پرفروشترین مدلهای کراپ ورزشی در تابستان 1402

با شروع فصل تابستان و آزاد شدن وقت بانوان و دختران، علاقه افراد برای شروع ورزش مورد علاقه شان دو چندان افزایش میابد. چه در خانه و چه در باشگاه و فضا های باز فعالیت ورزشی داشته باشید، اصلی‌ترین نیاز شما داشتن یک ست ورزشی تابستانه مناسب است. چرا انتخاب لباس و ست ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است و جزو نیاز های اصلی ورزشکاران محسوب میشود؟ به نوعی ورزش یعنی بالا بردن سوخت و ساز بدن و کالری سوزی، در هنگام ورزش وقتی سوخت و ساز بدن بالا میرود، بدن شروع به عرق کردن میکند و با توجه به اینکه که لباس ورزشی تماس مستقیم با پوست دارد؛ در صورتی که از جنس خوبی طراحی نشده باشد، موجب بروز مشکلات پوستی در ورزشکار میشود. ست ورزشی تابستانه، بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال لباس مناسب برای ورزش کردن در فصل تابستان می‌گردند. یعنی اینکه دیگر نیازی نیست که پوشاک ورزشی خود را به صورت جداگانه بخرید و سعی کنید که رنگ، مدل و طرح آن را با هم ست کنید.
با استفاده از جدیدترین ست های ورزشی زنانه، میتوانید به خودتان اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری بدهید تا به صورت روتین فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنید.

ست های ورزشی تابستانه طوری طراحی شده اند که در کنار زیبایی، آزادی عمل و راحتی را برای ورزشکار به همراه میاورد. نیمی از ست های ورزشی تابستانه شامل ، تیشرت، تاپ، لگ و میباشد. تاپ و های ست ورزشی تابستانه، معمولاً از پارچه های سبک و تفس پذیر مانند پلی استر ساخته می شوند. زیرا پارچه های تنفس پذیر تعروق را تبخیر میکند و مانع از سنگین شدن لباس میشود. یکی از آیتم های ثابت و خوب ست ورزشی تابستانه، است. نیم تنه های ورزشی به دلیل طراحی فوق العاده‌ای که دارند به طور همزمان زیبایی، پشتیبانی و راحتی را به بانوان ورزشکار میدهد. اقلام موجود در ست ورزشی تابستانه باید دارای فناوری دفع رطوبت باشد، که تعروق صورت گرفته حین تمرین را از بدن دور کند تا بتواند تعروق به سرعت تبخیر شود. که در ابتدا پاراگراف بیان شد؛ یکی از بهترین میباشد که امروزه مورد توجه ورزشکاران رشته های مختلف قرار گرفته است. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید ست ورزشی تابستانه ، انتخاب ست ورزشی که یکی از اقلام آن نیم تنه است، میباشد. زیرا نیم‌تنه موجب میشود؛ دمای بدن شما در این فصل گرم و هنگام ورزش بالا نرود، همچنین استایل شیک و جذابی را برای ورزش در تابستان به شما می‌دهد. در ادامه قصد داریم جدیدترین ست، ورزش های گوناگون را به شما معرفی کنیم.

جدیدترین ست ورزشی بدنسازی

برای معرفی جدیدترین ست ورزشی تابستانه برای ورزش بدنسازی میتوانیم به ست ورزشی اشاره داشته باشیم. زیرا این ست از قبیل مورد توجه بانوان ورزشکار قرار گرفته و تا کنون هم بیش از هشتاد درصد ورزشکاران این رشته از این ست استفاده میکنند. یکی از دلایل استقبال بدنسازان از این ست، نمایان بودن عضلات شکم و سرشانه و همچنین به دلیل جذب بودن لگ ورزشی عضلات پا خوش فرم تر نمایان میشوند.

جدیدترین ست ورزشی پیاده روی

ست زنانه برای پیاده روی روزانه گزینه مناسبی است. چنانچه در فضای خصوصی خودتان پیاده روی میکنید، میتوانید شلوارک ورزشی زنانه را جایگزین اسلش کنید. استفاده از آفتابی در ورزش پیاده روی کمک دو چندانی برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به صورت فرد میکند.

