اجتماعیاخبار کسب و کار

لباس شخصیت های کارتونی دختر کفشدوزکی

لباس شخصیت های مختلف در انیمیشن دختر کفشدوزکی

پر مخاطب تربن انیمیشن امسال ماجراجویی در پاریس است که طیف مخاطبین این سریال انیمیشن بسیار گسترده است به نحوی که از کوذکان  4ساله تا نوجوانان 14 ساله این سریال را دنبال می کنند و لباس گربه سیاه پسرانه بسیار پرفروش شده است. لوازم تم تولد این انیمیشن چند ماهی ست که توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده ست و کم کم در حال ورود به بازار است و اما لباس شخصیت های اصلی این انیمیشن  هنوز توسط وارد کنندگان وارد نشده است. البته یکی دو تا از وارد کنندگان در تعداد محدودی دختر کفشدوزکی را وارد کرده اند که این لباس از نظر کیفیت ضعیف است و پارچه این لباس از مواد پلی استیلی ست و دوام  چندانی ندارد.

اما به دلیل قیمت پایین این لباس نسبت به نمونه باکیفیت لباس دختر کفشدوزکی که توسط  فروشگاه میلی جون تولید شده است . برخی از خانواده ها ترجیح می دهند نمونه وارداتی را تهیه کنند . فروشگاه اینترنتی میلی جون هم نمونه ارزان قیمت لباس دختر کغشدوزکی را دارد  و هم نمونه باکیفیت لباس دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای را تولید کرده و به هموطنان عرضه می نماید.

شخصیت های اصلی این انیمیشن در فصل دوم عبارتند از دختر کفشدوزکی؛ پسر گربه ای, روباه قرمز ؛ ملکه زنبور است که لباس این شخصیت های اصلی توسط تیم طراحی فروشگاه میلی جون طراحی و تولید شده است .برای سفارش لباس های شخصیت های اصلی انیمیشن ماجراجویی در پاریس با فروشگاه میلی جون تماس بگیرید.

فروشگاه میلی جون از لباس در تولید استند دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای ؛ بنر و گیفت نمدی دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای وهمپمین ماسک نمدی این دو شخصیت را طراحی و تولید می نماید. همچنین کیفیت و قیمت لباس دختر کفشدوزکی و گربه سیاه در این فروشگاه بسیار مناسب است و در همان نگاه اول این نکاته را خواهید فهمید.

لباس شخصیت های کارتونی دختر کفشدوزکی

آشنایی با لباس شخصیت های کارتونی

در حال حاضر کارتون های بسیار زیادی برای کودکان ساخته می شود که شخصیت های بسیار جذابی را به آن ها معرفی می کنند که لباس های خاص و منحصر به فردی دارند. کودکان علاقه ی زیادی به این کاراکترها پیدا می کنند و دوست دارند که لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی خود را بپوشند.

به دلیل استقبال زیاد کودکان و خانواده ها از این امر، بسیاری از طراحان سعی کرده اند که لباس این کاراکترها را بسازند و در سایز های مختلف در اختیار کودکان قرار دهند. زیرا پوشیدن این لباس ها مزایای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به بالا بردن و افزایش قدرت تخیل بچه ها، افزایش هوش کودکان، بالا رفتن اعتماد به نفس آن ها، تجربه ی کوتاهی از زندگی واقعی، مقابله با ترس ها و نگرانی ها و … اشاره کرد.

مزایای خرید لباس شخصیت های کارتونی

لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی بچه ها می تواند روی خلاقیت و هوش بچه ها اثرات زیادی بگذارد به همین سبب خانواده ها باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند. زمانی که بچه ها لباس شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی خود را به تن می کنند، احساس قدرتمند بودن می کنند و اعتماد به نفس آن ها به میزان چشمگیری بالا می رود.

بهترین و معروف ترین لباس کاراکترهای فیلم و کارتون

انیمیشن ها و کارتون های زیادی برای بچه ها ساخته شده است که هر کدام از آن ها یک شخصیت ابر قهرمان و شاخص دارد که دختران و پسران دوست دارند شبیه به آن شوند. این کارتون ها به صورت دخترانه و پسرانه تهیه می شوند و هر کدام از آن ها می توانند شخصیت مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند. از معروف ترین شخصیت های کارتونی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مرد عنکبوتی، بتمن، سوپرمن، السا، تک شاخ، سگ نگهبان، ملکه زنبور، دختر کفشدوزکی، گربه ی سیاه، هری پاتر و … مهم ترین کاراکترهای کارتونی هستند که بچه ها آن ها را دوست دارند و علاقه دارند که لباس آن ها را به تن کنند و خود را شبیه آن ها کنند.

