تلویزیون ال جی 75NANO80 سایز 75 سانتی متر ، چنگال هوشمند

تلویزیون ال جی 75NANO80

نام تجاری LG دارای سابقه و فعالیت طولانی در زمینه تولید خانگی است و همچنین ، محصولات این شرکت به طور گسترده در کشور ما یافت می شود و در واقع بسیار محبوب هستند. io. این شرکت تمام تلاش خود را برای عرضه محصولات جدید هر ساله با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی و جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان می کند. یکی از محبوب ترین مدل های تولید شده در سال 2021 تلویزیون ال جی 75NANO80 دیا

ما نگاهی به اندازه 75 اینچی این تلویزیون ال جی می اندازیم که به طور خلاصه 75NANO80 نامیده می شود و ویژگی های آن را به صورت کامل و کامل برای شما عزیزان توضیح می دهیم. تلویزیون ال جی 75NANO80 به دلیل اندازه ای که دارد ، برای طیف وسیعی از محیط ها بسیار مناسب است و کیفیت بالایی را برای دکوراسیون داخلی ارائه می دهد. و در صورت تمایل می توانید این تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

صفحه نمایش این تلویزیون از فناوری نانوسل ساخته شده است ، این فناوری می تواند تصاویری با رنگ های طبیعی و بسیار جذاب تولید کند. کیفیت صدای این محصول نیز بسیار خوب است ، بدین منظور از توان 20 وات در محصول استفاده شده است. تعداد زیادی پردازنده قدرتمند برای بهبود کیفیت تصاویر خروجی استفاده شده است که می تواند با استفاده از روش های مختلف به بهبود خروجی کمک کند.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدلهای همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

این تلویزیون همچنین یک پیشنهاد خوب برای طرفداران بازی کنسول است زیرا از فناوری ALLM (کاهش نویز ورودی) و همچنین HGIG پشتیبانی می کند. رابط کاربری تلویزیون LG 75NANO80 از سیستم عامل WebOs استفاده می کند که ویژگی های متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این تلویزیون همچنین دارای یک مرورگر وب است که به کاربران امکان می دهد در اینترنت جستجو کرده و محتوای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنند. پورت های مختلفی برای اتصال دستگاه های خارجی به تلویزیون مانند پورت های USB و HDMI پشتیبانی می شود.

کیفیت تصویر در تلویزیون LG 75NANO80

قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ LG 75NANO80

کیفیت تصویر در تلویزیون یکی از متمایزترین ویژگی ها برای سازندگان و سازندگان و خریداران محصول است. به همین دلیل است که تولیدکنندگان مختلف تلویزیون سعی می کنند از آخرین فناوری برای بهبود کیفیت خروجی استفاده کنند. تلویزیون ال جی 75NANO80 او از فناوری نانوسل برای ساخت صفحه استفاده کرد.

در واقع نانو سلول ها از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ ها ، فیلتر کردن رنگ های کم رنگ و تیره روی صفحه و نمایش رنگ های جذاب و جذاب برای کاربر استفاده می کنند. بنابراین ، با استفاده از این فناوری ، تصویری که در محصول به کاربر نشان داده می شود ، تصویری جذاب و واضح است و از رنگ های شاد و گرم در این تصاویر بسیار استفاده می شود. کیفیت تصویر تولید شده توسط این تلویزیون 4K است که کیفیت تصویر را چندین برابر بیشتر از یک تلویزیون با کیفیت HD یا Full HD ارائه می دهد.

رزولوشن این تلویزیون 2160 38 3840 پیکسل است که تعداد پیکسلی است که کوچکترین جزئیات را در تصویر ایجاد می کند ، که به کاربر اجازه می دهد لذت خود را از تماشای برنامه مورد نظر افزایش دهد. برای افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون 75NANO80 ، از قابلیت HDR استفاده می شود که از فرمت های HDR10 PRO و HLG پشتیبانی می کند. استفاده از ویژگی HLG باعث می شود رنگ های مورد استفاده در تصویر بسیار افزایش یابد ، در نتیجه ، تصویر پر جنب و جوش تری به تصویر منتقل می شود.

افرادی که زمان زیادی را صرف تماشای فیلم ها و سریال ها می کنند ، از نمایش FilmMaker در این تلویزیون داخلی بسیار راضی خواهند بود ، زیرا تصاویر همانطور که توسط فیلمساز در نظر گرفته شده است در تلویزیون واقعی نشان داده می شوند. تلویزیون ال جی 75NANO80 همچنین از فناوری Wide Views Angle پشتیبانی می کند ، بدین معنی که کاربر می تواند خروجی را بدون از بین رفتن وضوح یا کیفیت تصویر در مناطق و زوایای تلویزیون روی صفحه مشاهده کند.