جدیدترین ست ورزشی ایروبیک

ورزش ایروبیک جزو ورزش های پر جنب و جوش قرار میگیرد؛ به همین علت باید ست ورزشی تابستانه متناسب برای این ورزش از آزادی عمل بیشتری برخوردار باشد. ست کراپ و شورتک ورزشی و یا نیم تنه و بهترین انتخاب برای این رشته ورزشی است. این گونه ست ها علاوه بر آزادی عمل، استایل شیکی به ورزشکاران میدهد.

جدیدترین ست ورزشی زومبا

جدیدترین ست ورزشی تابستانه برای ورزش زومبا، ست تاپ و شلوارک است. این ست علاوه راحتی، از تنفس پذیری بالایی برخوردار است و از سنگین شدن و یا بو گرفتن لباس هنگام ورزش جلوگیری میکند.

3 ویژگی مهمی که ست های ورزشی تابستانه باید داشته باشند !

اگر به دنبال این هستید که بیشترین بحره را از ورزش و برنامه تناسب اندام خود ببرید، یکی از عواملی که نباید از آن غافل شوید، انتخاب ست ورزشی تابستانه مناسب است. در انتخاب و خرید ست های ورزشی باید چند به نکته مانند نوع دوخت، جنس، قیمت و …. توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. در ادامه 3 تا از مهم‌ترین ویژگی های را بیان خواهیم کرد.

  1. راحتی : راحت بودن در حین انجام تمرینات ورزشی بسیار مهم و حائز اهمیت است. زیرا قطعا فشار تمرین شما خسته و ناراحت میکند، ست ورزشی با راحتی خود موجب میشود، از سنگینی و ناراحتی از ست دور بمانید. در نتیجه هنگام خرید ست ورزشی تابستانه به راحتی آن دقت داشته باشید و سعی کنید ست را متناسب با سایز خود انتخاب کنید تا بتوانید بهترین بحراه را از آن ببرید.
  2. تنفس پذیری : عرق کردن هنگام ورزش کمی ناخوشایند است و موجب بو گرفتن لباس میشود، چنانچه ست ورزشی تابستانه تنفس پذیری مناسبی داشته باشد از عواملی مانند بو، سنگینی لباس و بیماری های پوستی جلوگیری میکند.
  3. جذابیت : تحقیقات نشان داده انگیزه نقش بسیار مهمی در ورزش دارد. ست ورزشی که انتخاب میکنید، نباید خسته کننده باشد. ست هایی که از تنوع رنگی مختلف ساخته شده اند در تقویت روحیه فرد ثاتیر به سزایی دارد. یکی از گونه های جذابیت مشخص بودن عضلات دست، پا و شکم است.

انتخاب رنگ ست ورزشی تابستانه

مهم‌ترین عامل در انتخاب رنگ لباس و ست ورزشی زنانه سلیقه ورزشکار است. در واقع برای انتخاب رنگ چند عامل همچون نوع ورزش، میزان سختی ورزش و فصل باید توجه داشت. این عوامل به تعیین اینکه آیا رنگ های روشن مناسب ورزش است یا اینکه رنگ های خنثی نتیجه مطلوب‌تری در تمرین با ما میدهد، کمک می کند. هنگام انتخاب پارچه ست ورزشی تابستانه با توجه به گرما هوا باید در ابتدا راحتی را در نظر داشته باشید و همچنین به دنبال پارچه های ضد تعریق باشید، تا هنگام بالا رفتن سوخت و ساز بدن در طول تمرین بدن خنک و خشک باقی بماند. در نهایت، هنگام انتخاب مطمئن شوید که طبق دستور العمل های اندازه، ست ورزشی تابستانه تان را انتخاب کرده‌اید.
همانطور که میدانید استفاده از رنگ های روشن در فصول گرم بهتر است، زیرا رنگ های روشن گرمای خورشید را جذب نمیکنند. در ادامه چند تا از بهترین رنگ های تابستانه را معرفی خواهیم کرد.

رنگ سفید

رنگ سفید یکی از خنک‌‌ترین رنگ هایی است که میتوان این رنگ را در ست های ورزشی تابستانه مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع رنگ سفید نور و گرمای خورشید را تا حد زیادی از بدن منعکس می‌کند. روانشناسی رنگ سفید به معنای نماد معصومیت، پاکی و تمیزی است. استفاده از تیشرت و یا تاپ ورزشی زنانه به رنگ سفید جزو بهترین گزینه ها برای ورزش در فصل تابستان میباشد.