آشنایی با برخی شخصیت ها :

مرد عنکبوتی، بتمن و سوپرمن ابرقهرمان در کمیک بوک های (کتاب های کمیک) آمریکایی هستند. اسب تک شاخ یا unicorn شخصیت های انیمیشن پونی کوچولو هستند. در داستان این فیلم دشمنان هفت دوست می خواهند به شهر «کَنتِرلات» حمله کنند. آن ها تصمیم می‌گیرند برای جلوگیری از حمله دشمنان شهر زیبایشان را ترک کنند و وارد یک ماجراجویی شوند. السا را تقریبا همه می شناسند. شخصیت محبوب و دوست داشتنی فروزن که در قصر یخی اش تنها زندگی می کند.

سگ های نگهبان در قالب بازی و کارتون عرضه شده است. در نسخه بازی، داستان پیرامون یک حادثهٔ واقعی در سال ۲۰۰۳ در آمریکا است. اما نسخه کارتون سگ های نگهبان یا PAW Patrol در بین کودکان همانند باب اسفنجی بسیار محبوب است. داستان آن ها در مورد گروهی از سگ های گشت و نجات است که توسط رایدر، پسری ۱۰ ساله فرماندهی می شوند.

ملکه زنبور، دختر کفشدوزکی و گربه ی سیاه همگی از کاراکترهای انیمیشن معجزه آسا هستند. این انیمیشن ساخت فرانسه است اما چند کشور مختلف در تولید آن مشارکت داشتند. این کارتون نیز در بین کودکان از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته جوایز زیادی را از آن خود کند.

خرید آنلاین لباس شخصیت های کارتونی

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی و معتبر میلی جون می توانید هر کدام از لباس های شخصیت های کارتونی مورد علاقه ی کودکان خود را خریداری کنید. هر کدام از لباس ها سایز بندی دارند و شما می توانید با توجه به سایز کودک خود بهترین اندازه را انتخاب کنید.

فروشگاه میلی جون فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ در زمینه واردات و فروش اسباب بازی های اورجینال و برند بدون واسطه شروع کرده است. و یک سایت امن برای خرید انواع مینی فیگور لگو،  لگو، خرید اکشن فیگور، کتاب های زبان اصلی خرید اکسسوری فانتزی ، خرید جاکلیدی های فانتزی و … است. امیدواریم در فروشگاه مجازی میلی جون هم همانند فروشگاه ما از خرید آنلاین اسباب بازی لذت ببرید. برای مشاهده و خرید انواع اکسسوری، فیگور، عروسک، لگو، ماشین، ماکت، کتاب و سایر ست لوازم شخصیت ها از دنیای هری پاتر، به فروشگاه میلی جون مراجعه نمایید.

مشخصات لباس تم دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی یکی از شخصیت های معروف کارتونی است که لباس و لوازمش در میان کودکان و نوجوانان طرفداران بسیاری را جذب کرده است. از این رو تولید کنندگان داخلی روی به ساخت و تولید لباس، نقاب و کیف دختر کفشدوزکی ، که مناسب کودکان 4 سال تا نوجوانان می باشد، آورده اند تا آنان بتوانند با استفاده از این اکسسوری زیبا، در نقش شخصیت دوست داشتنی دختر کفشدوزکی ایفای نقش نمایند.

جنس لباس دختر کفشدوزکی پلی استر بوده و دارای پارچه ای کشی به رنگ جذاب قرمز می باشد. در رابطه با سایز بندی این لباس، باید بگوییم که در حال حاضر این اکسسوری در سه سایز کوچک (4 تا 6 سال)، متوسط (7 تا 8 سال) و بزرگ (9 تا 10 سال) در دسترس بوده و به فروش می رسد :

سایز کوچک ( small )

به صورت سرهمی با قد حدود 85 سانتی متر (از پایین پا تا سرشانه) مناسب برای بچه های 4 تا 5 سال

سایز متوسط ( medium )

به صورت سرهمی با قد حدود 95 سانت (از پایین پا تا سرشانه) مناسب برای بچه های 6 تا 7 سال

سایز بزرگ ( large )

به صورت  سرهمی  با قد حدود 105 سانتی متر (از پایین پا تا سرشانه) مناسب برای بچه های 7 تا 9 سال

