اخبار کسب و کارعمومی

داکت اسپلیت های سنس با دکوراسیون شما ترکیب می شوند

سیستم های داکت اسپلیت استاندارد شامل یک واحد خارجی است که کندانسور و کمپرسور را در خود جای می دهد و یک واحد داخلی که اواپراتور را در خود جای می دهد. خطوط خنک کننده دو واحد را به هم متصل می کند.
پیکربندی عملکرد
سیستم‌های داکت اسپلیت استاندارد در پیکربندی‌های مختلفی از جمله:
Single Stage: سیستم های کانال اسپلیت تک مرحله ای دارای گزینه سرمایش یا گرمایش هستند. آنها یا روشن یا خاموش هستند، بنابراین کنترل مصرف برق ندارند.
دو فاز: سیستم های دو فاز دارای دو تنظیم برای سرمایش یا گرمایش هستند. یک سیستم دو فاز نسبت به یک سیستم تک فاز انرژی کارآمدتر است زیرا اغلب با ظرفیت کمتری کار می کند.
ظرفیت متغیر: سیستم های داکت اسپلیت ظرفیت متغیر دارای تنظیمات متعدد سرمایش یا گرمایش هستند. آنها ظرفیت را بر اساس دمای خانه شما تنظیم می کنند، بنابراین کارآمدترین گزینه در مصرف انرژی هستند.
طول عمر ایده آل یک سیستم اسپلیت استاندارد 15-20 سال است. این می تواند بسته به کیفیت قطعه، نحوه ذخیره سازی و آب و هوا متفاوت باشد.
پورت رسانه را جدا کنید
مزایای سیستم های کانال رسانه ای تقسیم شده شامل موارد زیر است.
کارآمدتر – امتیازات SEER برای سیستم های تقسیم معمولاً 25 یا بالاتر است، بسیار بهتر از سیستم های بسته.
قابل تنظیم – از آنجایی که دو جزء مکانیکی مجزا بر روی یک اسپلیت یونیت وجود دارد، نصب آسانتر از یک واحد بزرگ است.
تعمیر و نگهداری کمتر – هزینه های نگهداری برای سیستم های اسپلیت بدون داکت کوچک بسیار کمتر از سایر سیستم های تهویه مرکزی است.
افزایش ارزش – بهره وری انرژی سیستم تهویه مطبوع اسپلیت مدیا آنقدر زیاد است که پتانسیل افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما را دارد.
کانال اسپلیت هایسنس
نحوه انتخاب نوع کانال تقسیم حسی بسیار مهم است. به طور کلی انتخاب نوع مناسب سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی بر اساس چندین عامل است.

ویژگی های چیلر اسکرال هوا خنک

آیا شما یکی از این مدل ها را دارید؟
اگر چنین است، به مدلی که دارید بچسبید. حذف و نصب مجدد نوع دیگری از سیستم HVAC می تواند بسیار گران باشد. اگر کانال اسپلیت هایسنس دارید، با برداشتن آن و انتخاب مدل متفاوت، بسیاری از مزایای صرفه جویی در هزینه را از دست خواهید داد.
خانه شما چقدر بزرگ است یا کوچک؟
این یک نکته مهم است. برای خانه های کوچکتر، یک واحد بسته بندی شده بهتر است. این به این دلیل است که بسته خارج از تمام اجزای سیستم قرار دارد. با فضای ذخیره سازی کمتر برای اجزای HVAC، با یک سیستم بسته بندی شده بهتر خواهید بود
برای خانه های بزرگ یا خانه های دارای زیرزمین، سیستم کانال اسپلیت هایسنس بهترین است. این به این دلیل است که شما فضای اضافی برای قرار دادن قطعات در خانه خود دارید.
مزایای داکت اسپلیت هایسنس
بسیاری از افراد به دلیل فواید زیر، اسپلیت های Sense Duct را ترجیح می دهند:
فرآیند نصب آسان
در مقایسه با سیستم های سنتی، سیستم توزیع کانال Sense نیاز به کار کمتری برای نصب دارد. نه تنها نیازی به کانال نیست، بلکه فقط یک دهانه به قطر حدود 3 اینچ (7.5 سانتی متر) برای اتصال بین واحدهای داخلی و خارجی شما لازم است. پس از انجام این کار، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به برق و مکانی برای نصب واحدها است. سازندگان طول های مختلف لوله های مبرد را ارائه می دهند، بنابراین واحدهای داخلی و خارجی شما می توانند تا 100 فوت (30 متر) از هم فاصله داشته باشند.
بهره وری انرژی بیشتر کانال های حسگر
سیستم های مرکزی انرژی زیادی را از طریق کانال کشی از دست می دهند و کانال های نشتی می توانند تا 30 درصد انرژی خنک کننده را از دست بدهند. اگر یک کانال یا مجرای بدون عایق در اتاق های بدون تهویه وجود داشته باشد، این امر باعث ایجاد مشکلاتی در بهره وری انرژی می شود.
از آنجایی که کانال‌های اسپلیت Sense طراحی کاملاً بدون کانال ارائه می‌دهند، به افزایش صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش قبوض آب و برق در آینده کمک می‌کند. در برخی موارد، کولرهای گازی بدون کانال می توانند کارایی کولرهای استاندارد را تا 30 SEER دو برابر کنند.
داکت اسپلیت سنس با تزئینات ترکیب شده است.
با سیستم داکت اسپلیت سنس، نصب در داخل ساختمان بسیار انعطاف پذیر است. می توانید آن را روی سقف یا روی دیوار نصب کنید. علاوه بر این، داکت اسپلیت Sense طراحی ظریفی دارد که از نظر زیبایی شناسی جذاب است. به علاوه، واحدهای Sense Deck نسبت به واحدهای پنجره‌ای که از شما می‌خواهند دیوار را سوراخ کنید یا یک پنجره را به کولر گازی خود اختصاص دهید، نفوذ کمتری دارند.
کانال توزیع جهانی
سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت به طور کلی از یک واحد بیرونی با یک کمپرسور و یک کندانسور تشکیل شده است. و واحدهای داخلی با تهویه مطبوع. به طور کلی یک خط بین دو واحد با لوله های مسی مبرد، کابل های برق و یک لوله تخلیه برای کندانسور وجود دارد.
سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت معمولی با واحدهای بسته بندی شده ای که تمام اجزا را در یک بسته قرار می دهند متفاوت است. همچنین برخلاف واحدهای پنجره ای که دارای فن، کمپرسور و کویل در داخل جعبه پنجره یا دیوار هستند.
مزایای رایج کانال اسپلیت
عملکرد کانال تقسیم مشترک صاف
یک کانال توزیع شده مشترک می تواند بی سر و صدا کار کند.
افزایش امنیت
مجرای اسپلیت عمومی ایمن تر است. یک سوراخ کوچک در فاضلاب شما خطر بزرگی برای خانه شما ایجاد نمی کند، در حالی که سوراخ در دیوار یا پنجره شما ممکن است ایمن نباشد.
منطقه بندی خط تقسیم جهانی
داکت اسپلیت جنرال با تقسیم فضا به مناطق مختلف آنها را به طور جداگانه خنک می کند. شما می توانید دمای منطقه خانه خود را تغییر دهید. این به این معنی است که در دراز مدت انرژی کمتری مصرف خواهید کرد و همچنین در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.