کلنگ‌زنی پروژه ۱۱۷۰ واحدی مسکن پلیس در گیلان

کلنگ‌زنی پروژه ۱۱۷۰ واحدی مسکن پلیس در گیلان

تیتر نیوز/گیلان فرمانده کل اداری شهرستان کیشور بر ضرورت زیرساخت ها و ایجاد شرایط به نفع کارکنان اداری در پروژه 1170 واحدی منازل سازمانی و مسکن در گیلان تاکید کرد.

سردار احمدرضا رادان امروز در پروژه کلنگ زنی 1170 واحد منازل سازمانی و اسکان کارکنان اداری گیلان ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان خوب گفت: بالاترین دغدغه برای همه است. افراد و کارکنان اداری از آن مستثنی نیستند، اقامتی است.

وی با بیان اینکه مشغله های کاری در صورت نداشتن مقصد باید 70 درصد از درآمد خود را صرف تامین مسکن کنند، افزود: کارکنان اداری در صورت داشتن شرایط خاص، غیبت های مکرر، مرخصی کمتر و استرس زیاد خواهند بود. آنها به طور طبیعی بیش از سایر افراد نگران تأمین مسکن در مزرعه هستند.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر ایجاد شرایط برای بهره مندی کارکنان اداری از مسکن، تصریح کرد: با تامین مسکن، شأن و روحیه کارکنان برای انجام خدمت افزایش می یابد، زیرا هزینه زندگی کمتر از هزینه زندگی کارکنان استان است و در نتیجه اضطراب و استرس کمتری را تجربه خواهند کرد.

رادان ضمن تبریک و قدردانی از فرمانده اداری گیلان، استاندار، مدیران و مدیر راه و شهرسازی استان، از دیگر فرماندهان اداری استان های کیشور خواست برای رفع مشکل مسکن تلاش مضاعف کنند. کارگران

آخرین پیام