اخبار کسب و کارعمومی

تخت دوطبقه خوبه؟

برخی افراد برای استفاده بهتر از فضای اتاق خود از تخت های دو طبقه استفاده می کنند. اما این سوال که آیا تخت های دوطبقه خوب هستند یا خیر توسط کارشناسان تانیلتاب بررسی شده است که هم مزایا و هم معایب این نوع تختخواب را در نظر گرفته اند تا در صورت نیاز آن را به مشتریان خود پیشنهاد دهند. مشتریان و خریداران می توانند بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مشاوران تانیل چوب بهترین تصمیم را بگیرند.

نظرات مردم در مورد تخت دو طبقه

امروزه در دکوراسیون و چیدمان خانه های مدرن استفاده از تخت های دونفره به جای تخت های یک نفره رواج بیشتری دارد. گفته می شود دلیل اصلی محبوبیت و محبوبیت آن صرفه جویی در فضای اتاق است. علاوه بر این، کودکان بیشتر به تخت های دو طبقه علاقه مند هستند. البته هستند کسانی که با این نظر مخالف هستند و برخی فکر می کنند خرید تخت دو طبقه برای خانه مناسب نیست. اما دلیل این مخالفت چیست؟ در واقع نکته اینجاست که یک تخت دو طبقه نه تنها فضای کوچکی از اتاق را اشغال می کند، بلکه زمین بازی را نیز گسترش می دهد. اما این تخت در کنار تمامی مزیت های ذکر شده دارای معایبی نیز می باشد که در هنگام خرید تشک باید به آنها توجه کنید.

چرا می گویند تخت دوطبقه خوب نیست؟

دلایل مختلفی برای نامناسب بودن تخت دو نفره وجود دارد.

برخی از والدین معتقدند وقتی کودک در طبقه دوم می خوابد نمی توانند خواب او را تضمین کنند. آنها نگران هستند که کودک هر لحظه از بلندی سقوط کند. در واقع ارتفاع بین تخت بالا و زمین مشکل ساز است و این مشکل توسط متخصصان چوب در تانیل حل شده است. به گفته مشاوران تانیل، بیشتر تخت های دو نفره تولیدی باید دارای ریل باشند تا از سقوط فرد از طبقه دوم جلوگیری شود.

تخت دوطبقه خوبه؟

دلیل دوم وضعیت ناراحت کننده و استرس زا برای کسانی است که در تخت بالایی می خوابند. اغلب این افراد خود را در سقف گرفتار می بینند و ممکن است وضعیت ناخوشایندی ایجاد شود. به نوعی می توان گفت زمانی که فرد در طبقه دوم می خوابد، این موضوع بر کیفیت خواب او تأثیر می گذارد. البته این برای همه صادق نیست. افرادی که از فضاهای بسته می ترسند و یا از ارتفاع می ترسند نباید از تخت های دوطبقه استفاده کنند.

کودک کوچک نباید در طبقه دوم بخوابد. دسترسی به تخت طبقه دوم دشوار است و باید از طریق پله یا نردبان به آن رسید. به همین دلیل به کودکان بالای 6 سال توصیه می شود که در تخت طبقه دوم بخوابند.

اگر بچه های شما نتوانند در مورد اینکه چه کسی در طبقه دوم می خوابد به توافق برسند، مشکلات زیادی خواهند داشت.

دلیل فروش بالای تخت های دوطبقه

شرکت سازنده تخت دایرکت تانیل چوب موفق به تولید تخت های دوطبقه با قابلیت جداسازی شده است. به طور کلی، تخت های دو طبقه مزایای بسیاری دارند:

ابتدا می توانید از تخت برای به دست آوردن فضای اتاق استفاده کنید. وقتی بچه ها بزرگ می شوند یا اتاق هایشان را جدا می کنند، می توانند دو تخت را از هم جدا کرده و مستقل شوند.

وقتی دو کودک در یک اتاق می خوابند، مفهوم مشارکت و اشتراک را درک می کنند. برای ارائه این راحتی تخت دوطبقه گزینه مناسبی است زیرا فضای زیادی را اشغال نمی کند و به راحتی می توانید وسایل دیگری مانند کمد لباس، جعبه اسباب بازی و … را در آن قرار دهید.

تخت دوطبقه انتخاب خوبی در هتل ها یا مهمانسراها است. این بدان معنی است که تخت های دو طبقه فقط برای بچه ها نیستند. اما بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. تختخواب های دو طبقه با کشو و کابینت های دور تخت که می توانید لباس و سایر وسایل را در آن قرار دهید نیز از تانیلفا ساخته شده است.

آیا باید تخت دوطبقه بخرم؟

نمی توان در مورد خوب یا بد بودن تخت دیگر نظر خاصی داد زیرا هرکسی نظر خود را دارد که خوب بودن یا نبودن تخت دیگر بستگی به نظر مشتری دارد. انواع تخت دوطبقه با طرح های متنوع و زیبا را می توانید با توجه به فضای منزل و هدف خود مشاهده کنید. برای راهنمایی و خرید با کارشناسان چوب تنیل تماس بگیرید.