عمومیاخبار کسب و کار

مرکز پخش عمده پاور بانک

میکروفن اسپیکر دار دارای رنگ های صورتی ، طلایی ، آبی ، قرمز ، مشکی و رنگ های مختلف دیگر است که در صورت سفارش ، ارسال رنگ به صورت کاملا رندوم می باشد. این اسپیکر در رنگ های متنوعی موجود است و همچنین ضد آب است. این نوع کابل شرایط بسیار مناسبی را برای شارژ کردن دستگاه های هوشمند مثل موبایل و تبلت فراهم می کند. با خیال راحت می توانید اسپیکر بلوتوثی را در ماسه قرار دهید، بنابراین حتی اگر گرد و غبار روی بلندگوها بشیند، اشکالی ندارد. بیشتر بلندگوهای بلوتوثی کوچک و قابل حمل هستند، شما می توانید آن را به راحتی به پارک، ساحل یا هرجای دیگر ببرید و به صورت گروهی موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. صدای پخش شده را میتوانید از طریق گوشی موبایل خود و یا کلید های تنظیم صدای روی میکروفن کم یا زیاد کنید. موارد شرح شده نتیجه بررسی های تهران تخفیف است اما میتوانید برای توضیحات کامل به کاتالوگ یا توضیحات درج شده بر روی جعبه میکروفن مراجعه کنید. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل هستند و مانند سایر محصولات الکترونیکی قابل حمل، به برق نیز نیاز دارند و باتری های آن ها نیز برق مورد نیاز را تأمین می کنند.

در واقع این بلندگوها به گونه ای طراحی شده اند که در هر محیطی قابل استفاده باشند، ولی بعضی از بلندگو ها این قابلیت را ندارند و زود خراب می شوند. در صورتی که به دنبال خرید اسپیکر بلوتوث هستید؛ ما طیف وسیعی از اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار جهانی را جهت فروش در اختیار شما قرار دادهایم و میتوانید در میان مدلهای متنوع و باکیفیت از برندهای مطرح محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. میکروفن های که هب همراه اسپیکر عرضه شده اند اغلب دارای طرح های شیک و زیبایی هستند که علاوه بر خود میکروفون، دسته میکروفن ، اسپیکر دارای کلید های مختلف کنترلی بر روی بدنه آن هستند که طراحی آن را زیباتر کرده اند و همین باعث محبوبیت بیشتر آنها در کنار کارایی وعملکرد آنها شده است. اسپیکرهای بلوتوثی انواع مختلفی دارند، که شما بر اساس نیاز و سلیقه، می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید این مورد بستگی به این دارد که کجا می خواهید از این اسپیکر استفاده کنید: در خانه، ماشین، خارج از منزل یا مسافرت. اگر فلش یا مموری بر روی دستگاه نصب است با فشردن و نگه داشتن کلید رکورد REC میتوانید اقدام به ذخیره و ضبط کردن صدای خود کنید، البته این مورد را ما تست نکرده ایم و از بابت ضبط صدا مطمئن نیستیم.

با این باتری میتوانید اسپیکر را ظرف ۳/۵ ساعت شارژ کنید و تا ۱۲ ساعت از آن استفاده کنید. این که ما می توانیم از اسپیکر بلوتوثی در هر جایی استفاده کنیم، قدرت بالای این بلندگو را نشان می دهد. این، جایی است که اسپیکر بلوتوثی به کمک شما می آید. این اسپیکر دسکتاپ با قیمت ارزان می تواند برای کسانی که عاشق گوش دادن به موسیقی در خانه و اتاق خود هستند مناسب باشد. هر چند که با استفاده از روش های مختلف اتصال می توان صدای تلویزیون یا کامپیوتر را هم از این اسپیکر ها شنید اما امروزه با توجه به اهمیت روز افزون موسیقی در بین مردم داشتن یک اسپیکر فقط برای گوش دادن به موزیک در خانه نیازی کاملا طبیعی محسوب می شود. اگر دقت کرده باشید، اکثر فیلم های سینمایی یا بازی های ویدیویی، دارای افکت های صوتی و جلوه های ویژه ای هستند که جزئیات زیادی را در خود قرار داده اند و نیاز است تا تمامی این جزئیات به صورت واقعی به گوش شنونده برسد. از آنجا که تلفن شما انواع موسیقی ها را دارد، هر کجا باشید، قطعاً دوست دارید با صدای بلند موسیقی گوش کنید.

وقتی بخواهیم فرکانس بمتری را پخشکنیم، از باندهای معروف به سابووفر استفاده میکنیم. این بلندگوهای بلوتوثی می توانند به همه تلفن های همراه هوشمند وصل شوند. اسپیکر به صورت بی سیم به تلفن های هوشمند، تبلت ها یا هر دستگاه دیگری وصل می شوند، بنابراین برای وصل شدن، به سیم های اضافی یا چیز دیگری احتیاج ندارند. می توانید از طریق بلوتوث به تلفن یا لپ تاپ خود وصل کنید. تبدیل چندین دستگاه از قبیل اسپیکر بلوتوث، اسپیکر فلش خور و مموری خور با میکروفون باعث شده است که تنها با خرید یک دستگاه و پرداخت یک هزینه همه این موارد را در کنار هم داشته باشید و بتوانید در زمان های مورد نیاز از هرکدام که میخواهید استفاده کنید. برای خرید آنلاین اسپیکر میتوانید انواع اسپیکر برندهای مختلف را در این صفحه ببینید و اگر همچنان برای خرید اسپیکر خوب و با کیفیت مردد بودید، با کارشناسان ما در سایت تکنولایف تماس بگیرید تا شما را برای خرید اسپیکر خوب راهنمایی کنند. این مدل میکروفن هم دارد و میتوانید با همین اسپیکر بدون نیاز به لمس گوشی، مکالمه کنید و به تماسهای خود پاسخ دهید. هر چند شکل ظاهری هم می تواند در جذب کردن مشتری موثر باشد اما آن چیزی که مشتری انبوه را به سمت شما جذب می کند کیفیت بالای محصولات است.

https://khademitech.com/product-category/محصولات/موبایل/شارژر/پاوربانک/