اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

هزینه پیکر تراشی چقدر است؟

هزینه پیکر تراشی بدن چقدر است؟

قیمت و هزینه پیکر تراشی بدن یکی از مهمترین و مهم ترین نکات برای متقاضیان این رویه می باشد. مانند هر عمل زیبایی، افراد هنگام انتخاب جراح مناسب، توجه زیادی به هزینه جراحی می کنند. این موضوع در مواردی قابل تایید و در مواردی رد می شود. نمی توان انکار کرد که مردم به قیمت مجسمه سازی اهمیت زیادی می دهند. با این حال، هزینه نباید تنها معیار انتخاب جراح باشد. مهمترین پارامتری که هر فرد در انتخاب جراح باید به آن توجه کند، سطح تخصص و مهارت اوست. با توجه به آنچه ذکر کردیم، می توان فهمید که هزینه کانتورینگ بدن برای پزشکان مختلف متفاوت است. علاوه بر ناحیه جراحی، تعداد نواحی، مهارت های جراحی، هزینه های جانبی، هزینه های اتاق عمل و … نیز در تعیین هزینه نهایی کانتورینگ بدن موثر است. قیمت کانتورینگ بدن بسته به منطقه و نوع جراحی از 20 تا 50 میلیون تومان متغیر است.

هزینه جراحی مدل بدن 1401 چقدر است؟

هزینه پیکر تراشی بدن چقدر است؟

قیمت و هزینه پیکر تراشی بدن یکی از فاکتورهای مهم و مهم برای کسانی است که برای این روش ها اقدام می کنند. مانند هر عمل زیبایی دیگر، افراد هنگام انتخاب جراح مناسب به هزینه جراحی توجه می کنند. این موضوع در مواردی قابل تایید و در موارد دیگر رد می شود. نمی توان انکار کرد که مردم توجه زیادی به هزینه مجسمه سازی می کنند. اما قیمت مورد نیاز نباید تنها ملاک انتخاب جراح باشد. مهم ترین فاکتوری که هر فردی در انتخاب جراح باید در نظر داشته باشد، مهارت و توانایی آنهاست. از آنچه گفتیم می توان فهمید که هزینه معاینه فیزیکی در پزشکان مختلف متفاوت است. علاوه بر ناحیه مورد نظر، تعداد بخش ها، مهارت جراح، هزینه های اضافی، هزینه اتاق عمل و سایر عوامل تعیین کننده هزینه نهایی عمل است. هزینه کانتورینگ بدن با توجه به ناحیه و نوع جراحی از 20 تا 50 میلیون تومان متغیر است.

عوامل موثر در تعیین هزینه پیکر تراشی بدن

دلیل اصلی اینکه نمی توان هزینه جراحی کانتورینگ بدن را به طور دقیق بیان کرد وجود عوامل موثر در این زمینه است. پارامترهای مختلف بر سختی و شدت عملیات و در نتیجه هزینه عمل تاثیر می گذارد. به همین دلیل نمی توان برآورد دقیقی از هزینه پیکرتراشی برای همه افراد ارائه داد. البته محدوده قیمت در محدوده مشخصی قرار دارد و توسعه آن چندان چشمگیر نیست. در بیشتر موارد، هزینه نهایی به طور دقیق طی مشاوره حضوری با جراح تعیین می شود. در ادامه عوامل موثر بر هزینه عملیات کانتورینگ بدن را شرح می دهیم.

بیمارستان یا مرکز جراحی که در آن جراحی انجام می شود.

پزشکی که برای انجام عمل انتخاب می شود.

ابزارها و تکنیک های مورد استفاده در حین و بعد از جراحی.

عضو برای فعالیت.

در صورت نیاز به بستری شدن، هزینه اصلاح فرم بدن افزایش می یابد.

مقدار روغن آزاد شده

تعداد پاهای کار

هزینه گرمای بدن در قسمت های مختلف بدن

همانطور که گفته شد، هزینه جراحی بدن به شدت به ناحیه تحت عمل جراحی بستگی دارد. هر قسمت از بدن تمایل خاصی به تجمع چربی دارد و این نیاز به اعمال جراحی متفاوت و تغییرات خاصی در حجم دارد. برای این منظور هزینه مجسمه سازی برای اعضای مختلف بدن در زیر آورده شده است.

هزینه کانتورینگ شکم و پهلو

یکی از مناطقی که چربی در آن سریعتر از سایر نواحی تجمع می یابد، معده و پهلوها هستند. همچنین یکی از مناطقی که حذف چربی در آن مشکل است، معده است. تمام افرادی که علاقه مند به انجام این روش هستند، قیمت معده را قبل و بعد از مراجعه به مراکز درمانی می پرسند. در پاسخ به این افراد باید گفت که هزینه مدل سیلوئت شکم و پهلو تنها پس از معاینه فرد توسط پزشک و مشخص شدن اهداف عمل مشخص می شود.