طراحی زیبا برای تلویزیون ال جی 75NANO80 2021

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG 75NANO80

تلویزیون ال جی 75NANO80 طراحی زیبا و کاربردی دارد. این تلویزیون دارای ضخامت نازک و یک حاشیه باریک است که شما را از تماشای حواس هنگام تماشای برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود دور می کند و دید بیشتری به شما می دهد و برای نصب روی دیوار و همچنین نصب روی دیوار ایده آل است. در کنار تلویزیون ، می توانید تلویزیون ال جی را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای فضای داخلی دلخواه خود لذت ببرید.

تلویزیون 75 اینچی LG NANO80

قیمت و خرید تلویزیون ال جی NANO80 75 اینچ

تلویزیون هایی با فرمت های جداگانه دارای رتبه بالاتری نسبت به تلویزیون هایی هستند که از پردازنده های جداگانه برای مناطق مختلف تلویزیون از جمله کنتراست ، کیفیت صدا و فیلم و همچنین طیف رنگی قابل نمایش در تلویزیون استفاده نمی کنند. به عبارت دیگر ، همه تلویزیون های پیشرفته و پیشرفته از پردازنده های قدرتمند برای بهبود کیفیت تلویزیون استفاده می کنند.

تلویزیون ال جی 75NANO80 از پردازشگر تصویر چهار هسته ای 4K استفاده می کند. این پردازنده وظیفه کلیه کارهای مربوط به پردازش و بهینه سازی اجزای مختلف تلویزیون را بر عهده دارد. در حقیقت ، کامپایلر قبل از انتقال تصاویر به نمایشگر تصویر ، تمام کارهای لازم را برای بهبود کیفیت تصویر و صدا انجام می دهد. یکی از جالب ترین عملکردهای استفاده شده در این تلویزیون برای بهبود فضای داخلی تصویر ، 4K Upscaler نام دارد.

این ویژگی به گونه ای کار می کند که کیفیت تصاویر ارسال شده به تلویزیون از کیفیت پایین و غیر ضروری برخوردار نیست ، با این ویژگی کیفیت تصاویر به 4K ارتقا یافته است. این تصاویر و این فناوری به دلیل کیفیت تصویر پایین ، همیشه خروجی را با بالاترین استاندارد ممکن به بیننده می دهد. تلویزیون ال جی 75NANO80 از سرعت انتقال تصویر 120 هرتز استفاده می کند که می تواند تصاویر را با وضوح بالا و خروجی صاف نمایش دهد.

AI Picture همچنین اجازه می دهد تا کیفیت تصویر خروجی به طور خودکار با توجه به محتوا و نوع پخش شده در تلویزیون تنظیم شود و در نتیجه کاربر از تماشای برنامه لذت می برد.

کیفیت صدا در تلویزیون 75 اینچی LG 75NANO80

شرح و بررسی دقیق تلویزیون 75 اینچی LG NANO80

تلویزیون ال جی دارای صدای بالا و با کیفیتی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلویزیون دارای سیستم صوتی و کانال خروجی 20 وات است. یکی از ویژگی های این تلویزیون LG Sound Sync و Audio Output with you می باشد که به راحتی می تواند ماسه را به تلویزیون متصل کرده و همزمان صدای همزمان را از تلویزیون پخش کند.

تلویزیون ال جی همچنین از فناوری Ultra Surround برای تولید صدا در اطراف شما استفاده می کند. تلویزیون ال جی از Clear Voice III استفاده می کند که نویز اضافی را در ارتباط کاهش می دهد و می توانید صدایی واضح و متمایز دریافت کنید. در بالا گوش دهید. همچنین می توانید از AI Sound Technology برای تنظیم صدای خروجی در تلویزیون با توجه به محتوایی که برای شما پخش می شود ، استفاده کنید.

علاوه بر مدل ذکر شده ، تلویزیون 55 اینچی LG 55UT661 با ظرافت و کیفیت بالا برای اکثر خریداران اولویت اصلی است.

تلویزیون هوشمند ال جی 75NANO80

قیمت و خرید تلویزیون هوشمند 75NANO80

یکی از جذاب ترین ویژگی های این تلویزیون زنگ ورزش است که به شما یادآوری می کند که یک رویداد مهم ورزشی شروع یا به پایان می رسد ، حتی اگر به چیز دیگری در داخل آن نگاه می کنید. صفحه تلویزیون رویدادهای مهم بازی را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید دستگاه ذهنی خود را با استفاده از بلوتوث و قابلیت Wi-Fi به تلویزیون متصل کرده و برنامه ها یا فیلم های مورد علاقه خود را روی صفحه بزرگتر مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی 75NANO80 دارای برنامه ها و کاربران متنوعی است که آنها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. این تلویزیون از سیستم عامل Webos می آید که دسترسی به آن از منو بسیار آسان است و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. تلویزیون ال جی دارای 4 درگاه HDMI و 2 درگاه USB است که می توانید از کابل USB برای مشاهده داخل فلش مموری یا هارد اکسترنال خود استفاده کنید.

منبع : قیمت تلویزیون ال جی 75NANO80 سایز 75 اینچ، فناوری NANO CELL