اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

مشاور خانواده در اراک

مشاور و یا روانشناس خانواده کیست؟

در برخی موارد مسائل و مشکلاتی در درون خانواده ما بین همسران و یا پدر و مادر و فرزندان رخ می دهد. مواردی از جمله اختلافات نظر ها و تعارضات درون خانوده و یا رخداد یک اتفاق مهم مانند فوت، طلاق فرزندان و …  میتواند باشد. در چنین موقعیت های بهره گیری از یک روانشناس و یا مشاور خانواده جهت راهنمایی و رفع این گونه مسائل راه گشا می باشد. وجود اختلافات خانوادگی نیازمند آشنایی با مهارت هایی برای از بین بردن تنش های موجود می باشد . مشاوره خانواده بسیار گسترده است و  این شیوه درمانی را می توان در شاخه های مختلف که مربوط به روانشناسی خانواده باشد استفاده کرد.

مشاور خانواده در اراک

بهترین مشاوران خانواده در اراک

در ادامه لیست مشاوران و روانشناسان خانواده در اراک را مشاهده می‌کنید.ما اسامی برخی مراکز مشاوره و روانشناسی دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی و سازمان بهزیستی را برای شما آورده  ایم، آدرس مطب یا کلینیکی که در آن بهمراه تلفن انها را مشخص کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی به مشاور و روانشناس اراک دسترسی پیدا کنید. در ابتدا لیست مراکز دارای مجوز ار سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ارائه میگردد.

نام مرکز مشاوره تلفن تماس آدرس
مرکز مشاوره و روانشناسی شاداب نو 32238010

32213939

اراک، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهار راه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر
دفتر مشاوره و روانشناسی شهرزاد حسنی 09364245996

08633848

اراک، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهار راه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر
مرکز مشاوره پندار نواندیشان 32220831 اراک، خیابان نیسانیان، کوچه مومنی
مرکز مشاوره لقمان حکیم 32236746 اراک، خیابان شهید رجایی، کوچه آراسته
مرکز مشاوره مهرورزی 33137107 اراک، خیابان هپکو، نرسیده به مسجد الزهرا
مرکز مشاوره زندگی سالم 32232350 اراک، خیابان خرم ابتدای کوچه امانی راد
مرکز مشاوره بهاران 32225412 اراک، خیابان شهید بهشتی

برخی مراکز فعال در زمینه مشاوره و روانشناس اراک دارای مجوز ار سازمان بهزیستی کشور می باشند که اسامی انها با ذکر ادرس و شماره تلفن در جدول زیر ارائه شده است.

نام مرکز مشاوره تلفن تماس آدرس
مرکز مشاوره و روانشناسی شاداب نوین 32238010

32213939

اراک، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهار راه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر
دفتر مشاوره و روانشناسی شهرزاد حسنی 09364245996

08633848

اراک، خیابان امام خمینی، نرسیده به چهار راه دکتر حسابی، ساختمان پزشکان مهر
مرکز مشاوره مهراندیش 34120412 اراک، خیابان شهید قدوسی
مرکز مشاوره باور اراک 32214433 اراک خیابان شهید بهشتی
مرکز مشاوره طاقت 09217350144 اراک خیابان جهانپناه
مرکز مشاوره آتیه اراک خیابان خرم
مرکز مشاوره مهر آریا 32238469 اراک خیابان شهید بهشتی

چه موقع نیاز به خانواده درمانگر دارم؟

قبل از مراجعه به مشاور و روانشناس اراک می بایست به جمع بندی در خصوص مشکل خود رسیده باشید و س÷س اینکه به کاربرد مشاوره خانواده در مسائل شخصیتان فکر کنید، باید نسبت به هدف خانواده درمانی، آگاه باشید. هدف از خانواده درمانی، پیدا کردن روش های اصولی در مورد نوع رفتار با بقیه اعضای خانواده، پیدا کردن راه های ارتباطی جدید و کاربردی، رفع مشکلات رفتاری یا احساسی در کودکان، حل مشکلات سلامتی رفتاری در اعضای خانواده است.

معمولا مشکلات رفتاری یا مشکلات احساسی کودکان یکی از موارد مشترک میان اکثر خانواده هاییست که به مشاوره پناه می آورند. اما به صورت کلی، مشکلات زیر می توانند دلیل مراجعه به مشاور باشد. و مسائلی که مشاوره خانواده و خانواده درمانگر، می‌تواند به شما کمک کند:

  • تعارضات فردی با شریک عاطفی یا اعضای خانواده
  • بیماری، بیکاری و یا مرگ ناگهانی عزیزان
  • ایجاد و نگهداری یک رابطه عاطفی سالم در هر رده سنی
  • مشکلات رفتاری در کودکان
  • طلاق و جدایی
  • سوءمصرف موارد و اعتیاد
  • ناراحتی‌های روانی مثل افسردگی و اضطراب اثر گذار در خانواده

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود خانواده ها از مشاوره خانواده استفاده کنند. همه مواردی که نیاز به مداخله مشاور هستند در اینجا فهرست نشده‌اند، اما این فهرست نقطه خوبی برای شروع است.

مشاوره  خانواده تلفنی و آنلاین در اراک

اگر دارای محدودیت زمانی جهت مراجعه حضوری به مراکز مشاوره در اراک هستید و یا میخواهید سریعتر و راحتر از خدمات مشاوره بهره مند شوید می توانید از خدمات مشاوره خانواده تلفنی در اراک بهره مند شوید. سریعترین مسیر دریافت خدمات مشاوره خانواده آنلاین در اراک تماس با تلفن 09364245996 و با ارسال پیام در فضای مجازی به این شماره می باشد. روانشناسان و مشاوران ما در اراک بسرعت جلسه مشاوره و هماهنگ خواهند کرد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.