رنگ نارنجی و و زرد

رنگ زرد و نارنجی جزو رنگ‌ های شادی بخش و سرزندگی میباشد. تصور کنید فردی در محیط ورزشی ست ورزشی به رنگ زرد و یا نارنجی به تن کرده است. ذهن شما به طور ناخودآگاه آن فرد را شخصی شاداب، سرزنده و فعال شناسایی میکند. رنگ لباس ورزشی و یا لباس روزانه، شخصیت‌ ما را به نمایش می‌گذارد. حتی برخی از روانشناسان این ادعا را دارند که رنگ ها باعث تغییر حال و شخصیت انسان می‌شود.

رنگ سبز

همانطور که میدانید رنگ سبز به معنای طراوت و طبیعت است. با پوشیدن رنگ سبز در شما یک حس سرزندگی و انگیزشی ایجاد میشود. روشن و تیره یک گزینه آیده آل برای فصل تابستان است.

رنگ آبی

یکی از رنگ های پرطرفدار که مورد توجه ورزشکاران در فصل تابستان قرار میگیرد، آبی به رنگ آرامش بخش شناخته میشود؛ زیرا بدن افراد با دیدن رنگ آبی مواد شیمیایی ترشح می‌کند که موجب آرام شدن بدن و ذهن می‌شود. همچنین یکی از ویژگی های رنگ آبی ایجاد حس معنوی و امنیت در افراد است. ست ورزشی تابستانه به رنگ آبی را میتوانید برای ورزش های ایروبیک و زومبا مورد استفاده قرار دهید.

رنگ بنفش

به رنگ لاکچری معروف است. زیرا بنفش به طور خالص در طبیعت وجود ندارد و در گذشته های دور تنها افراد سلطنتی و ثروتمند می‌توانستند از رنگ بنفش در دکوراسیون خود استفاده کنند. رنگ بنفش کم رنگ، رنگی شاداب و جذاب برای ورزش در فصل گرم تابستان است. همچنین این رنگ به عنوان رنگ سال 2023 شناخته شده است.

رنگ صورتی

یکی از رنگ های مورد علاقه اکثر بانوان رنگ صورتی است. بانوان و دختران معمولا در انتخاب های خود ابتدا رنگ صورتی را اولویت قرار میدهند. با توجه به اینکه بانوان علاقه زیادی به این رنگ دارند؛ میتوانند رنگ ست ورزشی تابستانه خود را به این رنگ انتخاب کنند.

ویژگی های خوب ست ورزشی تابستانه

همه افراد دوست دارند که یک ست ورزشی مناسب را برای خود خریداری کنند تا بتوانند نهایت استفاده را از آن ببرند. اما گاهی اوقات برخی از افراد بدون اینکه توجه به کیفیت محصول، اقدام به خرید آن می کنیم و بعد از مدتی متوجه می‌شوند که در انتخاب خود اشتباه کردند! ست ورزشی تابستانه خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشند که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • حفظ راحتی ورزشکار : یک ست ورزشی زنانه خوب، باید بتواند احساس راحتی را هنگام تمرین به ورزشکار بدهد. هنگام خرید هم باید به سایز آن دقت شود و هم نوع دوخت و پارچه آن.
  • تنفس پذیری و ضد بو بودن : در حین ورزش کردن، قطعا سوخت ساز بدن بالا میرود و تعروق صورت میگیرد. بانوان دوست ندارند که بدن آن ها هنگام ورزش خیس باشد. یک ست ورزشی تابستانه مناسب باید تنفس پذیر و همچنین ضد بو باشد.
  • دوخت راحت و محکم : یکی از ویژگی های ست ورزشی مناسب این است که ست باید به صورت محکم دوخته شده باشد تا در حین تمرین آسیبی نبیند. همچنین، دوخت ست ورزشی نباید به گونه ای باشد که شما هنگام استفاده از آن احساس بدی داشته باشید.