برخی از مراکز درمانی از طریق پیام رسان های مجازی عکس های بیمار را دریافت می کنند و هزینه تقریبی جراحی شکم را به آنها اطلاع می دهند. به این ترتیب افرادی که از مراکز جراحی مورد نظر خود دور هستند می توانند تقریباً از قیمت مورد نیاز مطلع شوند. در تعیین هزینه ابدومینوپلاستی مواردی مانند روش جراحی مورد نیاز، میزان چربی شکم، مهارت پزشک، هزینه مرکز جراحی، هزینه دستیاران پزشک، هزینه بستری در بیمارستان (در صورت لزوم) در نظر گرفته می شود. . هزینه جراحی شکم بسته به روش جراحی از 18 تا 45 میلیون تومان متغیر است.

هزینه جراحی دست و بازو

افراد زمانی تمرینات بازو را انجام می دهند که بازوهایشان آزاد و چاق باشد. اگر دست این حالت را بگیرد، اگر فرد اضافه وزن داشته باشد یا سن او افزایش یابد. این افراد در راه رفتن و انتخاب لباس مشکل دارند، بازوهای چاق و آویزان نیز دارند، ظاهر خوبی ندارند. اکثر افرادی که مایل به انجام این عمل هستند یکی از معیارهای اصلی آنها قیمت کانتورینگ دست است که توصیه می شود علاوه بر قیمت جراحی کوچک کردن دست به نکات مهم دیگری نیز توجه داشته باشند. جراح برای انتخاب دستیاران خود از متخصصان استفاده می کند. این مشکل باعث می شود که هزینه جراحی دست بالا برود و از 15 تا 35 میلیون تومان متغیر باشد.

قیمت لیفت صورت

مجسمه سازی صورت یعنی لیپوتیک، لیپوساکشن تغییر شکل صورت با تکنیک هایی مانند لیفت صورت و تزریق چربی. گاهی اوقات میزان چربی صورت می تواند زیاد باشد و باید نواحی بزرگی را برداشت. گاهی اوقات چربی فقط در یک ناحیه مانند زیر چانه تجمع می یابد. علاوه بر این، در برخی مناطق، ضخامت لایه چربی ممکن است کم باشد و نیاز به تزریق باشد. این مشکل ارزش لیفت کامل صورت را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. به دلیل باز بودن صورت، میزان حساسیت و ظرافت این عمل بیشتر از سایر اعضای بدن است. این مشکل می تواند قیمت مجسمه سازی صورت را افزایش دهد. لازم به ذکر است که عمل های کانتورینگ بدن یک عمل زیبایی بوده و مشمول خدمات بیمه ای نمی باشد. جراحان لیفت صورت بین 12 تا 20 میلیون بخیه دارند و احتمالاً این تعداد افزایش خواهد یافت.

هزینه جراحی باسن

پیکر تراشی باسن را می توان با لیپوماتیک و لیپوساکشن انجام داد. البته عمل بزرگ کردن لگن را می توان کانتورینگ بدن نیز در نظر گرفت. چربی باسن مقاومت بالایی دارد و برداشتن آن بسیار سخت است. به همین دلیل مردم به روش های زیبایی روی می آورند. عامل اصلی تعیین کننده قیمت جراحی باسن، مهارت جراح و روش انجام آن است. میزان چربی در لگن، طول عمل و مهارت جراح تاثیر زیادی در هزینه این عمل دارد. هزینه جراحی باسن بین 15 تا 30 میلیون تومان است.

هزینه پیکر تراشی با روش های مختلف جراحی

همانطور که گفته شد، مهم ترین عامل در تعیین هزینه عمل کانتورینگ بدن، نوع جراحی است. افراد دارای شخصیت و ویژگی های متفاوتی هستند و به همین دلیل باید جراحی های مختلفی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. در این قسمت به هزینه کانتورینگ بدن و انواع جراحی می پردازیم.

هزینه کانتورینگ بدن با لیپوساکشن

لیپوساکشن به روش های مختلفی قابل استفاده است. هر روش لیپوساکشن اصول خاص خود را دارد. این باعث شده است که قیمت کانتورینگ و لیپوساکشن بدن بی نظیر باشد. میزان چربی انباشته شده در افراد مختلف یکسان نیست و این باعث می شود زمان عمل متفاوت باشد. هر چه جراح زمان بیشتری را صرف کند و عمل پیچیده تر باشد، هزینه کانتورینگ بدن و لیپوساکشن بالاتر خواهد بود. همچنین هزینه لیپوساکشن متاثر از مهارت و تجربه جراح است.

