راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید اینستا ویو ال جی مدل GC-X247CSAV

قیمت و مشخصات یخچال ساید بای ساید اینستاویو الجی مدلGC-X247CSAV

امروزه که تکنولوژی در پیشرفت روند زندگی ما انسان ها تاثیر بسزایی داشته است و هر روز از کالاها و ابزاری استفاده می کنیم که زندگی ما را آسان تر می کنند.یکی از این کالا ها می توان به یخچال ساید بای ساید اینستا ویو ال جی مدل GC-X247CSAV اشاره کرد که نقش مهمی در زندگی انسان ها دارد که بی شک یکی از کاربردی ترین و مهم ترین کالا هایی است که امروزه هر انسانی برای سهولت زندگی خود به آن نیاز دارد،چرا که در نگهداری اساسی ترین نیاز انسان یعنی مواد غذایی تاثیر بزرگی دارد.

شرکت الجی یکی از شرکت های بزرگی است که از این قافله عقب نمانده است و در ساخت یخچال پیشرفت و تاثیر زیادی در بازار داشته و توانسته یخچال های زیادی با ویژگی ها و مزیت های بزرگی به بازار ارئه دهد.یکی از این یخچال ها که توجه زیادی در بازار به خود جلب کرده است یخچال ساید بنتلی ال جی مدل  GC-X247CSAV است.که در ادامه در مورد ویژگی های این یخچال بیشتر توضیح داده می شود.

اولین ویژگی این یخچال ساید بای ساید (Side by Side) بودن یا به اصطلاح کنار هم بودن یخچال و فریزر آن است.اما اگر بخواهیم توضیح کلی و مختصری در مورد یخچال های ساید بای ساید بدهیم می توان گفت که این نوع یخچال تحولی نوین در ساخت یخچال ها ایجاد کرد چرا که هردو نوع یخچال ها یعنی هم یخچال و هم فریزر را با ویژگی های منحصر به فردی کنار هم قرار داد.یخچال های ساید بای ساید علاوه بر زیبایی خاصی که به آشپزخانه شما می دهد دارای ظرفیت و گنجایش قابل ملاحظه ای است که برای هر خانواده ای کافی است.

در کنار ظرفیت یخچال های ساید بای ساید می توان به سرما و هوای خنک دائمی آن ها توجه کرد که از تکنولوژی های به روز برای خنک نگه داشتن مواد غذایی و داشتن مصرف انرژی کم بخوردار است.شرکت الجی که همیشه در طراحی لوازم خانگی پیشتاز بوده است این بار با ساخت یخچال ساید بای ساید بنتلی ال جی مدل GC-X247CSAV و یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39؛ تحولی جدید در بازار یخچال ایجاد کرده است.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید اینستا ویو ال جی مدل GC-X247CSAV

ساختار یخچال:

یخچال الجی LG GC-X247CSAV Refrigerator یخچالی است که ساخت سال 2018 است و قطعا نسبت به مدل های قبل از خود ویژگی و مزیت های بیشتری دارد و با یخچال هایی که با این یخچال در بازار رقابت میکنند دارای فروش بیشتری است. ساختار کلی آن به صورت ساید بای ساید است که طرف راست آن یخچال و طرف چپ فریزر است که دارای ظاهری زیبا و متناسب با خانه است.و ویژگی که در این یخچال واقعا چشمگیر و متمایز از دیگر یخچال های الجی است حالت اینستا ویو(شیشه ای)بودن درب آن است که علاوه بر زیبایی که به یخچال داده است مزیت های خاص خود را دارد،ودر ادامه توضیحات بیشتری داده می شود.

ظرفیت یخچال:

ظرفیت یخچال الجی اینستا ویو، 668 لیتر(30 فوت) است و دارای ابعاد،ارتفاع 1790 میلی متر و عرض 912 میلی متر و عمق 738 میلی متر است.این یخچال دارای ظرفیت بزرگی است و باعث سهولت در دسترسی به آن می شود.با این ظرفیت بزرگ شما می توانید از ذخیره سازی بهتری استفاده کنید و هرچیزی را که فکر می کنید جزء ملزومات روزانه است را ذخیره کنید.

درتودر(DOOR-IN-DOOR):

این ویژگی علاوه بر زیبایی خاصی که به یخچال می دهد باعث دسترسی آسان به نوشیدنی ها و مواد خوراکی که در طول روز بیشتر مورد مصرف قرار میگیرند می شود.اما مزیت چشم گیر دیگری که این ویژگی دارد این است که باعث کاهش مصرف هوای داخل یخچال می شود که سبب دیر ازبین رفتن مواد غذایی،میوه و سبزیجات خواهد شد.اما ویژگی که این یخچال را خاص میکند این است که روی قسمت DOOR-IN-DOOR آن حالت شیشه ای است که به این حالت اینستا ویو می گویند.