نگهداری از ست ورزشی

ست ورزشی زنانه، محصولی پرطرفدار میان ورزشکاران رشته های مختلف است. زیرا زیبایی و راحتی را برای ورزشکاران به ارمغان میاورد. نحوه شستشو و نگهداری از این محصول ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لباس و ست های ورزشی نیاز به شستشوی منظم دارند تا بتوان به مدت طولانی‌تری از آن استفاده نمود و همچنین درگیر بیماری های پوستی نشوید. اطلاعات درج شده بر روی برچسب پشت ست را مطالعه نمایید تا در رابطه با شستن اصولی آن، اطمینان حاصل کنید. برخی ست ها نیاز به شستشوی دستی دارند، در حالی که برخی دیگر هم از قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی برخوردار میباشند. هنگام شستشوی دستی باید آن را در آب گرم قرار دهید و با استفاده از مایع شستشوی مناسب، بسبت به شستشو آن اقدام کنید. بهتر است از آب سرد برای شستشو ست استفاده نکنید، زیرا ممکن است به جنس و بافت لباس آسیب وارد شود.
در شستشوی ست با استفاده از ماشین لباسشویی باید از برنامه شستشوی مناسب برای این گونه لباس ها را انتخاب نمایید. حتی الامکان توجه داشته باشید که از دمای پایین و مایع شوینده نسبتا ضعیف، جهت شستشوی لباس های ورزشی استفاده نمایید. سعی کنید لباس های ورزشی را در جریان هوای آزاد و به دور از نور مستقیم خورشید خشک کنید. زیرا نور مستقیم خورشید به الیاف پارچه لباس آسیب وارد می‌کند. همچنین استفاده از خشک کن با دمای بالا برای خشک کردن ست های ورزشی به هیچ عنوان توصیه نمیشود. با انجام این کار، امکان تغییر شکل و از بین رفتن جنس پارچه را افزایش خواهید داد.

اصلی ترین تفاوت میان کراپ تاپ و تاپ معمولی

می دانید که اهمیت استفاده از کراپ ورزشی در چیست؟ شما هم به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین انواع کراپ تاپ های ورزشی مردانه و زنانه هستید؟
امروزه لباس در نزد خانم ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. خانم ها می توانند برای انجام فعالیت های ورزشی مختلف به راحتی از لباس کراپ استفاده نمایند. تاریخچه ی استفاده از لباس یاد شده به دهه ی 70 میلادی باز می گردد. در این دوران برخی از برند های معروف لباس، توانسته اند با استفاده از کمترین میزان پارچه شیک ترین لباس ها را طراحی کنند. امروزه بسیاری از بدنسازان و حتی ورزشکاران نیز استفاده از لباس کراپ را در اولویت خود قرار می دهند. توجه داشته باشید که کراپ تاپ ها یکسری تفاوت هایی را با تاپ های معمولی دارند. بنابراین در حین خرید اینترنتی کراپ تاپ به این موضوع توجه لازم را داشته باشید. اصلی ترین تفاوت میان کراپ تاپ و تاپ معمولی را اندازه آنها شکل داده است. به طوری که کراپ تاپ ها در مقایسه با تاپ های معمولی کوتاه تر هستند.
کوتاه بودن قد لباس اصلی ترین مشخصه ی مربوط به کراپ تاپ ها می باشد. شما می توانید با بررسی تصاویر مربوط به کراپ تاپ ها، به تفاوت میان آنها و تاپ های معمولی پی ببرید. کاربران در صورتی که بتوانند کراپ تاپ خود را با لباس های مناسب ست کنند، می توانند استایل اسپرت و شیکی را برای خود به ارمغان آورند. در بسیاری از کشورهای خارجی، خانم ها علاقه مندی شدیدی را به پوشیدن کراپ تاپ ها دارند. در ماه های گرم سال، پوشیدن کراپ تاپ ها می تواند مزایای زیادی را برای خانم ها به دنبال داشته باشد. شما می توانید لباس کراپ را در مدل ها و انواع بسیار متعددی مشاهده کنید. پیشنهاد می شود که در سایر بخش های مقاله نیز با ما همراه بوده و در خصوص قیمت لباس کراپ اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