سایز x large

با قد حدود 115 سانتی متر مناسب برای کودکان 9 تا 11 سال

سایز xx large

با قد حدود 125 سانتی متر مناسب برای بچه های 11 تا 13 سال

همانطور که میدانید لباس های شخصیت های کارتونی و ابر قهرمان از محبوبیت خاصی در بین کودکان برخوردار است، چرا که کودکان در هنگام پوشیدن این نوع لباس‌ها به دنیای دیگری وارد شده و آرامش و لذت فوق العاده را تجربه می کنند. به همین خاطر، این روزها خانواده‌ ها، بیشتر سعی می‌کنند در مناسبت‌ها و روزهای خاصی نظیر جشن تولد، جشن عید و سال نو و …، برای کودکان خود، لباس هایی جذاب و بسیار زیبا از تم‌ این شخصیت‌های کارتونی را به عنوان کادو خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.

لوازمی که همراه لباس لیدی باگ به فروش می رسد.

با خرید لباس تم دختر کفشدوزکی از فروشگاه اینترنتی میلی جون، می توانید لوازم همراه لباس دختر کفشدوزکی را نیز به طور کامل دریافت کنید. پک لباس دختر کفشدوزکی شامل 5 تکه می باشد. این 5 تکه شامل دستکش، جوراب، نقاب، یویو و بلوز و شلوار سرهمی است.

فروشگاه اینترنتی میلی جون، ست کامل لباس تم دختر کفشدوزکی را به همراه لباس عرضه می کند تا کودکان شما پس از دریافت این لباس به عنوان کادو، دیگر دغدغه خرید لوازم جداگانه و با هزینه های هنگفت را نداشته باشند، بدین طریق شما میتوانید رضایت و خشنودی کامل آنان را با عرضه کلیه وسایل به همراه لباس دختر کفشدوزکی جلب نمایید.

لازم به ذکر است که لباس و کلیه لوازم این لباس لیدی باگ ، در ایران تولید شده و تولید ملی می باشد و شما با خرید لباس دختر کفشدوزکی، از تولید ملی حمایت کرده اید.

خرید پک لباس دختر کفشدوزکی با قیمت مناسب

علاوه بر کیفیت لباس لیدی باگ، لباس دختر کفشدوزکی با قیمت این لباس فاکتور مهم دیگری است که والدین برای خرید ست لباس تم دختر کفشدوزکی، به آن توجه ویژه ای دارند. لذا لازم است تا در هنگام خرید از فروشگاه های فروشنده این پکیج، به لیست قیمت لباس دختر کفشدوزکی توجه کرد تا بتوان این محصول را با قیمت واقعی آن تهیه کرد. در این رابطه شما می توانید با خرید ست کامل لباس دختر کفشدوزکی از وب سایت میلی جون ، از این موضوع اطمینان خاطر پیدا کنید که لباس دختر کفشدوزکی قیمت کاملا مناسب و منصفانه ای خواهد داشت.

ست لباس تم دختر کفشدوزکی را از کجا تهیه کنم؟

یک سوال اساسی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که از کجا می توانم پک لباس لیدی باگ را با کیفیت مناسب بخرم؟ در این مورد شما پدر و مادر های گرامی می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی کالایاب که یکی از تولیدکنندگان این پک محبوب و پرطرفدار است ، اقدام به سفارش نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن همکاران ما بتوانند لباس را به شما برسانند تا سورپرایزی جذاب و به یاد ماندنی را برای کودکتان رقم بزنید. خرید لباس دختر کفشدوزکی به عنوان کادو، به دلیل شخصیت دوست داشتنی کارتونی آن و کارهای خارق‌العاده‌ای که انجام می‌دهد، در کنار رنگ‌های زیبایی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین و زیباترین انتخاب‌ها برای دختران باشد.

خرید ست کامل لباس لید باگ به صورت اینترنتی و غیر حضوری

شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی موجود در این سایت و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، اقدام به سفارش و خرید نموده تا لباس دختر کفشدوزکی را در هر شهری که هستید طی مدت زمان 2 تا 4 روز دریافت کنید. ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا بدون نیاز به صرف هزینه و ماندن در ترافیک، لباس دختر کفشدوزکی را درب منزل تحویل بگیرید و بدین طریق تا حد زیادی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. بسته ها با استفاده از پیک و در نهایت مراقبت و نظارت برای شما ارسال خواهند شد. یک مزیت مهم مراجعه به وب سایت ما این است که لباس دختر کفشدوزکی خرید آسان و بی دردسری داشته و شما میتوانید به راحتی آن را تهیه کنید.