هزینه کانتورینگ بدن با لیپوماتیک

هزینه کانتورینگ بدن با لیپوساکشن می تواند کمی بیشتر از روش های دیگر باشد. لیپوماتیک با دقت بیشتری انجام می شود و بعد از عمل به چربی آسیب نمی رساند. بنابراین پس از جراحی می توان از روغن ها برای تزریق به سایر قسمت های بدن استفاده کرد. هزینه لیپوساکشن تحت پوشش بیمه نیست و باید جداگانه پرداخت شود. قیمت کانتورینگ بدن به روش لیپوماتیک به مهارت جراح، وضعیت بیمار، عضوی که باید عمل شود، هزینه بیمارستان و … بستگی دارد. عوامل موثر است.

هزینه فرم دهی بدن با ماموپلاستی

کانتورینگ بدن و ماموپلاستی دو نوع ماموپلاستی کاهش دهنده و ماموپلاستی بزرگ کننده هستند که روی سینه انجام می شود. ماموپلاستی کوچک باعث کاهش سایز سینه ها و ماموپلاستی باعث افزایش سایز سینه های زنان می شود. روش انجام این دو عمل متفاوت است و در تعیین هزینه بزرگ کردن سینه و ماموپلاستی مفید است. بسیاری از مردم دریافت قیمت مناسب برای ایمپلنت سینه را دشوار می دانند. هزینه کوچک کردن و افزایش سایز سینه در افراد مختلف متفاوت است، بنابراین نمی توان به طور دقیق هزینه ماموپلاستی را تعیین کرد. تنها زمانی که پزشک بیمار را معاینه کرده و وضعیت او را ارزیابی کند، می توان هزینه جراحی سینه و ماموپلاستی را به طور دقیق تعیین کرد.

هزینه پیکر تراشی چقدر است؟

هزینه ترمیم بدن و پروتز سینه

کانتورینگ بدن با پروتز سینه از دیگر عمل های زیبایی سینه است که هزینه آن ارتباط مستقیمی با نوع پروتز سینه و مهارت جراح دارد. منظور از جراحی بزرگ کردن سینه همان جراحی بزرگ کردن سینه است. برندهای ایمپلنت سینه این محصول را در کیفیت ها و اندازه های مختلف تولید و عرضه می کنند که تاثیر زیادی در قیمت جراحی ایمپلنت سینه دارد. برای انجام این جراحی باید با یک جراح مجرب مشورت شود تا بافت سینه در حین عمل آسیب نبیند. لازم به ذکر است که پروتزها باید توسط خود بیمار تهیه شود و جراح حقوق او و دستیارانش را دریافت کند.

هزینه کانتورینگ بدن با تزریق چربی

هزینه بدنسازی با تزریق چربی در مرحله اول بستگی به قسمتی از بدن دارد که چربی در آن تزریق می شود. برای اینکه نتیجه عمل طبیعی باشد، جراح باید مهارت بالایی داشته باشد که به طور قابل توجهی بر هزینه تزریق چربی تاثیر می گذارد. مهارت و تخصص پزشکان را می توان با نمونه کار آنها قضاوت کرد. تزریق چربی زیر چشم ها، لب ها، گونه ها، باسن، سینه و غیره انجام می شود. هزینه هر یک از این قسمت ها در محدوده خاصی است و همه آنها یکسان نیستند. کانتورینگ بدن با تزریق چربی هزینه کمتری نسبت به سایر روش های زیبایی دارد. با دو تا سه بار انجام این کار نتیجه دائمی خواهد بود.

هزینه فرم دهی بدن با ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یکی از موثرترین روش های کانتورینگ بدن برای از بین بردن چربی و پوست اضافی شکم است. روش انجام این روش با لیپوساکشن کاملا متفاوت است. برای تعیین ارزش فرم بدن با ابدومینوپلاستی، بیمار باید به طور کامل معاینه شود. رقم نهایی تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله وضعیت معده، جراح، هزینه گردن و غیره است. در صورت نیاز به اتصال عضلات شکم، هزینه کانتورینگ بدن با ابدومینوپلاستی افزایش می یابد.

هزینه پیکر تراشی مردان

کانتورینگ بدن آقایان نوعی جراحی زیبایی است که برای رسیدن به فرم بدن در قسمت های مختلف انجام می شود. به طور معمول، چربی بدن مردان انعطاف پذیرتر است و دیرتر به روش هایی مانند رژیم غذایی و ورزش پاسخ می دهد. البته نمی توان هزینه کانتورینگ بدن آقایان و خانم ها را متمایز کرد. در واقع جنسیت معیار مهمی در تعیین قیمت عمل های زیبایی برای خانم ها و آقایان نیست. هزینه کانتورینگ بدن شیراز مردان عمدتاً به مواردی مانند میزان چربی، تعداد اندام های عمل شده، مهارت جراح، هزینه مرکز جراحی و غیره بستگی دارد.