اخبار کسب و کارعمومی

طراحی سایت اختصاصی طلا و جواهر

ساخت فروشگاه آنلاین طلا و جواهرت

اگر به دنبال برای مغازه طلا و جواهرات خود می باشد پیشنهاد می کنیم از خدمات طراحی وب سایت فروشگاهی شرکت رایان استفاده نماید. ما با داشتن نمونه کارهای بسیاری در حوزه ساخت سایت فروشگاهی و ایجاد فروشگاه آنلاین در تمامی زمینه بستری مناسب برای فروش محصولات به صورت آنلاین ایجاد نموده ایم.

خدمات ویژه ای که شرکت رایان در طراحی سایت فروشگاهی طلا و جواهرات در نظر دارد کاملا ویژه و اختصاصی می باشد. ما تمام نیازهای شما را از طراحی سایت طلا و جواهر می دانیم و تمام تلاش خود را در جهت طراحی بهترین وب سایت طلا و جواهر برای شما به کار میگیریم.

طراحی سایت طلا و جواهر در ترکیه

طراحی سایت طلا و جواهر در ترکیه یکی از خدمات بسیار عالی شرکت طراحی سایت رایان می باشد. اگر دارای کسب و کار طلا فروشی در کشور ترکیه می باشید و می خواهید وب سایت اختصاصی برای طلا و جواهر فروشی خود داشته باشید شرکت رایان خدمت ویژه را در کشور ترکیه به صورت فوق العاده عالی و حرفه ای انجام می دهد.

طراحی سایت طلا و جواهر در دبی

داشتن یک وب سایت معمولی یا فروشگاهی طلا و جواهرآلات در شهری مانند دبی می تواند در یک اقدام بسیار مهم و عملی برای ارتقاء کسب و کار شما باشد.

دبی شهری است که صنف طلا و جواهری در آنجا بسیار رواج دارد. زیرا گردشگران و مسافران زیادی به شهر دبی مسافرت می کند و طلای دبی آوازه مخصوصی دارد. اگر می خواهید خدمات آنلاین خود را ارائه دهید از خدمات ویژه و شگفت انگیز شرکت رایان استفاده نماید.

طراحی سایت طلا و جواهرات در تهران

تهران یکی از استان هایی است که بی شک وجود یک وب سایت معتبر فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات می تواند بسیار ایده موفق باشید. اگر به دنبال ساخت سایت طلا فروشی آنلاین در تهران هستید پیشنهاد می کنیم که مقاله را مطالعه کنید تا با شرایط ساخت و طراحی این گونه وب سایت ها آشنا شوب سایت های طلا و جواهر در کشورهای مختلف معمولا با امکانات حرفه ای همراه هستند. سایت طلا و جواهر باید…

هم اکنون وب سایت طلا و جواهر خود را سفارش دهید

وب سایت های طلا و جواهر در کشورهای مختلف معمولا با امکانات حرفه ای همراه هستند. سایت طلا و جواهر باید شامل بخش هایی نظیر فروشگاه آنلاین طلا و جواهر، دسته بندی محصولات، اعلام لحظه ای تغییر قیمت طلا و جواهر همراه با نوسانات، اعلام نرخ طلا و جواهر و… باشد. طراحی سایت طلا و جواهر مانند طراحی سایت فروشگاهی می باشد اما با تفاوت ها و خصوصیاتی که مختص صنف طلا و جواهر است.

طراحی سایت اختصاصی طلا و جواهر

برخی از قابلیت ها و امکانات سایت طلا و جواهر:
– تعریف و دسته بندی محصولات (مانند آنتیک، طلا، پلاتین و…)
– تعریف بی نهایت محصول در دسته های مختلف همراه با مدیریت محصولات
– تعریف برند برای محصولات و اختصاص محصول به برند مربوطه
– درج مشخصات محصولات (مانند نام، تصویر، توضیحات، وزن، عیار، رنگ و…)
– تعریف مالیات برای محصولات
– دسته بندی محصولات بر اساس جنسیت (مردان، زنان، کودکان)
– نظر سنجی از کاربران در مورد هر محصول
– ثبت نظرات کاربران برای مجموعه ها
– رتبه بندی محصولات
– افزودن محصولات به لیست علاقه مندی
– اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
– سفارشی کردن محصول توسط کاربر
– وارد کردن قیمت ها (دستی و یا آنلاین)
– تعیین فرمول محاسبه قیمت
– ثبت نام کاربران
– اختصاص پروفایل شخصی به هر کاربر
– مدیریت کاربران ثبت نام شده
– خرید آنلاین توسط کاربر و ثبت تاریخچه خرید در پروفایل شخصی کاربر
– درگاه پرداخت آنلاین
– دریافت سفارش ساخت طلا و جواهر
– استفاده از فرم های تعاملی جهت دریافت اطلاعات
– ارسال تصویر برای تکمیل سفارش
– پرداخت پیش پرداخت توسط کاربر
– بی نهایت مجموعه، زیر مجموعه و مطلب
– اختصاصی
– نمایش سه بعدی محصولات
– جستجوی پیشرفته
– امکان توسعه نرم افزار
– و…

آوا وب طراحی سایت طلا و جواهر شما را با استفاده از جدیدترین متدهای وب و به صورت کاملا انعطاف پذیر انجام خواهد داد. همچنین اختصاصی برای سایت طلا و جواهر نیز می تواند در برقراری ارتباط با مخاطبین تأثیر بسزایی داشته باشد. ملاک در کیفیت است نه کمیت. در صورت تمایل جهت مشاوره در خصوص و یا سفارش طراحی سایت می توانید با من محمدرضا طاهری تماس حاصل نمایید.

طراحی سایت طلا فروشی و جواهرات با امکانات افزودن محصولات، صادر شدن فاکتور فروش، ثبت سفارش آنلاین و… مشتریان شما را چندین برابر می‌کند. طراحی سایت حرفه ای بررسی تمام مسیر طراحی وب است که به تخصص نیاز دارد, طراحی انواع سایت و ساخت سایت حرفه ای خود را از ما بخواهید.