کدام سرخ کن‌های بدون روغن در سال 2023 پرفروش هستند؟

بهترین و پرفروش ترین سرخ کن‌های 2023 کدام‌اند؟ نسل جدید ایرفریر فیلیپس آماده سازی غذاهای لذیذ و بدون روغن را برای شما انجام می‌دهد. در استفاده از این دستگاه، کافیست نوع غذا را انتخاب کرده و دکمه پخت را فشار دهید. فناوری Smart Sensing به طور خودکار زمان و دما را برای نتایج عالی و بدون دردسر تنظیم می‌کند. به لطف هوای گرم و با گردش سریع، می‌توانید همان نتایج ترد را با روغن کم یا بدون روغن بدست آورید و با طراحی منحصر به فرد فیلیپس Twin TurboStar می‌توانید تا 90٪ چربی کمتری آشپزی کنید. در ادامه با ما باشید تا جدیدترین سرخ کن 2023 را از نمایندگی فیلیپس مارکت خدمت شما معرفی کنیم.

کدام سرخ کن‌های بدون روغن در سال 2023 پرفروش هستند؟

بهترین سرخ کن‌های بدون روغن که در سال 2023 پرفروش هستند

سرخ کن فیلیپس از بهترین سرخ کن‌های 2023 است که میزان چربی‌هایی را که به طور طبیعی در حین پخت و پز آزاد می‌شود کاهش می‌دهد. آخرین مدل‌های Airfryer سرخ کن 9252 از فناوری Twin TurboStar برای جذب چربی اضافی در سینی کاهش چربی استفاده و آن را از غذای شما دور می‌کنند. اکنون می‌توانید از غذاهای ترد و سالم با کالری کمتر لذت ببرید. در ادامه پرفروش ترین مدل‌های آن را معرفی خواهیم کرد.

  • سرخ کن پریمیوم فیلیپس XXL 7Qt HD9650/96
  • سرخ کن دیجیتال پریمیوم فیلیپس 3Qt HD9741/56
  • فیلیپس Essential Digital Air Fryer 3Qt HD9252/91
  • سرخ کن پریمیوم فیلیپس XXL 4Qt HD9630/98
  • فیلیپس Essential Compact Air Fryer 3Qt HD9200/91

برای افرادی که از سلامتی خود آگاه هستند و علاقه زیادی به غذاهای سرخ شده دارند، هیچ ایده‌‌ای بهتر از خرید یک سرخ کن بدون روغن وجود ندارد. این اجاق‌های کانوکشن مینی با استفاده از روغن کم یا حتی بدون روغن، می‌توانند با گردش هوای داغ در داخل سبد، تقریباً هر چیزی از سیب زمینی سرخ شده تا استیک را بپزند.

ویژگی‌های کلیدی

 پایه ثبت شده به شکل ستاره دریایی به این معنی است که هوای داخل 360 درجه گردش کرده و جریان هوایی به شکل گردباد را در داخل ایجاد می‌کند. این جریان هوای منحصر به فرد توزیع گرما را در سراسر سبد پخت و پز ثابت و یکنواخت انجام می‌دهد. در همان زمان، حرارت مستقیم قوی از بالا می‌آید و یک سطح قهوه‌ای ترد و طلایی را روی مواد غذایی ایجاد می‌کند؛ در حالی که داخل آن آبدار باقی می‌ماند. بنابراین غذای سوخته یا نیم پز دریافت نمی کنید. این جریان هوای منحصربه‌فرد 7 برابر سریع‌تر از مدل‌های دیگر است و غذای شما را به طور یکنواخت می‌پزد تا نتایج خوشمزه‌ای حاصل شود.

خبر خوب دیگر این است که تمام قطعات قابل جدا شدن و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند تا پس از هر بار استفاده به راحتی تمیز شوند. این ویژگی نیز باعث شده تا در میان بهترین سرخ کن‌های 2023 قرار بگیرد. سایر ویژگی‎ها عبارتند از:

  • خاموش شدن خودکار
  • ذخیره سازی سیم
  • صفحه نمایش لمسی دیجیتال
  • کنترل دما
  • عملکرد گرم را حفظ کنید
  • دارای دفترچه دستور غذا و برنامه
  • برنامه از پیش تعیین شده
  • سبد QuickClean
  • گرمای سریع

کدام سرخ کن هوا برای من بهترین است؟

مادران و پدرانی که با عادات بد غذایی کودک خود دست و پنجه نرم می‌کنند، ممکن است راه حل مناسبی در این دستگاه بیابند. یکی از این راه حل‌ها، پیدا کردن بهترین سرخ کن‌های 2023 است. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید غذا را با بافتی ترد سرخ کنید، در هوا بریان کنید، بپزید و دوباره گرم کنید. همچنین برای پختن غذای جانبی یا دسر ایده آل است و طعم و رطوبت غذا را حفظ می‌کند. این دستگاه دارای کنترل‌های دمای متغیر، تایمر دیجیتال و قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است که عملیات تمیز کردن را راحت می‌کند.

کدام سرخ کن‌های بدون روغن در سال 2023 پرفروش هستند؟

فیلیپس اولین برند لوازم خانگی بود که سرخ کن بدون روغن را معرفی کرد، بنابراین بیش از 10 سال است که فناوری سرخ کن بدون روغن را کامل کرده و دستگاه‌های آن با هفت تنظیم از پیش انجام شده برای میان وعده‌های یخ زده، سیب زمینی سرخ شده تازه، مرغ، سبزیجات کبابی و موارد دیگر، غذای شما را تا 30 دقیقه گرم نگه می‌دارند. داوران می‌گویند طعم آن با غذاهایی که در روغن سرخ شده‌اند تفاوت چندانی ندارد و حتی پنکیک را برای صبحانه هم درست می‌کند. فراموش نکنید که صدها دستور غذا در برنامه NutriU وجود دارد که می‌توانید آنها را بررسی کنید.

قیمت سرخ کن های 2023

چند عامل وجود دارد که ممکن است در قیمت سرخ کن‌های فیلیپس 9200 نقش داشته باشد. یکی از عوامل خود برند است؛ فیلیپس یک برند شناخته شده و پرطرفدار بوده و در نتیجه، محصولات آنها ممکن است قیمت بالاتری نسبت به برندهای کمتر شناخته شده داشته باشند. علاوه بر این، قیمت سرخ کن بدون روغن می‌تواند به اندازه، ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه نیز بستگی داشته باشد.

نتیجه گیری

سرخ کن بدون روغن فیلیپس یکی از بهترین سرخ کن‌های 2023 است؛ زیرا از فناوری Rapid Air برای گردش هوای گرم در اطراف غذا استفاده می‌کند و در نتیجه غذا ترد و یکنواخت پخته می‌شود. برخی از مدل‌ها دارای فناوری حذف چربی هستند که در سایر برندهای سرخ کن‌های هوا یافت نخواهدشد و ما خرید این وسیله پرکاربرد را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.