مهمترین ویژگی های مربوط به کراپ های ورزشی

لباس کراپ همانطور که اشاره شد در مدل های گوناگونی طراحی و تولید می شود. از پرفروش ترین انواع لباس یاد شده می توان به کراپ ورزشی اشاره کرد. توجه داشته باشید که خانم های ایرانی تنها در سالن های ورزشی و منزل خود می توانند به راحتی از لباس کراپ استفاده کنند. با شروع شدن فصل تابستان، بسیاری از افراد به دنبال ثبت نام در باشگاه های ورزشی هستند. برای راحتی در انجام حرکات ورزشی و احساس خنک بودن، توصیه می شود که از لباس کراپ استفاده کنید. از سوی دیگر شما می توانید قبل از خرید و استفاده از لباس یاد شده، در مورد اصلی ترین مشخصه های آن اطلاعاتی را به دست آورید. لباس کراپ معمولا از جنس نخ می باشد. همین امر نیز سبب می شود که شما به مدت طولانی از لباس یاد شده استفاده کنید.
همچنین با توجه به کوتاه بودن لباس کراپ، وزن آن نیز بسیار مناسب و سبک خواهد بود. بنابراین می توانید به راحتی در کیف ورزشی خود جای داده و آن را حمل کنید. از دیگر خصوصیات کراپ ورزشی می توان به زیبایی ظاهری آن اشاره کرد. شما می توانید با پوشیدن لباس مذکور بسیار جذاب و خوش استایل به نظر برسید. همین امر یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که سبب شده تا افراد از لباس کراپ ورزشی استفاده نمایند. کیفیت دوخت بالا و تنوع بی نظیر مربوط به لباس های یاد شده نیز از سایر مشخصه های متعلق به کراپ های ورزشی می باشند. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید، شیک ترین انواع کراپ تاپ زنانه را تهیه و خریداری کنید.

داشتن استایل خارق العاده با کراپ تاپ ورزشی

با استفاده از کراپ ورزشی تنها قسمت نیمه تنه بالایی خود را پوشش خواهید داد. افرادی که به دنبال استایل جوان پسندانه هستند، می توانند استفاده از لباس مذکور را در اولویت های خود قرار دهند. همچنین لباس های کراپ نه تنها در میان خانم ها، بلکه در نزد آقایان نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما می توانید لباس کراپ را در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه مشاهده کنید.
توجه داشته باشید که لباس کراپ ورزشی از دو لایه تشکیل شده است. پد تعبیه شده در قسمت جلویی لباس به منظور نگهداری از سینه ها و عدم افتادگی آنها می باشد. بنابراین خانم ها می توانند در حین انجام فعالیت های ورزشی، حرکات راحت تری را داشته باشند. بسیاری از افراد نیز لباس های کراپ را با اسم می شناسند. با خرید شیک ترین لباس کراپ می توانید خارق العاده ترین استایل را برای خود به وجود آورید. همچنین در حین خرید بهتر است که جنس و کیفیت دوخت لباس کراپ را با دقت بالایی مورد بررسی قرار دهید. شما می توانید به راحتی لباس یاد شده را در ماشین لباسشویی خود بشورید. همچنین بسیاری از لباس های کراپ قابلیت اتو کشیدن را نیز دارند.

اهمیت استفاده از کراپ شورتک ورزشی

جالب است بدانید که در طول ، بسیاری از کشورهای اروپایی با کمبود پارچه مواجه شدند. بنابراین لباس هایی را تولید کردند که قد کوتاهی داشته اند. بعد ها لباس های قد کوتاه یا به اصطلاح نیمه تنه، جزو لباس های ساحلی و شنا محسوب شدند. امروزه نیز در کشور های اروپایی استفاده از لباس های کراپ یا نیمه تنه در بسیاری از موقعیت های اجتماعی مرسوم شده است. از سوی دیگر استفاده از کراپ ورزشی در میان ورزشکاران حرفه ای و آماتور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به طوری که ورزشکاران با پوشیدن کراپ ورزشی در روز های گرم تابستان، احساس خنکی خواهند کرد. شما نیز چنین فرصت ارزنده ای را از دست نداده و هم اکنون اقدامات مربوط به خرید کراپ های ورزشی را انجام دهید.

قیمت مربوط به کراپ تاپ و شورتک ورزشی زنانه

کراپ ورزشی مورد نیاز خود را می توانید با قیمت بسیار مناسبی از ما تهیه و خریداری کنید. از سوی دیگر کاربران دوست دارند تا شیک ترین لباس کراپ را با کمترین قیمت ممکن تهیه نمایند. شما می توانید قیمت کراپ تاپ های ورزشی را در سایر فروشگاه ها نیز مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید ارزان ترین کراپ تاپ های ورزشی را از فروشگاه ما خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که آیتم های گوناگونی در قیمت لباس های یاد شده دخیل هستند. از مهمترین این فاکتورها می توان به جنس، برند، سایز بندی و مدل آنها اشاره کرد. بدون شک قیمت کراپ تاپ های نخی در مقایسه با سایر کراپ تاپ ها گران تر خواهد بود.
شما می توانید جهت بررسی قیمت کراپ ورزشی زنانه و مردانه مدنظرتان هم اکنون از وب سایت ما اقدام نمایید. لازم به یادآوری می باشد که تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه ما از کیفیت طراحی و دوخت بالایی برخوردارند. بنابراین قیمت های درج شده برای این محصولات بسیار منصفانه و معقول خواهد بود. از سوی دیگر می توانید با هزینه های مناسب استایل ورزشی فوق العاده ای را برای خود به وجود آورید. شما با پوشیدن کراپ تاپ های ورزشی می توانید احساس خوشایندی را در حین فعالیت های ورزشی داشته باشید. با مناسب از تمرینات ورزشی خود لذت ببرید.