اینستاویو(Insta view):

یخچال ال جی اینستا ویو X246 دارای پانل شیشه ای آینه ای است که روی درب آن نصب شده است.که این ویژگی به گونه ای است که با زدن دو ضربه به پانل آن سریع لامپ داخل روشن می شود درون سوپر مارکت یخچال را بدون باز کردن درب به شما نشان می دهد،که مزیت این حالت کاهش مصرف هوای داخل یخچال تا 41% و نگه داشتن هوای سرد در آن و در نتیجه کمک به نگه داشتن مواد غذایی تازه ترمی کند که این مزیت توسط آزمون intertek تست و تائید شده است.و اما مزیت دیگر حالت اینستاویو نشان دادن مواد غذایی و نوشیدنی داخل یخچال قبل از باز کردن درب آن،که باعث صرفه جویی در وقت می شود.

کمپرسوراینورترخطی (Inverter Linear):

یخچال ساید الجی اینستاویو مدل GC-X247CSAV دارای کمپروسور اینورتر خطی است که امروزه یخچال هایی با این ویژگی مورد توجه زیادی از کاربران قرار گرفته است،چراکه باعث صرفه جویی در انرژی و بهینه سازی چشم گیر انرژی می شود.این سیستم باعث می شود جریان با فرکانس دلخواهی به موتور داده شود و موتور با سرعت دلخواه کار کند که باعث کاهش 32% انرژی و کاهش چشمگیر سر و صدا نیز می شود.شرکت الجی فقط برای این ویژگی از یخچال هایش 10سال ضمانت (وارانتی) گذاشته است که نشان از کیفیت بالای آن است.

جریان هوای چندگانه:

یخچال ال جی اینستا ویو x247 دارای سیستم جریان هوای چندگانه است که باعث می شود هوای سرد را در تمام یخچال پخش کند و تمام مدت هوای داخل یخچال را یکنواخت نگه دارد.این ویژگی باعث سالم ماندن موادغذایی در یخچال می شود.در این سیستم که پس از باز شدن درب دمای هوای یخچال کاهش می یابد سبب می شود که سریع هوای داخل یخچال را خنک کند.

یخچال هوشمند به لطف SmartThinQ

ال جی از شرکت های پیشرو در تکنولوژی است و اتنظار می رود بیشتر برروی امکانات هوشمند لوازم خانگی خود تمرکز داشته باشد. بیشتر یخچال های جدید ال جی از قابلیت های هوشمند منحصر بفرد ال جی برخوردار هستند. یکی از قابلیت های هوشمند این یخچالx247  SmartThinQ است. این قابلیت تلفن همراه هوشمند را به یخچال متصل می کند و شما از طریق این برنامه می توانید برخی از اعمال و امکانات یخچال را کنترل کنید. دمای یخچال و فریزر را از طریق گوشی مشاهده کرده و در صورت لزوم می توانید آن ها را تغییر دهید. با SmartThinQ در هر مکان و در هر شرایطی که باشید، می توانید به یخچالتان دسترسی داشته باشید.

نقاط قوت و ضعف یخچال فریزر ال جی X247

نقاط قوت

  •     دارای قابلیت هوشمند SmartThinQ
  •     30 فوت ظرفیت
  •     سیستم گردش هوای MultiAirFlow
  •     فیلتر بهداشتی HygieneFresh+
  •     مجهز به کشو Moist Balance Crisper
  •     کشو FRESHBalancer

نقاط ضعف

  • یخچال اینستاویو ال جی X247

جمع بندی

به طورکلی یخچال ساید بای ساید ال جی X247 از مدل های خوش فروش ال جی است که طرفداران بسیاری دارد. این یخچال با ظرفیت 668 لیتر فضای عالی برای مواد غذایی یک خانواده ی پرجمعیت را فراهم می کند. از نقاط قوت یخچال وجود کشوها و قفسه های بسیار کاربردی، همچنین سیستم آبریز و یخساز و فیلتر تصفیه هوا، می باشد. علاوه بر این قابلیت اتصال به گوشی را توسط SmartThinQ به وجود می آورد. این قابلیت برای کنترل هوشمندانه یخچال می باشد که از دور می توان به کنترل آن دسترسی داشته باشید.

طراحی درب ابتکاری InstaViewDoor-In-Door زیبایی و کارایی این یخچال ال جی را دو چندان نموده و از تمام لحاظ یخچال X247 ال جی را به گزینه هایی بسیار عالی تبدیل کرده است که با خرید آن جلوه ای بینظیر به آشپزخانه خانه یتان می بخشید. بنابراین اگر قصد خرید این یخچال فریزر ال جی X247 را دارید می توانید با برقراری تماس با کارشناسان فروش از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.