مزایای استفاده از کراپ های وزرشی

کراپ ورزشی با داشتن قابلیت تنفس پذیری، راحتی بی نظیری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به طوری که شما گردش هوای بالایی را در لباس خود احساس خواهید کرد. همین امر نیز سبب می گردد تا از عرق کردن در امان باشید. افرادی که از پوست بسیار حساسی برخوردارند، می توانند با خیال آسوده از لباس کراپ استفاده نمایند. جنس متعلق به کراپ تاپ های ورزشی به گونه ای می باشد که در کوتاه ترین زمان ممکن خشک می شوند. از سوی دیگر این محصولات از قابلیت کشسانی بالایی هم برخوردار هستند. کاربران می توانند کراپ ورزشی مدنظر خود را به راحتی با سایر لباس های ورزشی شان ست نمایند. برای مثال شما می توانید کراپ تاپ مدنظرتان را با یکی از شلوار های ورزشی خود ست کنید.
همچنین می توانید کراپ تاپ خود را به همراه ها و های تان مورد ست قرار دهید. در حین ست کردن نیز به رنگ و جنس لباس های یاد شده توجه لازم را داشته باشید. معمولا کراپ تاپ ها به همراه شورتک ها و شلوارک ها به فروش می رسند. بنابراین می توانید جهت ست کردن بی دردسر کراپ تاپ ها، خرید ست های یاد شده را در اولویت خود قرار دهید. در حال حاضر برند های بسیار مختلفی در زمینه طراحی و تولید لباس کراپ فعالیت می کنند. شما می توانید محصولات برند های معروف ایرانی و خارجی را از وب سایت پیش رویتان مورد بررسی قرار دهید.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین انواع ست های کراپ شلوارک

اکنون که در مورد لباس کراپ ورزشی اطلاعات کافی را به دست آوردید، بهتر است که جهت خرید مناسب ترین کراپ تاپ اقدام نمایید. برای این منظور نیز می توانید لباس کراپ های عرضه شده در وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید. فروشگاه ما یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه ها در زمینه عرضه لباس و کراپ های ورزشی می باشد. شما می توانید با توجه به علاقه مندی خود، شیک ترین کراپ تاپ و شورتک را در سبد خریدتان قرار دهید. لازم به ذکر می باشد که ست های کراپ تاپ و شلوارک از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین می توانید به راحتی لباس مورد نیاز خود را سفارش دهید.

پرفروشترین مدلهای کراپ ورزشی در تابستان 1402

همچنین توصیه می گردد که در حین خرید آنلاین کراپ ورزشی به برخی جدیدترین ترندهای سال 1402 در صنعت پوشاک و لوازم ورزشی یکی از محبوب ترین موضوعات در بین گروهای مد است. هر فصل دارای مجموعه جدیدی از لباس‌های اسپرت شیک است که متناسب با انواع ورزش ها و اندام ورزشکاران است. می‌توانید کفش‌های کتانی، لگ های ورزشی و جوراب‌های شلواری جدید تا طیف گسترده‌ای از تاپ‌ها و نیم تنه های اسپرت از برندهایی پیدا کنید که واقعاً می‌دانند چگونه لباس شما را عالی جلوه دهند! کفش‌ها می‌توانند مهم‌ترین بخش از لباس شما باشند، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که کفش‌های شما کاملاً با استایل شما هماهنگ هستند. هیچ کس دوست ندارد با یک شلواراسپرت و کژوال کفش پاشنه بلند بپوشد. برای بهار و تابستان شما می‌خواهید کفش‌های تنیس کوتاهی را انتخاب کنید که هر تیپ و استایلی زیبا و جذاب است. این کفش‌ها با همه چیز از انواع شلوار گرفته تا مانتو ست می‌شوند و پاهای شما را خنک نگه می‌دارند و در عین حال ظاهری مد دارند. چه سر کار باشید و چه بیرون از خانه ودر حال پیاده روی، پاهای شما لایق بهترین ها هستند! انواع لگ های اسپرت و ورزشی سال‌هاست که وجود دارند و هر سال بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. پرتقاضاترین ترند برای بهار 1402، چه در لباس های ورزشی و چه در لباس های بیرون روزمره، پوشیدن یک شلوار استرچ یا لگ خنک است. ساق شلواری یا لگ لباسی است که از مواد اسپندکس ساخته شده و از کمر به پایین پوشیده می شود. شلوارهای ساق دار انواع مختلفی دارند که از نظر رنگ و طرح متفاوت هستند. برخی از آنها دارای پاهای مستقیم هستند، برخی دیگر دارای بند کمری برای راحتی بیشتر هستند. کاپری ها با ترکیب مد و عملکرد محبوب تر می شوند. طول شلوار جین بیشتر از شلوار جین معمولی است و در پشت شلوار دارای زواید زیبایی است. شلوار کاپری طوری ساخته شده است که به راحتی دور کمر شما قرار بگیرد. شلوار کاپری را می توان برای محل کار یا برای تعطیلات آخر هفته با کفش ورزشی و تی شرت مورد علاقه خود بپوشید.
برخی از ترندهای دیگر برای سال 1402 عبارتند از: کراپ های زیپ دار با رنگ های روشن، شلوارهای ساق بلند تا وسط ران، نیم تنه های کوتاه و خنک ، کفش های باله و اسپرت کژوال است . یکی دیگر از گرایش‌های بزرگ لباس‌های ورزشی در حال حاضر، پوشیدن کفش‌های کتانی ساق کوتاه با هر ست روشنی که دارید! کفش‌های ساق کوتاه و سبک هنگام ست شدن با استایل عادی حالتی اسپرت به شما می‌دهند. اگر به دنبال به روز کردن کمد لباس های غیررسمی خود هستید، کفش های کتانی و ساق کوتاه بهترین راه حل هستند. مجموعه عظیمی از لگ ها و شلوارهای اسپرت در رنگ های مختلف وجود دارد. اگر به دنبال یک جفت مد روز، مد روز و شیک هستید، بهتر است به دنبال کفش های کتانی بلند نباشید. آنها به اندازه کافی شیک هستند که تقریباً با هر چیزی بپوشند! آنها را با شلوار جین تنگ یا راسته یا هر چیز دیگری که قبلاً دارید بپوشید! اگر هنوز کفش کتانی کوتاه ندارید، اکنون زمان مناسبی برای به روز رسانی کلکسیون کفش های کتانی خود است. در اینجا چند نکته برای خرید کفش های کتانی بلند ارائه شده است. حتما جفتی بخرید که کاملا مناسب شما باشد! آنها باید به اندازه ای سفت باشند که کل پای شما را بغل کنند، اما نه آنقدر سفت که پای شما ناراحت شود. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که کفش در ناحیه پنجه مناسب است زیرا هنگام راه رفتن، انگشتان پا برای حرکت آزادانه به فضایی نیاز دارند.
شما دوستداران انواع لباس های اسپرت ترند سال 1402 می توانید تمام نیاز های خود را از طریق برطرف کنید و جدیدترین ست های ورزشی را خریداری کنید. فقط کافیست یکبار امتحان کنید.

از موارد توجه نمایید. چرا که عودت لباس مدنظرتان کار بسیار پیچیده و زمانبری می باشد. بنابراین در حین خرید دقت لازم را داشته و مناسب ترین لباس کراپ را برای خود سفارش دهید. در صورت داشتن هرگونه پرسشی نیز می توانید با مسئولان فروش ما در ارتباط بوده و سوال های خود را مطرح کنید. از سوی دیگر حتما به قد کراپ، شلوارک، جنس، سایز بندی و رنگ کراپ مورد نیازتان توجه کافی را داشته باشید. تن خوری مربوط به کراپ تاپ ها و شلوارک ها عرضه شده در وب سایت ما بسیار عالی هستند. از سوی دیگر لازم به ذکر خواهد بود که هزینه ارسال سفارش به شکل جداگانه محاسبه خواهد شد.